Hoi,
Graag had ik te weten gekomen welke tegemoetkomingen er allemaal bestaan. Dit met betrekking op een fout die PX gemaakt heeft waardoor een eerder verworven promotie en extra data pakket die verbonden waren aan een internet comfort + smart 15 pack, niet meer geactiveerd kan worden. Hierdoor zou ik nu 20 euro/mnd meer moeten gaan betalen voor hetzelfde mobiel datavolume.
De bij mij gekende tegemoetkomingen zijn:
- Uw trouw beloond: 5 Euro gedurende 12mnd.
- Uw trouw beloond: 7 Euro gedurende 12mnd.
Beide zijn niet te combineren, maar kunnen wel opnieuw geactiveerd worden als de periode verlopen is. Momenteel hebben ze de 7 Euro toegekend aan mijn factuur. Als ik dit optel met de huidige pack korting van 2 Euro kom ik op een korting van 9 Euro. Hierdoor voelt het natuurlijk aan dat ik 11 Euro/mnd extra zal moeten betalen.
Als laatste oplossing hebben ze aangeboden om mijn laatste factuur kwijt te schelden. Dit is heel fijn maar dekt het verlies maar voor maximum 4,5 maand. Hier ben ik nog niet op ingegaan vermits ik hiermee niet akkoord ben. Wel heb ik een telefoonnummer en een é-mailadres ontvangen waarop ik mag contacteren voor als ik toch akkoord zou willen gaan.
Een eigen voorstel om gratis digitale TV te activeren op mijn Pack (twv 16 Euro/mnd) was geen optie. Hierdoor zou ik het tv-abonnement bij mijn bestaande provider kunnen opzeggen en zou dit zich op termijn wel compenseren. Op zich betaal ik dan nog 2 Euro/mnd meer dan voordien (+ 0,10 cent per MB dat ik per maand over mijn datavolume ga), maar daar zou ik mee kunnen leven. Als ze daarop nog eens de trouw beloond van 5 Euro voor 12 maanden zouden plaatsen, dan betaal ik de komende 2,5jr al niet meer dan voorheen. :? 🆒
Toevallig kreeg ik na contact met de klantendienst een sms dat mijn facturen niet meer op papier maar enkel elektronisch beschikbaar zouden zijn. Zou dit te maken hebben gehad met het feit dat ze me niet voor de zoveelste keer iets konden wijsmaken vermits ik zwart op wit in bijlage toegevoegd had waaraan het data pakket geassocieerd was? :? Online zien we deze info namelijk niet. Veel vertrouwen heb ik nu niet meer in PX. Ik heb dit via MyProximus dan zelf maar weer geactiveerd. (Gelukkig had ik onthouden hoe dit moest) 😛
Heeft iemand ervaring met dit soort gevallen? En wat zijn de opties? Ik kan gratis beroep doen op de Juristen van mijn werkgever, maar voordat ik deze hiermee lastig val zou ik graag eerst zien of het niet op een andere manier opgelost kan worden. Ik ben namelijk toch al enkele jaren klant en buiten dit heb ik nooit echt te klagen gehad over PX. Het zou jammer zijn om vanwege deze fout van provider te moeten veranderen. Tenslotte kost dit ook een hoop tijd/energie die ik wel beter zou kunnen besteden. :8
P.s.: Ik begrijp natuurlijk ook dat een mug wel kan vliegen, maar een vlieg niet kan muggen.
Met vriendelijke groeten,
Nico
Vraag
Promoties verdwenen door wijziging Proximus Pack
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.