Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
De app Proximus Pickx zou men kunnen verbeteren in verband met het deel “Laatste kans”. Bij opgenomen programma’s zou men alle programma’s “Laatste kans” bij elkaar moeten zetten. Dat is ook zo via de decoder op het TV toestel. Enkel als er 1 programma “Laatste kans” is, dan komt dat nu in de app in het rood te staan. Als er meerdere opnames zijn van hetzelfde programma dan is er geen enkele aanduiding. Elk programma moet dan geopend worden en dan is er “Laatste kans” in het grijs (niet rood). In een vroegere versie van de app Proximus TV stonden de oudste opnames onderaan. Zo stonden alle “Laatste kans” bij elkaar. De opnames stonden chronologisch gerangschikt. Een zelfde programma stond toen op verschillende plaatsen. In de app moet de rangschikking komen zoals op TV. Ik bedoel : - Alle (kan eventueel weggelaten worden) - Laatste kans - Korte termijn - Lange termijn.
heb Proximus TV, heb Pickx geprobeerd om live TV te kijken op PC. Functioneert niet in Chrome en evenmin in Firefox. Ik zie dat er geen TV-programma's beschikbaar zijn... https://
Ik ontvang TV d.m.v een verzender- en ontvanger-Ruckus. Nu zijn deze na vele jaren defect geraakt. Ik zou dus een nieuw paar willen aankopen. Worden deze nog verkocht? Ik zou deze willen aankopen in de Proximus-winkel in Etterbeek in de Tongerenstraat. Hebben ze die op vooraad of moet ik die bestellen?
Hallo, Ik heb mijn zaak overgelaten. Graag krijg ik de nodige document om de mogelijkheid te geven aan "mijn opvolger" de vaste telefoonnummer van de zaak te behouden. Kan ik deze document op de website vinden aub? Bij voorbaat dank ik u. met vriendelijke groet. CA
Hallo, ik kocht enkele maanden geleden in een Proximus winkel een iPhone. Kunnen jullie mij een duplicaat voor de garantie bezorgen?
Goeiedag iedereen, Ik heb al een tijdje een Samsung A70, maar dit toestel is sinds kort beschadigd. Nu vraagt de Omnium dienst voor mijn aankoopbewijs. Jammer genoeg kan ik deze nergens meer terug vinden. Is er een mogelijkheid om hiervan een duplicaat te krijgen of moet ik daarvoor terug naar het proximus center waar ik dit toestel heb aangekocht. Alvast bedankt Stephen
Beste, Doordat er een probleem is met mijn dommiciliering was mijn factuur blijkbaar niet betaald. Dit is ondertussen geregeld via een manuele overschrijving. Is het mogelijk om via PNI een reactivate te doen op mijn gsm nummer 0474543239 ? alvast bedankt
sinds gisteren geen service, toestel s iPhone 8, al hard reset uitgevoerd evenals Sim kaart in ander toestel geplaatst : ook daar geen provider...
Hallo, Ik heb 2 vragen, wie kan mij op weg helpen? Hoe kan ik een Gmail agenda importeren in mijn agenda van Proximus webmail? Waar vind ik de agenda van proximus webmail terug in de app op mijn smartphone, of is dat niet mogelijk? Kan ik dan op een andere snelle en eenvoudige manier de agenda van webmail op mijn smartphone raadplegen?
hoe moet je inschrijven op enjoy. worden de punten van prenium club overgeschreven op enjoy ?
Hallo, Ik heb hetzelfde probleem sinds enkele weken. Mijn Sim-kaart is reeds vervangen en ik raak nog steeds niet op het internet in het buitenland. Dank om dit snel na te kijken en in orde te brengen, Ann-Mary
Opstarten tweede decoder lukt niet. Krijg steeds "ongeldig lijnnummer"?
Hoe kan ik een nieuwe decoder verkrijgen bij problemen met deze, een mailadres van de klantendienst vind ik niet en telefoneren is niet altijd makkelijk.
Beste leden, Ik ben in het bezit van een GSM met Pay and Go kaart. Als ik een nieuwe tablet zou aankopen, moet ik mij een nieuwe sim-kaart aanschaffen, of een ander abonnement aanschaffen dan mij bestaande "Internet + TV + Telefonie" ?? Graag een seintje a.u.b.
Beste, Sinds kort kan ik via kris.adams@proximus.be geen mails meer verzenden. Onderstaande boodschap verschijnt dan: Server relay.proximus.be ondersteund geen beveiligde verbinding. Mails komen nog wel binnen. Kunt u dit verhelpen a.u.b.? Vriendelijke groeten Kris Adams
Beste, Ik probeer al 3 uren een port te maken voor een Minecraft server zodat ik met mijn vrienden kan gamen. Ik heb het zo gedaan; Dienst: Geen Protocol: TCP-UDP Externe poort Begin: 25565 Externe poort Einde: 25565 (ik heb voor deze 0 ook geprobeerd, iemand die reageerde bij een andere topic). Interne poort: 25565 Interne Host: 192.168.x.x Externe Host: Leeg Na ik elke keer dat ik een portforward heb aangemaakt, heb ik elke keer de bbox opnieuw gestart. Is er iemand die weet hoe je dit makkelijk kan fixen? Ik heb in de forum proberen iets vinden, maar ik ben niets terecht gekomen tot nu toe. Met vriendelijke groeten, Soort
Sinds ik een nieuwe IPhone XS max heb, ondervind ik problemen met mijn mobile coverage extender. Mijn gsm maakt er moeilijk verbinding mee en zelfs al heb ik volle ontvangst van de MCE dan nog kan ik zo goed als nooit bellen of gebeld worden. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Hoe kan ik dit verhelpen? Groeten Jasper
Ik probeer al een tijdje te port forwarden voor mijn minecraft server, ik ken de basics al want ik heb al een server gehad. Maar ik ben net overgegaan van telenet naar proximus en ik heb de website gevonden voor port mapping. Ik heb al mijn gegevens opgegeven, maar het werkt nog steeds niet.
De roaming in mijn iphone staat aan maar in het buitenland krijg ik altijd en overal "PDP Authentication Failure" bij pogingen om mobiele data te gebruiken.
Ik had vorige week problemen met het afspelen van gehuurde films, dus heb ik een nieuwe decoder gekregen. Ik heb deze eergisteren afgehaald. Vannacht was ik op netflix aan het kijken en de bbox herstartte (update misschien). De decoder in de andere kamer werkt nog altijd maar de nieuwe werkt nu niet meer, geeft telkens aan 'uw decoder is niet verbonden'. Ik heb de bbox al eens herstart, heb de decoder al een hard reset gegeven, alle aansluiten gecontrolleerd, omgewisseld met de andere decoder en de nieuwe werkt nog steeds niet. Heb ik nu wel een nieuwe decoder gekregen of een die terug komt van een reparatie?
Op welke wijze kan ik een webcam de toegang tot het internet ontzeggen. Hij zou enkel toegang mogen maken naar mijn lokale NAS server, die de beelden beheert.
Ik heb op 7 augustus 2019 een iphone 8 besteld en betaald bij Proximus , ik heb een bevestigingsmail gekregen met contract maar deze aankoop is niet bekend bij Proximus. ik heb reeds contact opgenomen , en men heeft een dossier aangemaakt maar daarna stilte .. geen antwoord meer hier een copy van de bevestigingsmail en wat nu ? Wanneer kan ik antwoord krijgen
Het lukt maar niet om in te loggen op de cloud. Ik krijg steeds de foutmelding 2055. Dit zowel op de smartphone als via pc. Wat kan ik hieraan doen om toch in te loggen? Alvast bedankt! Isabella
Dinsdag 23/7, gisteren en vandaag zijn er een pak e-mails onterecht in de webmail Spam map geplaatst. Hierdoor worden ze niet naar het PC mailprogramma(POP) gedownload. Graag even checken!
graag wou ik volle toegan to mijn facturen binnen my ptoximus. mijn email inlog is symonskima@gmail.com. verdere vragen kan u mij toebedelen via mijn email.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.