Skip to main content
Vraag

Proximus tv app

  • May 9, 2019
  • 12 reacties
  • 193 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Kan sinds enkele dagen geen opnames meer bekijken of programma van vorige dag niet meer bekijken.
Krijg telkens melding oeps er ging iets verkeerd.
Probeer het opnieuw
Al contact opgenomen met jullie via messenger geraak niet verder dan die robot die me zogezegd doorgestuurd
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

12 reacties

Martin
  • May 9, 2019
mss best aanvullende info meegeven of het al dan niet lukt via http://proximustv.be

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • May 9, 2019
Had een reactie via messenger gekregen met de vraag van klantnummer en login maarbdaarna geen reactie meer...
Ondertussen app nog eens verwijderd.tablet uitgezet en opnieuw opgestart app opnieuw geïnstalleerd en update van de my proximus app..nog altijd hetzelfde probleem

Martin
  • May 9, 2019
Het kan zijn de Proximus medewerkers iets aan je instellingen moeten aanpassen en het dan lukt, maar 't zal een beetje wachten zijn tot ze hier op je post reageren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • May 9, 2019
Hoop het maar snel reageren is ook hunne sterkste kant niet... en begrijp me niet verkeerd ik weet dat ik niet de enige ben met een probleem/vraag
Maar had deze vraag al gisteren gesteld in de messenger groep..
Alleen betalen dat moet je altijd op doen.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • May 9, 2019
@jessie, ik heb je verder geantwoord via Messenger. Ik zie niet onmiddellijk een oorzaak voor het probleem en heb je daar verschillende vragen gesteld om het verder uit te zoeken.

  • Newbie
  • May 10, 2019
Ik heb dit probleem sinds enkele dagen dus ook. Is dit al opgelost ondertussen bij jou? Vind het echt vervelend.

  • Rookie
  • May 11, 2019
Hier ook al verschillende dagen problemen bij het bekijken van opnames via de app. Kan dit opgelost worden?

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Sjarlot & Kenny, welk problem ondervinden jullie dan precies?

  • Rookie
  • May 13, 2019
Charlotte, de opgenomen programma's kunnen niet meer bekeken worden via de app. Ik krijg steeds de melding "oeps, er ging iets verkeerd". klantnr: 609605425

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Kenny, welke opgenomen programma's geven problemen?

  • Newbie
  • May 13, 2019
Bij de opnames openen verschijnt bij elke opname dit.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
Kan je mij via een privé bericht je login van je MyProximus account en je klantennummer even doorgeven aub?