Beantwoord
Ik vind opgenomen serie niet terug.
Ik neem een serie op (op RTL). De serie staat bij geprogrammeerd, je ziet ook een rondje achter de serie staan en op het moment van de opname, zie je dit ook op de digicorder. Na de opname staat die echter niet bij 'opgenomen'. Éénmaal kon ik de 'verborgen' opnames terugvinden door de digicorder volledig opnieuw te laten opstarten. Nu helpt ook dit niet meer. Iemand tips?
Beste antwoord door Elsa
Heb je al de decoder eens 5 seconden zonder spanning gezet om hm opnieuw te laten opstarten.
Ik kan het zelf niet uittesten op mijn opnames op de decoder aangezien er gene verdwenen zijn in de lijst en dat zal wel de reden zijn bij u dat je ze niet kan opstarten door kijk op TV te klikken, maar mss komt dit dan in orde door de decoder eerst even zonder spanning te zetten.
Ik kan het zelf niet uittesten op mijn opnames op de decoder aangezien er gene verdwenen zijn in de lijst en dat zal wel de reden zijn bij u dat je ze niet kan opstarten door kijk op TV te klikken, maar mss komt dit dan in orde door de decoder eerst even zonder spanning te zetten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.