Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Weet iemand hoe ik de restwaarde van mijn gsm kan zien wanneer ik mijn abonnement op zeg?
ik ruilde vrijdagmorgen 20mei punten in voor fotoafdrukken en kreeg de melding dat binnen de 15 minuten de code werd doorgestuurd. Helaas maandagavond nog steeds geen code ontvangen . wat loopt er mis ?
hoi , ik ga deze zomer voor een week naar frankrijk . aangezien ik nu veel surf op het internet via men gsm wil ik wel weten hoeveel dit kost en / of er een optie is die ik kan toevoegen tijdelijk aan men pack voor in het buitenland . bedankt voor de eventuele reacties
Hoe komt het dat in de Bibliotheek van de Proximus TV App meer opnames te zien zijn dan op de decoder, zie bijlage, daar staan 3 opnames van de Wensboom: 23 + 16 + 9 mei? Op de decoder is enkel de opname van 23 mei te zien. Kan dit komen door de update die vorige week donderdag omstreeks 21u00 onverwacht (normaal gebeuren updates toch altijd 's nachts?)? Hoe krijgen we die opnames terug op de decoder zodat ze op de televisie kunnen bekeken worden?
Goede middag, 1)Heb vorige week smartphone gekocht in proximus winkel.Merk nu dat er geen bonuspunten premium club zijn bijgekomen.Hoe kan ik hier alsnog aangeraken? 2)Mijn echtgenote heeft ook gsm abonnement in het pack.Komt zij ook in aanmerking voor bonuspunten (verjaardag en aankopen)? Graag antwoodje aub.
Enkele maanden geleden werd er een update van de decoder doorgevoerd. Tot mijn grote verbazing én ongenoegen moest ik vaststellen dat het nu niet meer mogelijk is om bij programmatie via de tv-gids 'zelf' de start- én eindtijd van de opname te bepalen. De opname start 'automatisch' 5 minuten eerder, en eindigt 30 minuten later. In de eerdere versie kon je zelf die 'tijd' bepalen (b.v. ook '0 minuten'). Nu kan je daar niets meer aan wijzigen. Dat wil zeggen als ik b.v. 40 afleveringen van 'Thuis' programmeer - o.a. bij verblijf van 2 maand in het buitenland - dit 1000 minuten (40 x 25') zijn. Als de extra tijd daar wordt bijgeteld is dit: 40 x 35' = 1400 minuten of een totale opnameduur van 2400 minuten. Je kan zeggen dat het geheugen van de decoder 'groot' is, maar toch zit ik vaak tegen de limiet aan (oudere opnames die ik wil bewaren of nog moet bekijken enz.). Als je 250 gr kaas bestelt, wil je toch ook niet dat ze je 500 gr verkopen... Daarom mijn vraag: 1. kan men niet teruggaan n
Hoe kan ik mijn decoders toevoegen aan tv overal? Ik heb een mijn proximus acccount en 2 decoders, maar in de tv overal app kan ik geen opnames plannen en vind ik geen aangesloten decoders. Moet hier iets speciaal voor gedaan worden om deze te koppelen? Ik was altijd van mening dat dit automatisch gekoppeld werd met je lijnnummer?
Hallo, sinds ik een BBOX3 heb kan ik niet meer op mijn Steam Client en online gamen. Dit geld ook voor Origin (Battlefield etc). Portforwarding heeft niets geholpen. Iemand een idee hoe dit op te lossen of zit er niks anders op dan aan Proximus te vragen om die boel zelf te deblokkeren?
Sinds een aantal weken krijg ik geen historiek meer van mijn oproepen? Is hier een reden voor? M vr gr I M
Ik neem een serie op (op RTL). De serie staat bij geprogrammeerd, je ziet ook een rondje achter de serie staan en op het moment van de opname, zie je dit ook op de digicorder. Na de opname staat die echter niet bij 'opgenomen'. Éénmaal kon ik de 'verborgen' opnames terugvinden door de digicorder volledig opnieuw te laten opstarten. Nu helpt ook dit niet meer. Iemand tips?
Hallo Telkens als ik op naar serieopnameopties ga, dan staat er dat er slechts 10 afleveringen bewaard blijven; Als ik die 10 vervang door ''alle'', op oké duw en dan opnieuw naar serieopnameopties ga, dan staat er gewoon opnieuw 10. Moet ik er nu vanuit gaan dat het onmogelijk is geworden om meer dan 10 afleveringen te bewaren?
Vandaag gezien dat de boel herstart met versie NTE-miniv5_6.1.14.4 ... is dat de laatste ? goede ? of ?
Reeds sinds een paar weken is plotseling de internet verbinding heel traag en valt zelfs proximus TV uit. Proximus TV test dan een paar keer en plotseling gaat alles weer. De wireless internet verbinding blijft wel langer haperen. Daarnet weer eens voorgehad. Volgende heb ik teruggevonden in de log van de BBOX2 : Thu, 26 May 2016 20:37:05 GMT DHCP CLIENT: DHCPACK received Thu, 26 May 2016 20:37:04 GMT DHCP CLIENT: DHCPREQUEST on eth1.20 to 255.255.255.255 port 67 Thu, 26 May 2016 20:37:01 GMT DHCP CLIENT: DHCPREQUEST on eth1.20 to 255.255.255.255 port 67 Thu, 26 May 2016 20:36:58 GMT DHCP CLIENT: DHCPREQUEST on eth1.20 to 255.255.255.255 port 67 Thu, 26 May 2016 20:36:56 GMT DHCP CLIENT: DHCPREQUEST on eth1.20 to 255.255.255.255 port 67 Thu, 26 May 2016 20:36:56 GMT DHCP CLIENT: DHCPOFFER received Thu, 26 May 2016 20:36:50 GMT DHCP CLIENT: DHCPDISCOVER on eth1.20 to 255.255.255.255 port 67 interval 2 Thu, 26 May 2016 20:36:10 GMT DHCP SERVER: DHCPACK on 192.168.1.3 to 44:85:00
het is nu al de 4de keer dat mijn norton weg is en ik zet hen er op met mijn proimus ik ben het beu hoe kont dat als ik een vierus ga hebben gaan lulie alles betallen on mijn pc te herstellen ik wil een antwoort zo rap mogelijk en ook zo rab mogelijk norton terug mijn amail is jan van robays@hotmail.com
hallo, ik heb onlangs een bbox3 gekregen en zie nu dat ik mijn andere PC niet kan zien op het netwerk. Met mijn oude bbox had ik verder niks ingesteld en ik kon vanaf 1 PC de andere zien met behulp van Windows explorer. Nu kan ik de andere PC niet zien. Hoe stel ik dan het eenvoudigst in? bedankt
Wanneer ik naar My services ga van Proximus en naar de bel - en herlaadgeschiedenis ga, krijg ik geen enkele informatie. Wel onderaan, datums ingeven, en andere filters, maar ook als je die invult, krijg je niets. Vroeger was deze geschiedenis onmiddellijk zichtbaar ... nu geen info meer . Op de site van de storingen, merk ik dat er nog gebruikers zijn, die met hetzelfde probleem zitten . Kan er aub iets aan gedaan worden,zodat we onze historiek terug kunnen raadplegen ???? Ro
Komende van satelliet-tv lijken de instelmogelijkheden van de V5 compact toch heel beperkt. Ik mis vooral de mogelijkheid om favorietenlijst(en) te maken. Zo zou ik de standaard zendernummering kunnen behouden, want zoals je nu moet hernummeren is dat een hele karwei. Ik mis ook de mogelijkheid om een zender te kunnen verbergen bij het zappen (wat heb je aan SD zenders als je hun HD uitvoering heb; wat aan kinderzenders als je geen kinderen hebt... enz)? Ik mis ook de mogelijkheid om een zender als startzender aan te duiden (als je je toestel aanzet dan start dit altijd met die zender). Is er geen mogelijkheid om je hernummerde lijst door te geven aan je tweede decoder? Is er geen mogelijkheid om zelf te checken of er een firmware update is en desgevallend uit te voeren. Ik vind dit in een tijd van energiebesparing toch niet verantwoord dat de decoder en de modem de ganse nacht in standbye moeten blijven (diepe standbye zou niet mogelijk zijn op de V5?) omdat er misschien (eens
1/Hoe kan ik op een eenvoudige manier het antwoord apparaat inspreken van een FORUM PHONE 525, in de handleiding staat configuratie aanklikken, maar ik vind geen configuratie in het menu. 2/moet dit voor elke telefoon apart worden ingeschakeld ? Zoja hoe schakel je deze aan en uit?
Heeft iemand ervaring hiermee. Zou deze willen gebruiken aan venster om te kijken wat er gebeurt. Mvg Roland
Beste forumleden Wij stapten onlangs over van Telenet naar Proximus. De Proximus installateur installeerde alles, TV en internet werken perfect * TV 1 verbonden met kabel aan modem * TV 2 verbonden met kabel via Wireless Router Cisco Linksys E1500 Probleem: De Wireless Router heeft sinds de installatie geen beveiliging meer. Het lijkt alsof de Router geconfigureerd werd als een Proximus Access Point, en we kunnen inloggen op een Proximus User Login. 1. Kan deze Router alsnog beveiligd worden, zonder dat dit conflicten geeft, bijvoorbeeld met de modem. 2. Hoe kan dit dan best gebeuren? Ik ben compleet ondeskundig terzake en een en ander is misschien onduidelijk, maar toch graag jullie deskundig advies a.u.b. Alvast bedankt Marc
Hey, Sinds kort gaat alles heel traag. Youtube is zeer traag en apps downloaden via appstore is bijna onmogelijk op ipad. Als ik een speedtest doe lijkt alles ook normaal. Iemand enig idee aan wat dit kan liggen? Heb modem al eens uitgeschakeld. Geen resultaat.
Sinds heel lang ben ik lid van Premium-Club (destijds Proxi-club), de voorbije jaren als Gold member. Elk jaar kreeg ik 1000 bonuspunten voor verjaardag lidmaatschap en 2000 punten verjaardagsbonus. In 2016 is dat plots respectievelijk 250 en 500 punten. Hoe komt dit?
Op myproximus vind ik geen knop om de status van mijn Bizzclubpunten op te vragen. Mij buurman logt precies op dezelfde manier in en die knop heeft hij wel ?! Hoe kan ik online mijn punten ophalen. Ben al jaren klant en nog nooit punten gebruikt. Blijkbaar vervallen ze ook, dus heb ik er am heel wat ongebruikt gelaten... Wie heeft een antwoord. GEEN PROXIMUSWINKEL VINDT EEN ANTWOORD...
Hallo, is het mogelijk om mijn bbox 2 om te ruilen naar een bbox3.
Mijn moeder zou een pack willen waar enkel TV en vaste lijn in zit ! Computer of internet zal ze toch nooit gebruiken ! Wat moet ze dan nemen, ik kan dit niet terug vinden en wil toch het voordeligste er uit halen dat ze niet moet betalen voor iets wat ze niet gebruikt !!!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.