Hallo,
Hoelang duurt het voor wij als nieuwe klanten worden opgebeld om een afspraak te maken?
Wij zitten al 3 weken zonder ineternet en tv.
Zouden heel graag geholpen worden.
Ons klantennummer is al lang in orde.. Wat wij graaf bij jullie zouden willen ook, maar wachten nu op een telefoontje voor een installateur.
Waarom laat dit op zich wachten?
Mvg
Gitte
Antwoord
Afspraak maken
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Gitte,
Ons systeem geeft een foutmelding op het installatieadres. Hiervoor is dossier 39277268 in behandeling bij de bevoegde dienst en ticket IM10038985 bij IT. Mijn excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Antonella
Ons systeem geeft een foutmelding op het installatieadres. Hiervoor is dossier 39277268 in behandeling bij de bevoegde dienst en ticket IM10038985 bij IT. Mijn excuses voor de vertraging.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
