Antwoord
Nieuwe decoder werkt na 2 dagen al niet meer!
Ik had vorige week problemen met het afspelen van gehuurde films, dus heb ik een nieuwe decoder gekregen. Ik heb deze eergisteren afgehaald. Vannacht was ik op netflix aan het kijken en de bbox herstartte (update misschien). De decoder in de andere kamer werkt nog altijd maar de nieuwe werkt nu niet meer, geeft telkens aan 'uw decoder is niet verbonden'. Ik heb de bbox al eens herstart, heb de decoder al een hard reset gegeven, alle aansluiten gecontrolleerd, omgewisseld met de andere decoder en de nieuwe werkt nog steeds niet. Heb ik nu wel een nieuwe decoder gekregen of een die terug komt van een reparatie?
Beste antwoord door Anonymous
De nieuwe decoder is dan verzonden. De oude kan je terug inleveren van zodra de nieuwe gearriveerd is. Je zal ook een SMSje krijgen op het nummer eindigend op 23 in jouw abo van zodra hij er dan effectief is.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
