Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Zaterdag een nieuwe simkaart + abonnement voor mijn nieuwe iPhone aangevraagd. Met de Servicing 10€ werd het kaartje in mijn iPhone geplaatst. Maar na 3 dagen kan ik nog steeds niet bellen. Naar de hulplijn heb ik vandaag nog gebeld, daar vertelden ze dat er iets geblokkeerd stond en dat het 4 uur zou duren vooraleer ik kon bellen. Na 8 uur kan ik nog steeds niets doen. Smartphone zegt dat ik geen service heb en dat de simkaart niet geprovisioneerd is.
Over enkele maanden terug kreeg ik een mail dat een nieuwe decoder zou thuis geleverd worden in de maanden Mei of Juni. Ik heb echter niets gezien. Via de helpdesk kan ik ook geen antwoord bekomen. Wat is er van waar want in de mail stond dat mijn oude decoder na één maand niet meer zou werken.
Ik bezit een SIM voor data op tablet, die auto-inlogt op (destijds) auto-FON, nu Smart-wifi Thuis blijft die perfect werken, maar ergens anders krijg ik atltijd de melding "onjuist paswoord".... hoe kan dat ??? Fon / smart-wifiis toch een hotspot voor proximus gebruikers ???, moet ik dan inloggen met mijn FON-naam en paswoord ? (nog niet geprobeerd) Is niet logisch , dat het thuis werkt en op andere hotspot NIET Wat kan de reden zijn ??
Beste UPDATE Ik heb terug netwerk en 4G Mvg dimitrie
Ik kocht zonet een nieuw toestel en probeerde mijn netwerk in te installeren op volgende manier: https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/xiaomi/mi-a2-lite Wanneer ik nu opnieuw opstart staat er: Roaming beheerd (SUB1) Netwerk met Beperkte Service gevonden. Wilt u uw netwerkinstellingen wijzijen? OK of Annuleren Weet iemand hoe dat te verhelpen? Bedankt!
Waar kan ik een verbetering aan de app Proximus Pickx melden ? Telefonisch kan men het niet melden.
Aan klanten met iPhone krijgen jullie cloud ondertussen terug open ? Proximus lijkt helaas dit probleem niet te kunnen oplossen
Ooit toen de dieren nog spraken kochten we een abonnement bij ik denk eerst de RTT, dan Belgacom en vervolgens Proximus. De diensten veranderden en verbeterden, en de prijzen stegen mee. Toen ik boven 100 euro per maand ging besloot ik mijn smart15 gsm-abonnement op te zeggen en te veranderen in een prepaid-kaart bij Orange (dat kost mij 15 euro per jaar ipv 15 euro per maand). Ik heb nu - vaste telefoon met aanduiding van de nummer van de oproeper. Gratis bellen "buiten de diensturen". - internet Maxi die mij een verbruik mogelijk maakt van 750 GB waarvan ik er hoogstens 30 gebruik. Ik heb ook "overal Wifi" als er ter plekke Wifi is natuurlijk, probeer maar eens aan de belgische kust of in de ardennen. Ook mail is er uiteraard bij. - TV met TV Replay en een Kadofilm (waar ik nooit naar kijk). Ook Belgisch voetbal voor 11.95 euro. Op mijn factuur staat er een pack "Familius" met decoder en modem inbegrepen : 67 euro Als Opties worden vermeld : voordeelpak slimme diensten en be
The Pier NPO3 op zaterdag is geprogrammeerd als film hoewel dit een serie is. Kan dit aangepast worden anders is het niet mogelijk om deze serie op te nemen.
ik beschik over 2 nummers en maak gebruik van de bizz switch app. Sinds enkele dagen ben ik niet meer bereikbaar op 1 nummer, direct voicemail. Altijd een vriendelijke stem aan de lijn bij de klantendienst maar er komt geen schot in de zaak. Hoe raakt dit het snelst opgelost?
Ik vraag mij af of er zich iemand bij proximus verantwoordelijk voelt voor de website Mijn ervaringen: - bij het oproepen van volgende webpages zitten er tussendoor franstalige paginas alhoewel en andere taal gekozen werd - bij het aanmaken of wijzigen van paswoorden weet je nooit of het lukte, meestal moet je het een paar keer herdoen - bij het veranderen van het gsm nr voor het resetten van paswoorden moet je en code ingeven die toegstuurd zou worden via SMS. Heb dit meerdere keren geprobeerd en wacht daar nu nog op - bij het veranderen van het paswoord van je PPPoE is het probleem nog erger. Als je het verandert en je geeft het nieuwe wachtwoord in router in maak je grote kans dat je helemaal zonder internet en telefoon! zit. Je moet dan hopen dat je alle gegevens bij de hand hebt en iemand kunt berijken bij de helpdesk. Dat duurt wel een tijdje. Die mensen kuenn dan wel alles doen op de router en de verbinding met het internet terug herstellen. maar zij kunnen je niet zeggen o
Ik heb donderdag een nieuwe telefoon Twist 40 HD gekocht. Om deze te kunnen gebruiken moest ik een nieuwe modem (BBox3 V+) hebben. Deze is ondertussen ook geleverd. Alles geïnstalleerd en telefoon gekoppeld met BBox via DECT. Tot hiertoe geen problemen. Maar !!! ik kan niet telefoneren met mijn vaste lijn. Veel over en weer gebeld met PX, waar men mij eerst van het kastje naar de muur stuurde, klantendienst naar technisch dienst naar klantendienst terug naar technische dienst terug naar klantendienst enz. tot ik uiteindelijk iemand aan de lijn krijg die me weet te zeggen dat ik nog een klassieke lijn en dit een Voip lijn moet zijn. Dit moet geregeld worden via de klantendienst. Contact met de klantendienst. Resultaat: dit kan eerst donderdag gebeuren omdat ik mijn Coverage Extender opgezegd heb, en deze eerst terug moet ontvangen zijn door PX. Anders kunnen ze niets doen. Ik vraag me af of iemand, hier op het forum, ook dergelijke dingen heeft meegemaakt. Als men over klantvriendelijkh
Krijg hier alle dagen al mail binnen van skynet met als afzender foxnews at inbox.foxnews.com deze komen gewoon binnen in postvak in met onderwerp speciale aanbiedingen begin mijn e-mail adres beu te worden altijd maar die pishing die ik moet verwijderen.
Korte versie: Als zelfstandige sloot ik een Bizz All-in Abonnement bij proximus af in november 2018. Jullie pakken hierbij uit met een abonnement met internet/telefonie/gsm waarbij gebruik kan gemaakt worden van de bizz switch functie (uitbellen met vaste lijn via smartphone) en je alles kan beheren via My proximus. Als zelfstandig dierenarts is dit handig, klanten zien je vaste lijnnummer steeds, ook wanneer je belt met je smartphone. Dit is een van de redenen waarom ik met jullie in zee ging. Om het overzicht te maken: -Sinds november: My proximus app werkte niet. Ik kan dus ook geen gebruik maken van de onedrive met 1 T geheugen. Doorschakelen naar andere nummer kan niet terug afgezet worden. Ze kregen het niet opgelost. Het telefonisch melden van gemiste oproepen kan niet afgezet worden. Sinds begin juli: Er werd gesleuteld aan de instellingen en het ging van kwaad naar erger: -Ik ben al gedurende een maand slecht tot niet bereikbaar. Mensen krijgen tuutsignaal te hor
Hallo, gisteren nieuwe simkaart gehaald, nu nog steeds niet actief. Hoe lang kan dit nog duren?
De ideeënbus – Hoe werkt het? Heb je een suggestie voor ons? Wil je een idee doorgeven? Het kan maar zo makkelijk zijn. Of het nu gaat om het toevoegen van een bepaalde categorie op het Forum of om een verbetering door te geven, eender wat, laat het ons weten! We willen dat onze klanten een echte impact hebben op de ontwikkeling van onze producten en diensten. Plaats een idee en als het 50 stemmen bereikt, beloven we om op dit bericht te reageren. Als we het idee direct kunnen implementeren, zullen we het doen. Anders zullen we uw idee indienen bij de betreffende dienst. Als het niet kan worden geïmplementeerd, zullen we dit ook communiceren. Zodra uw idee is doorgegeven, geeft een blauwe markering aan dat uw idee “nieuw” is. Onder uw idee is er een mogelijkheid om te stemmen. Zodra een idee 50 stemmen heeft, zullen wij het idee indienen bij de betreffende dienst. Een zwarte markering geeft aan dat het idee “wacht op een antwoord”. Vervolgens wordt het idee “geïmplementeerd”, met een
Dag Proximus Community! Zoals eerder aangekondigd is hier ons nieuwe Proximus Forum! De update maakt deel uit van de Proximus strategie waarbij we de klant voorop willen stellen. Ons Forum team is 100 % toegewijd aan dit forum en staat (met een nieuwe look) volledig voor jullie klaar. Het is nu ook mogelijk om een bericht te sturen naar een bepaalde gebruiker dankszij @mention. Wil je mijn aandacht krijgen, die van een andere moderator of een andere gebruiker van een specifiek bericht? Vraag het gerust! Om even een voorbeeld te geven: « Hallo @CharlotteD, het nieuwe Forum is top », « Bedankt @HeidiE om mijn probleem op te lossen ! », of zelfs « Dag @Martin, bedankt voor je hulp ». Een ander verzoek was om te zien wie je een ‘like’ geeft. Vanaf vandaag is deze optie ook toegevoegd. Tot slot willen we nog devolgende nieuwigheid met jullie delen en deze is “Ideatie”. We hebben een topic “De ideeënbus” toegevoegd, waarin u een suggestie kan plaatsen voor Proximus. Als we een idee met me
Beste Sinds kort kan ik mijn 4G niet meer gebruiken. Wanneer ik safari open komt hier op te staan “ pdp identiteit niet geaccepteerd”. Hoe valt dit op te lossen?
Welke zender staat nu belgian sport
Vorige week heb ik een e-mail van Proximus ontvangen. Dit was afkomstig van het volgende e-mailadres: proximuspickx@msg.proximus.com. Is dit e-mailadres officieel van Proximus zelf?
Blijkbaar is het mogelijk promokrediet te wijzigen in "gewoon" krediet waardoor het helaas niet mogelijk is om dat toegekende krediet (via ruil premiumclub) te gebruiken voor betalende nummers.
Reeds 2 keer een verhuis gedaan via proximus en steeds vlot en efficiënt geholpen. Echter de laatste verhuis loopt niet zo vlot. Verhuis aangevraagd op 19 april, en tot op heden nog geen internet noch TV en vaste lijn. Afspraak meermaals verzet en uiteindelijk het goede nieuws gekregen dat er iemand zou langskomen op 12 juni. Niemand gezien... Klantendienst gecontracteerd en na 3 dagen kreeg ik als melding dat de Fiber nog niet in de straat van ons nieuw adres ligt. We zijn hier mee bezig en houden u op de hoogte. Gisteren uiteindelijk nogmaals contact moeten opnemen en de dienst fiber kan langskomen op 15 juli om deze tot in het appartement te brengen, nadien moet er nog een technicus langskomen om de installatie te doen. Op dit tempo heb ik in september misschien waar ik voor betaal. Graag had ik gelet op de vele hindernissen bij mijn verhuis deze week nog een fiber technicus die deze kan komen installeren. We wachten ondertussen al lang genoeg op een vlotte verhuis van onze pro
Hey, ik ken zelf niet veel van het internet en hoe het werkt, maar tijdens het surfen op websites heb ik helemaal geen problemen (of toch niet die ik merk), tijdens bepaalde spellen die ik speel heb ik er ook geen last van. Maar bij dit ene spel dat ik speel, Path of exile, heb ik continu latency/lag. Mijn pc is verbonden met een internet kabel, dus geen wifi. Ik heb WINMTR een halfuur laten lopen, om te zien waar het probleem zou kunnen liggen. En ik zie bij 1 regel hiervan dat er 44% pakketverlies is (lag-24-1000.ibrmar4.isp.belgacom.be)? Is dit normaal? Ligt de fout bij scarlet of bij het spel? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Zou ik contact moeten opnemen en een technieker laten komen? Hier is een link naar mijn WINMTR rapport: https://pastebin.com/h4F44cbP Speedtest resultaten lijken mij in orde: https://imgur.com/oImeoic
Hallo, Sinds enkele weken ondervind ik enkele problemen met mijn internet. - als ik online ben op een chat programma en ik start een game op die internet connectie van doen heeft, hoor ik alle mensen verstoort. Extra programma's opstarten die internet vandoen hebben geeft vertraging in wat al opgestart is. - wifi valt regelmatig uit op onze smartphones. Ik heb al meerder van de aanpassingen die jullie aanbieden bij helpdesk geprobeerd. Bij de release van Destiny 2 had ik problemen met het spel en mijn connectie. Dat kwam toen zo te horen door mijn modem en hebben ze een update rondgestuurd om dit optelossen ( heeft het toen verholpen), ik heb dit eigenlijk nu ongeveer weer met The division 2. Ik heb mijn modem al enkele jaren, al meerdermaal verhuisd geweest. Kan de oudheid van mijn modem er iets mee te maken hebben? Danku
Hallo, Hoelang duurt het voor wij als nieuwe klanten worden opgebeld om een afspraak te maken? Wij zitten al 3 weken zonder ineternet en tv. Zouden heel graag geholpen worden. Ons klantennummer is al lang in orde.. Wat wij graaf bij jullie zouden willen ook, maar wachten nu op een telefoontje voor een installateur. Waarom laat dit op zich wachten? Mvg Gitte
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.