Skip to main content
Vraag

iphone besteld en betaald , maar niet bekend bij Proximus

  • August 12, 2019
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Ik heb op 7 augustus 2019 een iphone 8 besteld en betaald bij Proximus , ik heb een bevestigingsmail gekregen met contract
maar deze aankoop is niet bekend bij Proximus.
ik heb reeds contact opgenomen , en men heeft een dossier aangemaakt
maar daarna stilte .. geen antwoord meer

hier een copy van de bevestigingsmail
en wat nu ? Wanneer kan ik antwoord krijgen

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2019
Hoi aertsj, je hebt blijkbaar 2 bestellingen geplaatst (ik zie 2 verschillende web orders?) dus deze is niet automatisch doorgelopen. Dossier 42594997 is al in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder contacteren. Grt, Heidi

  • Auteur
  • Rookie
  • August 12, 2019
Ik ben zojuist naar het proximus center op de meir geweest
blijkbaar is maar 1 gsm op afbetaling toegelaten per account
en daar dit de tweede aankoop is , is dat niet toegelaten.
en blijkbaar heeft het proximus systeem de aankoop wel goedgekeurd , maar is er tijdens het process iets verkeerd gelopen

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 14, 2019
Het dossier is nog in behandeling en de dossierbeheerder zal je zeker nog iets laten weten ivm de oplossing.
Grtn Koen

  • Auteur
  • Rookie
  • August 14, 2019
Ok bedankt
maar ik heb ook nieuwe Sim kaart nodig voor mijn gsm ( toevallig)
en die heb ik wel gekregen, maar voorlopig is mijn 4g geblokkeerd owv van dat probleem hierboven
dus als je daar ook eens kunt naar kijken?
bij voorbaat bedankt

  • Auteur
  • Rookie
  • August 14, 2019
Mijn 4G is ondertussen actief .. bedankt daarvoor