Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
na een update van windows 10 vandaag kreeg ik volgende opmerking: Wi-Fi network not secure in Windows 10 Applies to: Windows 10 You might see a notification that tells you that you’re connected to a Wi-Fi network that’s not secure because it uses an older security standard. For example, this can occur if you connect to a Wi-Fi network that uses WEP or TKIP for security. These security standards are older and have known flaws. To fix this issue, do one or more of the following: If there’s another Wi-Fi network that’s in range that you recognize and trust, disconnect from your current Wi-Fi network, then connect to the other one. For more info, see Connect to a Wi-Fi network in Windows 10. If you’re connecting to your home Wi-Fi network, consider changing the type of security that your router or access point uses. You can do this by signing in to your router using the software for it, and then changing the security type for your home Wi-Fi network. For more info, se
Ik werk nog niet zo lang met de cloud van proximus. Ik gebruik deze als backup voor al mijn foto's. Ik gebruik op de eerst pc de cloud app. Kan ik dan van een 2de pc diezelfde backup raadplegen en ook foto's aan toevoegen? Eigenlijk gewoon met beide pc's hertzelfde doen. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Proximus TV bedien ik via app op gsm die een IR zender aanstuurt. Met oude menu geen problemen, bij nieuwe menu resulteert elke druk met pijltjes in 3 bewegingen. Dit is enkel het geval bij het nieuwe hoofdmenu op een V5 compact decoder. Is het mogelijk om de IR codes vrij te geven van afstandsbediening zodat ik dit terug kan gebruiken. Alvast bedankt,
Sinds lange tijd kan ik geen berichten meer sturen naar De Lijn en heb ik geen internet in het buitenland. Volgens mij is oorzaak dat de optie 'Mobiele betalingen' uitstaat. Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen. Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
Hallo, na het installeren van de WiFi-booster (op de 5.0) als access point heb ik slechts nog internet op één locatie (namelijk de zone van de wifi-booster). In de zone van de bbox gaan mijn toestellen wel automatisch over, maar is er géén internet (op mijn GSM bijvoorbeeld zie je dat het wifi icoontje met het uitroepteken en de melding "deze verbinding heeft geen internet connectie"). Als ik in de zone van de modem connecteer op de 2.4 dan werkt internet wel. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen, het is wel knap vervelend. Kan iemand mij helpen aub? Tnx!
Hallo, ik ben sinds 13 februari GEEN klant meer bij jullie .. heeeel ontevreden van jullie diensten waardoor ik verhuist ben naar telenet waar ik nog NOOIT problemen heb gehad... De dag zelf nog ben ik de decoders terug gaan brengen naar jullie winkel te Ieper... Alles werd ZOGEZEGT afgesloten 3 dagen nadien... ELKE maand blijf ik facturen ontvangen.... Terwijl jullie kunnen zien dat ik van geen ENKELE dienst door jullie nog gebruik van maak.... Toch elke maand bellen en het antwoord krijgen dat dit nu in orde is .. net toch nog een factuur ontvangen per mail!!! Communiceren jullie wel? Noteren jullie wel in jullie dossier dat ik belde voor steeds hetzelfde probleem??? Neen dus... Aub kijk hier toch eens voor zeg voor ik verdere stappen onderneem! Diensten aanrekenen waarvoor geen gebruik.... Hoe zou u zelf zijn als OUDE klant?? mijn geduld raakt serieus op... sorry maar vriendelijke groeten van mij krijgen jullie niet meer doordat jullie ook geen begrip opbrengen! Heb al 3 klanten van
in myproximus kan ik de domiciliëring niet wijzigen, hoe dan wel?
Ongeveer een maand geleden heeft onze dochter beslist om voor haar Gsm over te schakelen van een pay en go kaart naar een mobiel abonnement. Vermits wij een tuttimus abonnement hebben, leek het ons dan ook logisch om haar abonnement in ons pack op te nemen (ook omdat dan haar datavolume verdubbeld wordt van 1.5 naar 3 GB). Ik wou via myproximus haar GSM nr koppelen aan een abonnement, iets dat enkele weken eerder zonder problemen voor onze zoon gelukt was. Voor haar bleek dit echter niet te lukken, waarschijnlijk omdat haar Gsm nr gekoppeld was aan de myproximus app op haar eigen naam. Ik heb daarom contact opgenomen met de helpdesk en het probleem uitgelegd. De eerste dame kon me absoluut niet verder helpen. Na een tweede poging kwam ik bij iemand terecht die me zou verder helpen. Hij zou dit in orde brengen en zette me in wacht. Na 10-15 minuten werd de lijn onderbroken, niet door mij trouwens. 'S avonds kreeg ik een emailbericht waarin stond dat nog diezelfde dag het abonn
...
Hallo, dus mijn probleem is dat ik al bijna 10 maanden met dit internet probleem zit! Om de paar minuten valt het internet weg, en de toestellen zeggen verbonden en dat internettoegang oké is maar dat is niet zo. hier zijn de meldingen dat ik krijg op laptops bevoorbeeld: Google zegt: ''geen internet beschikbaar bla bla en soms dat de DNS server niet reageert'' En de probleemoplosser zegt: 'Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server)" "Het apparaat of de bron reageert niet op aanvragen. Neem contact op met de netwerkbeheerder of de internetprovider" "Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server). Bent u thuis, neem dan contact op met uw internetprovider. Vraag anders de netwerkbeheerder om hulp. " Dit is echt heel lastig en wil en van af. Ik heb trouwens de sterkste Internet van Proximus. Heb zo snel mogelijk hulp nodig, a.u.b. Mvg
Als ik vandaag een nieuwe TV wil kopen, bestaat dan de mogelijkheid dat ik mijn eigen opgenomen films niet meer via een dvd speler op mijn TV hoef af te spelen, maar die rechtstreeks kan afspelen via een USB in mijn TV te pluggen, waarop dan mijn films staan? Zijn er al zo'n TV's in de handel, zo ja welke?
Door problemen met oude decoder (met harde schijf) moeten we overgaan naar recentere (zonder harde schijf). Kunnen we onze selectie films die op de harde schijf staan recupereren en eventueel kopiëren op een externe harde schijf? Hoe ga ik te werk? Bedankt Peter
Ik heb een abonnement op mijn smartphone mobilus M met pack familus en hiermee kan ik onbeperkt bellen en sms sturen, dus inbegrepen in dit abonnement. Als ik nu naar het buitenland in de Europese unie wil bellen, is dit ook gratis of zoniet welke tarieven om bijvoorbeeld naar Nederland te telefoneren vanuit België, zijn van toepassing ? Dankjewel voor antwoord bij voorbaat.
Om reden dat ik reeds jaren Touring heb,en ik ontdekte dat men bij Proximus hiervoor korting kreeg,stapte ik over naar Proximus (Familus + Belg. voetbal + slimme diensten). Ik kreeg de toenmalige promo (april 2019) zijnde 3 X 10 euro. Ik vroeg via de voorgeschreven weg 2 X Proximus Affinty aan,doch zonder resultaat. Nietegenstaande er op de site wordt aangegeven,dat Proximus Affinty verenigbaar is met elke nationale promotie,zeggen de medewerkers van de klantendienst mij dat toevallig dit voor mijn promotie niet van toepassing is. Blijkbaar als ik het zo lees op het forum,komt Proximus steeds met een ander verhaaltje op de proppen,om de Affinity korting niet te moeten toepassen. Ik heb het gehad met Proximus,en stap over naar andere operator.
Ik bezit een Samsung smart tv die verbonden moet worden met internet . Via WiFi werkt het maar bedraad vind hij het IP adres niet. Als ik manueel IP adres invoer vraagt hij nAar de gateway , hoe vind ik die of hoe zorg ik dat hij bedraad dit automatisch doet.
Als ik naar proximus.be ga, ziet die direct dat IK het ben mijn-naam (cookies, of nog ingelogd), maar als ik dan naar myproximus wil gaan, dien ik aan te melden. Er is blijkbaar weer eens een nieuwe pagina voor aangemaakt (want onderaan wordt mening erover gevraagd), weeral geklungel????, Aanmelden (100 % zeker met goede naam en paswoord), blijft eindeloos staan draaien op aanmelden met draaiend cirkeltje erachter ..... Bang dat ik iets zou ontdekken van wijzigingen ??? of is dat bij iedereen zo ? Op forum hier kon ik probleemloos aanmelden ( met andere naam en PW uiteraard)
Het is officieel ! Proximus lanceert zijn Actie met Google Assistant! Wilt u de status controleren van uw betalingen, of wenst u te weten of u nog beschikt over voldoende data of om de roamingtarieven te kennen op uw vakantiebestemming? Stel uw vraag onmiddellijk aan Google Assistant in het nederlands, maar ook in het frans of engels! Hoe werkt het ? Activeer gewoon uw Google Assistant (op IOS of Android) via de algemeen bekende "Ok Google", zeg dan "ik wil praten met Proximus". Om uw account te linken met uw MyProximus op Google, volstaat het om gewoon "ja" te antwoorden. Google met MyProximus" volg vervolgens de link en meld u aan met uw inloggegevens van MyProximus. Opmerking: U hoeft uw accounts (Google& Proximus) dat tijdens de eerste aanmelding werd gebruikt niet te linken en u kan de koppeling ongedaan maken wanneer u wenst ! Laat ons zeggen, testen maar!
Proximus sluit abonnement af zonder reden en zijn dan nog zeer onbeschoft en onvriendelijk denk eraan om mijn abonnement stop te zetten en naar andere provider te gaan die wel de mensen op vriendelijke manier behandeld en niet als een stuk vuil!!! 😡
Hallo, Ik gebruik een 4G router Teltonik RUT955 met een SIM-kaart met data-abo van Proximus Verbinding met internet, naar buiten toe, is geen enkel probleem. Echter de router benaderen van buitenaf lukt dus niet, ook niet na instellen van portforwarding. En na veel opzoekwerk moet ik besluiten dat het ligt aan het feit dat de 4G SIM kaarten van Proximus een "Shared IP adres" krijgen en dus geen vast of dynamic IP adres. Ook wel de term CGNAT wordt hiervoor gebruikt denk ik. Dus een DYNDNS of dergelijke werkt dus ook gewoon niet. Hoe kan dit worden opgelost? Moet er een aanpassing gebeuren aan het abonnement? Moet er een andere SIM-kaart worden aangekocht? Ik ben zakelijke klant en heb deze toepassing nodig voor professionele toepassingen.
ik wordt reeds drie maand aan het lijntje gehouden met een beloofde korting van €10 op mijn huidige kost die €81 per maand is, drie medewerkers van Proximus hebben me maand op maand beloofd dat dit in orde zou komen, nu zegt Martin kortaf (op hoogst onvriendelijke wijze)dat dit niet mogelijk is, dus ik verzin het blijkbaar.... Wat mij betreft is de overstap naar orange met €12 goedkoper en het dubbele aan download voor de smartphone héél makkelijk geworden....
Hoi, geen geloof in al die booster/repeater/bridge toestanden, dus graag op basis van bestaande BBOX3 setup, even wat advies voor beste Mesh oplossing. Voorbeelden zijn (geen reclame hoor) die TP LINK DECO M5 of ORBI. Iemand open voor een reactie ? dank.
Wij hebben de optie All Kids waarbij je op kanaal 100 on demand naar programma's van Studio 100 kan kijken (Bumba, Maya de Bij, ...). Ons kleinste dochter is fan van de muziek van Maya De Bij en dit wordt meermaals aangevraagd. Echter is het zo dat er dan op de betrokken videoclip opstaat nog xx uur beschikbaar voor er opnieuw zou moeten worden betaald. Dit is bij ons geen probleem, gezien dit in het pakket All Kids is inbegrepen. Het is echter wel zo dat na verstrijken hiervan, de videoclip niet meer start. Je krijgt een zwart scherm, zonder meer. Enige oplossing die we tot op heden hebben gevonden is om de decoder even volledig uit te schakelen via de aan/uit knop en weer te herstarten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Wij zijn in bezit van decoder v6. Met vriendelijke groeten Kenny
Wat betekenen de gegevens die weergegeven worden bij "Oproepen" in MYPROXIMUS. Er is niets veranderd aan mijn abonnement ( niet dat ik er iets van weet ). Vroeger stond er alleen als gegeven : -oproepen nationaal ( buiten bundel ) met een aangeduide tijd - oproepen - Happy time national met een aangeduide tijd. Nu ineens verschijnt er : - oproepen naar mobiel ( 0 min verbruikt van 549 min ) - oproepen internationaal ( 0 min verbruikt van 2000 min ) Wat betekent dit ? Wie heeft dit er bijgevoegd ? En is dit betalend ? Zo ja, dienen deze gegevens " oproepen naar mobiel " en " oproepen internationaal" zo vlug mogelijk verwijderd te worden. Het is toch onbegrijpelijk, dat er gegevens veranderen, zonder dat de klant hier weet van heeft en toch bij het toevallig raadplegen van MYPROXIMUS dingen vaststelt.... Dus graag nazicht en eventueel correctie . Ro
ik heb een serieopname op vitaya en sinds deze week verdwijnt de opname van de dag ervoor altijd, dus opname van maandag, verdwijnt door de opname van dinsdag
Vanaf nu is het bij mij mogelijk om opnames te bekijken op pc met Mozilla Firefox,vroeger kon ik alleen TV kijken opnames enkel via een andere browser.Systeem op mijn pc is windows 7 ultimate.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.