Skip to main content
Vraag

Proximus Affinity (Touring)

  • May 18, 2019
  • 6 reacties
  • 513 Bekeken

Om reden dat ik reeds jaren Touring heb,en ik ontdekte dat men bij Proximus hiervoor korting kreeg,stapte ik over naar Proximus (Familus + Belg. voetbal + slimme diensten). Ik kreeg de toenmalige promo (april 2019) zijnde 3 X 10 euro. Ik vroeg via de voorgeschreven weg 2 X Proximus Affinty aan,doch zonder resultaat. Nietegenstaande er op de site wordt aangegeven,dat Proximus Affinty verenigbaar is met elke nationale promotie,zeggen de medewerkers van de klantendienst mij dat toevallig dit voor mijn promotie niet van toepassing is. Blijkbaar als ik het zo lees op het forum,komt Proximus steeds met een ander verhaaltje op de proppen,om de Affinity korting niet te moeten toepassen. Ik heb het gehad met Proximus,en stap over naar andere operator.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • May 18, 2019
Ter info: Maandag als de Proximus medewerkers hier op het forum terug langs komen zullen ze u zeker wel verder kunnen helpen.

  • Auteur
  • Rising star
  • May 18, 2019
Ik vrees ervoor Martin,want ik had er al paar aan de lijn….. . However,nieuwe operator is reeds aangevraagd 😀 Liever geen korting,dan dergelijk gefoefel.

Martin
  • May 18, 2019
Ik weet wel uit ervaring dat het soms afhangt van de personen die je aan de lijn hebt en dat het dan soms zoals je zegt niet tot een resultaat komt maar dan opeens via de medewerkers op het forum het kan resultaat opleveren, enfin ik wou het je maar meegeven.

  • Auteur
  • Rising star
  • May 20, 2019
Inderdaad Martin,sommigen geven een verwarde uitleg,waar je nergens mee komt... .

  • May 24, 2019
novaboy
Mijn excuses voor de late reactie.
Sommige kortingen zijn niet compatible met de affinity en er zijn er die wel mogelijk zijn.
Daarom waarschijnlijk die verwarde uitleg.

Spijtig dat ik dit niet kon nagaan voor je de overdracht aanvroeg. 😞

  • Auteur
  • Rising star
  • May 25, 2019
Ik kan niet anders dan concluderen,dat er op de Proximus klantendienst veel incompetente medewerkers huizen. Met dergelijk geknoei wenste ik dan ook niet meer verder te gaan,en vroeg inderdaad de overdracht naar andere operator aan. Toch nog bedankt voor uw reactie.