Skip to main content
Vraag

PDP Authentication Failure

  • August 13, 2019
  • 9 reacties
  • 2892 Bekeken

De roaming in mijn iphone staat aan maar in het buitenland krijg ik altijd en overal "PDP Authentication Failure" bij pogingen om mobiele data te gebruiken.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • August 13, 2019
kan zijn dat ze bij Proximus de blokkering moeten wegnemen, straks als iemand langs komt kunnen ze dit natrekken voor u.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 13, 2019
De roaming in mijn iphone staat aan maar in het buitenland krijg ik altijd en overal "PDP Authentication Failure" bij pogingen om mobiele data te gebruiken.

Kan je even je forum profiel aanvullen met het gsm waarmee je problemen hebt ?

  • Auteur
  • Rookie
  • August 13, 2019
Profiel is aangepast. Dank bij voorbaat

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 13, 2019
Profiel is aangepast. Dank bij voorbaat

Ik zie geen blokkering aan onze kant ,heb je het gsm toestel al eens volledig herstart ?

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 13, 2019
Ter info:
https://support.roammobility.com/hc/en-us/articles/215811143-PDP-Authentication-Error-My-iOS-device-isn-t-connecting-to-the-Internet

Uiteraard dient u bij eventuele network settings aanpassingen deze van Proximus te gebruiken bv.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/apple/iphone-8-ios-12/os-selection

Martin
  • August 13, 2019
het zal mss aan mij liggen, maar ik kan niet goed volgen, zijn die settings dan anders voor het buitenland?

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 13, 2019
@Martin
zijn die settings dan anders voor het buitenland
Nee, maar vermits er blijkbaar geen roaming blokkering is van Px (cfr. antwoord @SamuelD) kan de oorzaak in principe enkel bij het toestel of de buitenlandse operator - eventueel een andere manueel kiezen - te zoeken zijn

Martin
  • August 13, 2019
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt ☺️

  • Auteur
  • Rookie
  • August 14, 2019
Het probleem doet zich voor in Nederland, Frankrijk, en Spanje, dus ik denk niet dat het aan een specifieke buitenlandse operator te wijten is.

Ik zal de bovenstaande instructies voor iOS proberen, maar dat kan natuurlijk pas wanneer ik opnieuw in het buitenland ben.