Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Hoe kan ik een betalende optie deactiveren? (Vaste telefonie No limit National Fix to Fix). Vriendelijke groeten, Rob
Vandaag een brief van Proximus ontvangen voor mijn recorder om te ruilen, daarvoor moet ik naar de website www.proximus.be/huurdecorder gaan en een login en wachtwoord invullen, maar deze pagina bestaat niet meer,van een communicatie fout gesproken, zijn er nog die deze brief hebben ontvangen?
hallo, sinds vandaag hebben we problemen met het 2.4G netwerk van de BBbox3, het 5.0 netwerk werkt perfect, het 2.4G netwerk maat connectie je kan je pagina 1 maal laden maar een tweede pagina openen/ het refreshen van je huidige pagina is not done, terwijl alle geconnecteerd lijkt, zowe op mobiele telefoon, tablet als pc, gebruik je netwerkkabel werkt alles perfect en neem je de 5.0 werkt het ook allemaal perfect (5.0 kan mijn vaste pc wel niet aan, laptop wel) iemand sugesties wat het uvel zou kunnen zijn ???
Het wordt zo stilaan de gewoonte dat de tv gids verkeerd is . Nu is het blijkbaar de gewoonte geworden . Deze week is het weer zover, de programma's van Ned 1 op Zondag zijn weer totaal verkeerd . Vroeger belde ik dan naar Proximus, , daar bedankte men me voor de melding, men zou het doorgeven aan de juiste dienst, maar er gebeurde dus niets. Een paar dagen later terug gebeld, kreeg er een van de zoveelste onzin vertellende aan de tel. die me de decoder wilde laten resetten, onzin natuurlijk, na enige domme antwoorden heb ik de tel dan maar opgelegd. Verleden week was het ook weer verkeerd, deze week moet men eens kijken naar de programma's op ned 1 op Zondag, totaal verkeerd, en er zijn er nog andere die totaal niet kloppen . Als Humo de juiste informatie krijgt zal Proximus die ook wel hebben zeker ? Mij lijkt het een geval van totale onbekwaamheid van diegene die het invoert in het systeem.
Ik zit momenteel in Cyprus, traditioneel zet ik mijn roaming provider in op Vodafone. Nu heb we iets raars ontdekt, bij het versturen van een sms geeft de smartphone aan dat het bericht niet verstuurd is, maar het is we degelijk verstuurd. We hebben dit ontdekt door een bericht vier keer te versturen omdat het zogezegd niet verzonden was, toen we een bericht van de ontvanger kregen dat ze het vier keer had ontvangen. Gisteren weer van hetzelfde, met een test naar mijn echtgenote's telefoon idem dito. Toen heb ik mijn gsm op een andere provider gezet, MTN en blijkbaar is mijn brobleem opgelost, alleen weet ik nog niet of de kosten hetzelfde zijn, mijn e-services ligt half plat.... Heeft iemand hier een zuivere uitleg voor, want Proximus werkt toch steeds samen met Vodafone.
Ik wilde nazien of "Eén tegen honderd", geprogrammeerd stond in mijn serieopnames, maar in de TV Gids staat "Studio Sport". In de TV Gids van de zender zelf, staat nochtans dat "Eén tegen honderd zal uitgezonden worden op zondag: Eén tegen 100 Zondag om 21:15 op NPO 1 Kan de TV Gids nog aangepast worden AUB ?
Hallo, Ik installeer een nieuwe extra decoder en ik krijg een foutmelding SYS_2 dat mijn decoder niet geregistreerd is. Wie kan mij helpen aub? Thx Groetjes Saar
Als ik e-mail probeer te verzenden van mijn skynet-adres naar meerdere personen tegelijk, krijg ik tegenwoordig steevast de error boodschap: "too many recipients". Het gaat dan over mailtjes naar een 15-tal e-mail adressen.
sinds enkele maanden ontvang ik berichten per sms vh nr. +32476124710 van Belgacom, die niet voor mij bestemd zijn, (ik ben zelfs geen klant bij proximus)over automatische betalingen die uitgevoerd zullen worden. Herhaalde mondelinge klachten bij een Proximus verkooppunt leiden tot niets. Ik krijg daar te horen dat ze dit niet kunnen oplossen omdat men niet kan weten/vinden wie die opdracht tot deze berichten in gang gezet heeft. Ik wil deze berichten niet meer ontvangen kan dit opgelost worden en hoe?
ik lees op de site van proximus dat er een nieuw tv menu is,maar bij mij is dit nog altijd het oude tv menu,weten jullie soms wanneer dit word aangepast,ik woon in gent,alvast bedankt
Beste, Kan geen mails sturen wel ontvangen. Foutmelding onjuist paswoord. Waar kan ik dit eventueel terugvinden als ik niet meer zeker ben? Bedankt Ellen
kan men een bestelling die gedaan is door middel van punten in te ruilen nog wijzigen of annuleren?
We delen een internetconnectie met iemand die een kamer huurt in ons huis. Echter, wanneer we niet zelf thuis zijn, verbruikt onze logé immense hoeveelheden internet waardoor de limiet al na enkele dagen bereikt is. Is er een manier om de internetsnelheid of beschikbaar volume te beperken per apparaat dat connecteert? Op die manier blijft er voor ons hopelijk ook nog wat over..
Kan ik zelf mijn abonnement wijzigen van Smart25 naar Smart 15? Of moet ik hiervoor naar een Proximuswinkel?
Sinds enkele dagen is vectoring hier geactiveerd en ben ik op het zone 3 vectoring basisprofiel (30/5) te komen zitten. Maar volgens mij moet het mogelijk zijn om op zone 2 gezet te worden. De proximus lijntest zegt zelfs dat zone 1 mogelijk moet zijn ( maximum; 100/20 mbps ) maar dit waarschijnlijk niet haalbaar. Bij Scarlet willen ze mij natuurlijk niet helpen ... Maar aangezien Proximus toch toegang heeft tot alles en het blijkbaar wel doet probeer ik het hier maar eens: Zou het mogelijk zijn om bij mij hetzelfde te doen?
Ik ben maandelijks in Hongarije. Welke Proximus-formule is de beste voor mij om naar België te bellen, vanuit België gebeld te worden en te sms'en?
Wij zijn speciaal geabonneerd om de Spaanse competitie te kunnen volgen ! Waarom wordt de copa del rey 2016 niet uitgezonden ? Terwijl dit wel nog steeds in ALLE aanbiedingen van proximus vermeld wordt en met speciale tab in de app ??
Sinds een aantal weken kan ik geen programma's meer ondertitelen op de franse zenders France 1, France 2 enz. Op het scherm komt het volgende bericht : "Wil je opnieuw snel je programma's ondertitelen dan moet je de decoder vervangen. Dan geniet je onmiddellijk van de nieuwe versie Proximus TV; Als je nog even kunt wachten dan zullen we je huidige decoder updaten in de loop van de volgende maanden". Bij de klantendienst zijn ze hiervan niet op de hoogte en beweert men dat ondertiteling 888 binnenkort op alle zenders verdwijnt. Graag zou ik meer uitleg krijgen.
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_types/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/sim-kaart-micro-sim-microsim-nano-sim-nanosim-combisim-combi-sim.html Op deze site staat te lezen dat een simkaart "gratis" is in een verkooppunt. Kom ik vandaag in het lokale proximus center ( is een partner volgens de site en geen center) blijkt dat ik 5 euro moet betalen voor een simkaart? kan toch niet?
Hoi, Graag had ik te weten gekomen welke tegemoetkomingen er allemaal bestaan. Dit met betrekking op een fout die PX gemaakt heeft waardoor een eerder verworven promotie en extra data pakket die verbonden waren aan een internet comfort + smart 15 pack, niet meer geactiveerd kan worden. Hierdoor zou ik nu 20 euro/mnd meer moeten gaan betalen voor hetzelfde mobiel datavolume. De bij mij gekende tegemoetkomingen zijn: - Uw trouw beloond: 5 Euro gedurende 12mnd. - Uw trouw beloond: 7 Euro gedurende 12mnd. Beide zijn niet te combineren, maar kunnen wel opnieuw geactiveerd worden als de periode verlopen is. Momenteel hebben ze de 7 Euro toegekend aan mijn factuur. Als ik dit optel met de huidige pack korting van 2 Euro kom ik op een korting van 9 Euro. Hierdoor voelt het natuurlijk aan dat ik 11 Euro/mnd extra zal moeten betalen. Als laatste oplossing hebben ze aangeboden om mijn laatste factuur kwijt te schelden. Dit is heel fijn maar dekt het verlies maar voor maximum 4,5 m
Sommige mensen hebben geen leven buiten dit forum :D Elsa, ben jij wel een persoon van vlees en bloed? 😛
Hello, Een makkelijke vraag,maar geraak er even niet uit. Met de ethernetkabel aangesloten op de BBOX-2 router werkt mijn nieuwe camera perfect. Ik krijg mijn camera maar niet draadloos ingesteld door de WPS-knoppen van beide toestellen te gebruiken.Hoewel ik eerder dit al eens heb gedaan,nu lukt het mij niet.Wat zou ik verkeerd doen? Dank en groeten. Theo
Hoe kan ik email sturen/beantwoorden als ik NIET een Gmail, Proximus, Outlook, .... email adres heb?
sedert enkele dagen onmogelijk afleveringen van buren om 18.30u op te nemen.andere opnames lukken wel. resetten zoals voorschreven helpt ook niet. Wat moet er nog verder gebeuren ?
Ik ben nieuw bij PX sinds 30/4 (pack maxi) komende van 10-jaar EDPnet. Ik gebruikte voorheen dus al het locale netwerk van PX en daar had ik met vectoring (12/2015) en DLM een 70/15 profiel bereikt. Met speedtest haalde ik doorgaans 64Mbits/s. Op mijn Fritzbox zag ik een bereikbare doorvoer van doorgaans 96/20 Mbits/s. Nu met een bbox-3 (Sagem v2) haal ik 46/8, maar met mijn 2 tv-decoders op een verschillende HD-zender afgestemd, gaat daar 13 Mbits/s af. Dit betekent een aanzienlijke werkelijke snelheidsvermindering (64-> 33). PX-helpdesk: wij kunnen uw profiel niet verhogen naar zone 1 (70/20). Ik zit op 425 van de ROP en woon dus 3 huizen tever... Dit kan dus niet ondanks deze resultaten van de BBS3tool: Downstream max bit rate: 105.977 kbps Upstream max bit rate: 25.286 kbps Downstream attenuation: 16,8 dB Downstream noise margin: 25,2 dB Upstream noise margin: 16,9 dB Dit betekent dat ik moet wachten om mijn 50/10 te verhogen op DLM e
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.