Hallo, dus mijn probleem is dat ik al bijna 10 maanden met dit internet probleem zit!
Om de paar minuten valt het internet weg, en de toestellen zeggen verbonden en dat internettoegang oké is maar dat is niet zo. hier zijn de meldingen dat ik krijg op laptops bevoorbeeld:
Google zegt: ''geen internet beschikbaar bla bla en soms dat de DNS server niet reageert''
En de probleemoplosser zegt:
'Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server)"
"Het apparaat of de bron reageert niet op aanvragen.
Neem contact op met de netwerkbeheerder of de internetprovider"
"Er is geen communicatie mogelijk tussen Windows en het apparaat of de bron (primaire DNS-server). Bent u thuis, neem dan contact op met uw internetprovider. Vraag anders de netwerkbeheerder om hulp. "
Dit is echt heel lastig en wil en van af. Ik heb trouwens de sterkste Internet van Proximus.
Heb zo snel mogelijk hulp nodig, a.u.b.
Mvg
Antwoord
Internet storing (nog altijd)!
Beste antwoord door SamuelD
Ik vermoed dat het eerder met je wifi extender te maken heeft, ik zou je eens aanraden om de wifi extender volledig te resetten: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-wi-fi-extender-resetten.html en hierna opnieuw installeren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfe_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/draadloze-tv-wifi-booster-plc/installatie-van-de-plc-adapter-wi-fi-extender.html
Indien dit geen oplossing geeft kan je even de test doen door je wifi extender los te koppelen en eens kijken of je dan ook de problemen hebt met de wifi op je laptop als je in de ruimte bent dicht bij de modem (b-box3) ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

