Skip to main content
Vraag

Bizzclub

  • May 23, 2016
  • 4 reacties
  • 234 Bekeken

Op myproximus vind ik geen knop om de status van mijn Bizzclubpunten op te vragen. Mij buurman logt precies op dezelfde manier in en die knop heeft hij wel ?!
Hoe kan ik online mijn punten ophalen. Ben al jaren klant en nog nooit punten gebruikt.
Blijkbaar vervallen ze ook, dus heb ik er am heel wat ongebruikt gelaten... Wie heeft een antwoord.
GEEN PROXIMUSWINKEL VINDT EEN ANTWOORD...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • May 23, 2016
Ter info: je kan de premium club klantendienst bereiken op het nr 1910.
Of afwachten tot er een proximus medewerker hier reageert of anderen die er ervaring mee hebben je kunnen verder helpen.

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • May 25, 2016
Dag Hans,

Ik heb hiervoor een dossier met nr. 26338396 opgemaakt. De bevoegde dienst zal u zo snel mogelijk contacteren.

Groetjes,

Jos

Beste Jos,

Bedankt voor de inspanning. Deze morgen krijg ik nochtans bij het inloggen opnieuw hetzelfde scherm zonder de Bizzclub knop.
Kunt u dit nogmaals controleren ?

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • May 26, 2016
Dag Hans,

Ik heb het dossier terug heropend. Een collega zal u info bezorgen.

Groetjes,

Jos