Antwoord
Omruilen oude decorder
Vandaag een brief van Proximus ontvangen voor mijn recorder om te ruilen, daarvoor moet ik naar de website www.proximus.be/huurdecorder gaan en een login en wachtwoord invullen, maar deze pagina bestaat niet meer,van een communicatie fout gesproken, zijn er nog die deze brief hebben ontvangen?
Beste antwoord door Elsa
Inderdaad er zijn er nog die deze ontvangen hebben
zie ook :
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
Daar staat onderander
Hoe bestel ik mijn nieuwe decoder?
1.Surf naar www.proximus.be/nieuwedecoder
2.In de brief die je hebt ontvangen, vind je een login en wachtwoord. Voer deze in.
3.Kijk na of al je gegevens correct zijn ingevuld.
4.Kies vervolgens een leveringsdatum en -wijze.
Dat is alles. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging met alle informatie over de levering van je nieuwe decoder.
Als het niet lukt dan zou ik eens de technische dienst opbellen
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
zie ook :
▬►voor gehuurde V3/v3b decoder
Daar staat onderander
Hoe bestel ik mijn nieuwe decoder?
1.Surf naar www.proximus.be/nieuwedecoder
2.In de brief die je hebt ontvangen, vind je een login en wachtwoord. Voer deze in.
3.Kijk na of al je gegevens correct zijn ingevuld.
4.Kies vervolgens een leveringsdatum en -wijze.
Dat is alles. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging met alle informatie over de levering van je nieuwe decoder.
Als het niet lukt dan zou ik eens de technische dienst opbellen
0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.