Skip to main content

Pickx Tv site werkt niet

  • July 28, 2019
  • 21 reacties
  • 1448 Bekeken

heb Proximus TV, heb Pickx geprobeerd om live TV te kijken op PC. Functioneert niet in Chrome en evenmin in Firefox. Ik zie dat er geen TV-programma's beschikbaar zijn...
https://
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

21 reacties

  • July 29, 2019
Momenteel lijkt dit wel te werken voor mij. Heb je nog steeds dit probleem?

  • Auteur
  • Rookie
  • July 29, 2019
Krijg vandaag zelfs de startpagina niet...


  • July 29, 2019
Heb je al geprobeerd om in beide browsers de cache en cookies te wissen? Soms kan een reboot van de pc hierna ook helpen. Hier kan dit probleem niet gereproduceerd worden.

  • Auteur
  • Rookie
  • July 29, 2019
Probleem van internal server error opnieuw in Firefox, in Chrome krijg ik wel het beeld dat programma bezig is, maar ik kan het niet bekijken/starten


  • July 29, 2019
Ik geef het door aan de bevoegde teams achter de site. Van zodra er meer info is, koppelen we hier naar je terug.

  • Auteur
  • Rookie
  • August 5, 2019
Intussen zijn we weer een week verder. Ik wacht nog steeds op een reactie...

  • August 5, 2019
De ingenieurs zijn blijkbaar op dit moment op de hoogte van het probleem en doen het nodige om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

  • Auteur
  • Rookie
  • August 13, 2019
Nog steeds geen nieuws?? Weer een week verder. Functioneert nog altijd niet...

Martin
  • August 13, 2019
werkt dat bij u dan niet bv in Firefox, bij mij werkt dit zonder probleem ik heb wel de laatste versie van FF

  • Auteur
  • Rookie
  • August 13, 2019
Ik heb ook laatste versie hoor. Ik meld me aan= stap 1; krijg scherm: aangemeld; ga naar Live TV en vervolgens... NIETS MEER; als ik naar Tv-gids ga, zie ik de pictogrammen en een status van de uitzending, maar ik kan ze niet opstarten
staat mijn profiel juist in producten (011315032)


Martin
  • August 17, 2019
in ieder geval heb ik geen probleem met de laatste versie van FF op windows 10, maar mss kunnen de mensen van het proximus forum team hier meer details geven over de stand van zaken als ze maandag terug langskomen.

  • Auteur
  • Rookie
  • August 18, 2019
Intussen ook geprobeerd om de pickx te installeren op mijn GSM. Werkt al evenmin. Blijkbaar is het probleem dat mijn producten niet in een pack zitten. Als ex-personeelslid is ons steeds aanbevolen om géén pack te nemen, kwestie van geen voordelen te verliezen. Als dat het probleem zou zijn dan is het echt wel knullig dat niemand dit ontdekt zou hebben tot op heden...Ik kijk met spanning uit naar een volgende reactie. Mijn geduld raakt wel stilaan op. Ben intussen bijna een maand bezig met deze problematiek....

Martin
  • August 18, 2019
Als je kijkt naar http://myproximus.be zit daar dan zowel internet als TV in dan zou je ook pickx moeten kunnen hebben.

  • Auteur
  • Rookie
  • August 19, 2019
via Chrome op GSM: proximuspickx.be log in met mijn account en dit is het resultaat


  • August 19, 2019
Jouw TVprofiel zou nu in orde moeten staan. Kan je het nog eens proberen?

  • Auteur
  • Rookie
  • August 19, 2019
Resultaat Firefox:


  • Auteur
  • Rookie
  • August 19, 2019
In Chrome funtioneert het nu uiteindelijk. Ik neem aan dat ik wel recht heb op een commerciële compensatie. Heb de indruk dat ik uiteindelijk zelf de oplossing heb aangeleverd: profiel stond niet juist en/of functioneert niet als stand-alone (dus los van pack)

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 19, 2019
Dag Ivan_021, we hebben als compensatie voor het ongemak 5 credits klaargezet die je in de 'op aanvraag' TV-catalogus kunt gebruiken. Grt, Heidi

  • Auteur
  • Rookie
  • August 19, 2019
Het is blijkbaar aangewezen om profiel te laten controleren, indien je geconfronteerd wordt met niet functionerende Proximuspickx op PC.

Martin
  • August 19, 2019
Normaal kijken de proximus forum medewerkers direct naar je profiel of alles correct staat.

  • Auteur
  • Rookie
  • August 19, 2019
Dan is dat in mijn geval toch niet direct gebeurd. Fout werd immers pas ontdekt nadat ik zelf screenshots heb doorgestuurd en uw collega Wenzel mijn profiel heeft aangepast. Is nu ok, maar heeft toch bijna een maand in beslag genomen.