Skip to main content
Vraag

Nieuwe decoder

  • July 23, 2019
  • 4 reacties
  • 147 Bekeken

Over enkele maanden terug kreeg ik een mail dat een nieuwe decoder zou thuis geleverd worden in de maanden Mei of Juni.
Ik heb echter niets gezien.
Via de helpdesk kan ik ook geen antwoord bekomen.
Wat is er van waar want in de mail stond dat mijn oude decoder na één maand niet meer zou werken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 23, 2019
Er zijn er nog die deze mail gekregen hebben ter vervanging van hun oude v4 decoder, maar er zijn er inderdaad ook die deze nog niet ontvangen hebben, dus best afwachten tot hier iemand van proximus zelf reageert op je topic zodat ze dit verder kunnen natrekken ...

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 24, 2019
Ik heb onlangs een e-mail gekregen dat Proximus momenteel zonder decoders zitten en dat er daardoor vertragingen zijn met de toezendingen van de decoders.
Het zal eerder voor juli of augustus zijn als het niet voor september zal zijn.

Martin
  • July 24, 2019
Dat hebben ze van Proximus hier in één of ander topic een veertiental dagen geleden ook gemeld, maar wanneer er terug kunnen geleverd worden werd niet vermeld.
Mss kunnen ze van Proximus uit nu wel al vertellen wanneer er terug kunnen geleverd worden!

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 24, 2019
hi, jemmer genoeg heb ik nog geen timeframe van wanneer de decoders zouden geleverd worden
vanzodra hier meer info van is ontvangen de betrokken klanten een sms of mail