Skip to main content
Antwoord

Activeren van mobiele betalingen (m-pay)

  • May 17, 2019
  • 2 reacties
  • 1459 Bekeken

Sinds lange tijd kan ik geen berichten meer sturen naar De Lijn en heb ik geen internet in het buitenland. Volgens mij is oorzaak dat de optie 'Mobiele betalingen' uitstaat. Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.

Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

Beste antwoord door Anonymous

Hey lvb1577

Ja hoor, we kunnen deze activeren.
Als je mij je gegevens via een privébericht (klik hier) doorstuurt, dan kan ik eens kijken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Antwoord
  • May 20, 2019
Hey lvb1577

Ja hoor, we kunnen deze activeren.
Als je mij je gegevens via een privébericht (klik hier) doorstuurt, dan kan ik eens kijken.

  • May 27, 2019
Ik heb het nodig gedaan. :)
binnen dit en een 2tal uur staat het actief op jouw nummer.