Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ben in bezit van een decoder V5 mini en een modem b-box 3. Naar tv kijken is geen enkel probleem. De problemen beginnen pas als ik via de tv gids een opname geprogrammeerd heb. Misschien één voorbeeld ik kijk naar VTM en heb een opname geprogrammeerd op NED1, Op het ogenblik dat de opname start komt er op het scherm de volgende boodschap; ER START EEN OPNAME OP EEN ANDERE ZENDER EN U WILT ZAPPEN NAAR HET KANAAL VAN DE OPNAME WENST U VERDER TE GAAN JA OF NEEN Indien ik JA kies dan verplaatst mijn tv zich van de zender in ons voorbeeld van VTM naar NED1 dus in feite bekijk ik de gewenste opname rechtstreeks alhoewel de decoder ook de opname ook opneemt. Wil ik terug naar VTM kijken dan moet ik de opname annuleren via tv gids Indien ik NEE kies dan blijft mijn tv op VTM maar dan krijg ik de boodschap; ALS U DEZE ACTIE UITVOERT DAN STOPT DE OPNAME DIE AAN DE GANG IS DOORGAAN JA OF NEEN Heb reeds decoder en b box stroomloos geplaatst en terug gereset volgens de regels. Wie wee
Je moet je eerst registreren (mailadres en paswoord) en dan kan je de programma's bekijken. Je kan op de TV Gids klikken en het gewenste programma opvragen. Nadeel is dat de streaming van VTM binnen komt via de HDMI-ingang van de TV. De decoder van Proximus komt binnen via ons audiosysteem van Bose. We moeten dus het geluid van de VTM streaming via de afstandsbediening van de TV beheren. Die afstandsbediening was niet meer in gebruik, vermits we die van Bose gebruikten. :8 :@ Je krijgt natuurlijk reclame door je strot geduwd. Ik heb het Nieuws van 13u geprobeerd. Vooraf krijg je een aantal seconden dus reclameboodschappen. Daar kan je niet doorschuiven. Nadien, tijdens de nieuwsuitzending kan je wel makkelijk doorschuiven, mocht een onderwerp je niet interesseren. Vooral spijtig dus dat de streaming op de TV binnen komt, anders was het een goede tool geweest.
daarjuist mijn nieuwe decoder gaan inruilen en geinstalleerd..De eerste bleek defect te zijn(?)Mijn probleem nu is dat de volumeknop van de afstandsbediening plots niet meer werkt. Iemand een oplossing?
Sinds ik meer dan 2 jaar terug een smartphone-abonnement bij Proximus nam, heb ik bergen miserie wanneer ik even de grens oversteek en mijn GSM- of dataconnectie gebruik: eerst 2 maal een andere SIM moeten aanschaffen waarbij Proximus de contacten niet correct kon overzetten... en na 3 of 4 maal in het buitenland waarbij ik geen dataconnectie kreeg omdat er iets mis was met de bijhorende 'activatie' van de SIM (ik kreeg nooit een duidelijke uitleg van de klantendienst!) kon ik eindelijk ook surfen in het buitenland via Proximus. Telkens stelde ik vooraf Daily Travel Pass in (via MyProximus, via SMS of door te bellen naar de "heilige" 080022800), maar achteraf kwamen er op mijn factuur allerlei andere, totaal onterechte bedragen m.b.t. verbruik, bovenop de (terechte) aanrekening van €2 per dag dat ik DTP gebruikte. M.a.w. telkens tientallen €'s die me foutief werden aangerekend: voor daily travel surf comfort (DTSC), dat ik NOOIT heb aangevraagd, voor individuele SMS'en, voor indivi
Nu dat de concurrent dit invoert vraag ik mij af of proximus ook dit van zin is ? Ter info: http://www.zdnet.be/nieuws/181115/telenet-krikt-uploadsnelheid-van-internet-omhoog/
Hallo Ik ben een nieuwe klant bij Proximus en begin er al spijt van te krijgen. De 1ste factuur was helemaal zoals voorzien € 51,76 euro. Nu kreeg ik vorige week een nieuwe factuur en ik was er even niet goed van: 336,63euro! 😠 Ik probeer deze nu te betwisten en het lukt niet op myproximus! Misschien kan hier iemand helpen? Telefonie: 44,98euro --> we hebben geen vaste telefoon ??? Installatie: ik dacht dat die gratis was .. blijkbaar niet, want die kost ons 124euro, WIFI Bridge 49,95euro (???) en istallatie door technieker: 59euro (gratis???) Klopt dit allemaal? Ik die dacht dat Telenet dieven waren en ik me nu ging verbeteren ... 😞 :( Alvast bedankt indien iemand hier meer info over heeft.
sinds een paar dagen doe ik regelmatig een snelheids test van mijn download en daar haal ik slechts 30 mbps. Ik bezit een maxi pakket en volgens de gegevens van Proximus moet ik een snelheid kunnen halen die eens zo hoog ligt. Ik bezit een b box 3 modem.Als ik Netflix kijk heb ik ook geen vloeiend beeld. dit zijn de gegevens van proximus: Je internetabonnement Internet Maxi Piekuren tussen 19 u en 23 u : Max.: 63,7 Mbps download - 7,4 Mbps upload Min.: 28,1 Mbps download - 5,5 Mbps upload Buiten piekuren tussen 23 u en 19 u : Max.: 63,7 Mbps download - 7,4 Mbps upload Min.: 28,1 Mbps download - 5,5 Mbps upload Je downloadvolume is onbeperkt, ook in een Pack. Ka ik iets doen om een hogere snelheid te halen? Bedankt.
Enkele dagen terug kreeg ik een mail van dnsmaster@proximus.com i.v.m. mijn domeinnaam. Om de informatie aan te passen moet ik naar de MyProximus website https://admit.proximus.be. Daar bots ik steeds op dezelfde mededeling: Warning An internal problem has occurred. Please try again later or contact customer service. Wat nu?
Geachte, Ik ben persoonlijk klant bij Proximus (klantnummer 607582378), en beschik hiervoor over een account "My Proximus". Ik doe echter ook de administratie voor de Residentie Les Dunes, klantnummer 617232785. Ik zou voor deze laatste ook een account "My Proximus" willen openen, maar dat lukt me niet. Hebt u een oplossing hiervoor? Alvast bedankt voor een antwoordje. Met vriendelijke groeten, J.Wullaert
Even kort de historiek ... Ik ben een bestaande klant bij Proximus met afname van o.a. klassieke telefoonlijn, internet en digitale TV. Ik ben momenteel een nieuwe woning sleutel-op-de-deur aan het bouwen. De projectontwikkelaar/aannemer (i.c. Durabrik) heeft een deal met Proximus waarbij zij zelf de fysieke aansluiting van de nieuwe woning op het net i.s.m. Proximus regelen. Als klant hoef ik (i.t.t. water, elektriciteit en gas) zelf niets te ondernemen voor de fysieke aansluiting op het net. Op 22 april jl. geef ik via de helpdesk van Proximus wel door dat ik op 31 mei as. verhuis naar de nieuwbouw en dat de aansluiting in die periode in dienst moet gesteld worden. Ik krijg dit op 22 april ook schriftelijk bevestigd met de mededeling dat Proximus mij zal contacteren om een exacte dag en tijdstip af te spreken om de installatie in dienst te komen stellen. Tot vorige week niets gehoord van Proximus: ik neem dus zelf opnieuw contact op met de helpdesk. Na bovenstaande uitleg tr
hoe kan ik de poorten 4524 en 4525 open zetten bedankt voor de aandacht en reply
stel , ik wil terug naar Komen eten kijken ,via replay , waarom moet eerst NCIS bijna volledig afgespeeld worden ? Misschien omdat ik niet geabonneerd ben ? moet het steeds geld kosten , idioten ? wie moet er nu een miljoenen premie krijgen met het gestolen geld van de kijker ? 😠
Ik heb gezien dat een samsung galaxy 7 edge verkrijgbaar is voor 299€ bij proximus. Mijn vraag is : is dit ook voor klanten die al een abonnement hebben?
Ik heb een pack met daarin Internet Comfort. Onder "Mijn Producten - abonnement Internet Comfort - Diensten - Actief" staat Volume Pack Unlimited: kostprijs 7,50 euro/maand. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit ooit heb aangevraagd. 150Gb/maand is voor mij meer dan voldoende. Kan ik deze dienst opzeggen?
Dat is idd mijn vraag ... ik heb het niet nagekeken en mijn afstandsbediening direct omgeturnd voor de TV maar ik heb aanvankelijk op de "volume"knoppen gedruk alvorens de code in te geven voor mijn TV en nu heb ik de indruk dat het geluidsvolume lager is dan op onze andere TV ... ?
ik kan mijn proximuscloud niet activeren ??? ik heb maxipack. :?
Tot 6 mei 2016 haalden we snelheden over het Internet van minimaal 15,2/2,0 download en maximaal 27,7/3,8Mbps in upload . Op vrijdag 6 mei laten we ons bestaand abonnement op Internet/TV/GSM overzetten naar een "Internet Maxi Pack" in het Proximus Center in Halle. Op zaterdag 7 mei stellen we vast dat ons abonnement is aangepast zoals gevraagd, maar de snelheid over het Internet drastisch naar beneden is gegaan: amper 5Mbps in download en 0.99Mbps in upload (zie foto in annex - gemeten over UTP direct verbonden met de BBox3). Telefoon naar de Helpdesk met het antwoord dat de lijn regelmatig wordt getest en het binnen de 14d in orde komt. Maandag twee keer gebeld naar de Helpdesk om een verstaanbare uitleg te krijgen. De lijn blijkt in orde te zijn. Een afspraak met een technieker wordt gemaakt voor woensdag 11 mei. Hij kijkt die dag in de databases via z'n laptop en zegt dat we maximaal 12Mbps zouden moeten hebben in download (als de TV-decoder in stand-by staat, anders zakt de snelh
Mijn PS4 wordt wel herkent op de modem als deze is verbonden via WIFI, maar niet als deze is verbonden met LAN. De NAS types zijn in beide gevallen hetzelfde. Ik heb een externe HD aangesloten op de BBOX. De media player herkent deze dus wel als de PS4 via de WIFI is aangesloten maar niet via de LAN. De instellingen van de WIFI zijn automatisch gedaan. Dus geen PPPoE gekozen. Hoe kan dit.
Hallo, Sinds 1 week klant bij Proximus en heb een vreemd probleem dat ik nog niet gevonden heb. Zojuist een serieopname bekeken van deze week en deze in zijn geheel verwijderd via de lijst te openen van dat programma en dan alle afleveringen wissen. Nu staan van deze serie nog 2 afleveringen van de 5 erop maar zijn wel alle afleveringen van een andere serie mee verdwenen. Na een herstart van de decoder zijn deze niet teruggekomen.. Het betreft een V5 compact.. Hoop dat jullie een oplossing weten.. Met vriendelijke groeten, Gunther
Beste, Via de volumeknoppen van mijn afstandsbediening (versie V4) kan ik het geluid van mijn TV aanpassen. Aangezien ik mijn home cinema aangesloten heb op mijn digicorder, zou ik graag het volume van de digicorder kunnen wijzigen met de afstandsbediening van Proximus-TV. Voordeel: radio kan beluisterd worden (via digicorder en home cinema) zonder dat TV aan moet staan. Is dit mogelijk? Zoja, welke stappen moet ik volgen? Alvast bedankt! Groeten, Jan
Geachte, Weerom merk ik dat er uitgebreide promoties zijn voor nieuwe klanten, zoals nu ook weer 2 in 1 PC/ tablet voor 49 € voor elke nieuwe Internet Comfort of Maxi-klant. Weerom voel ik mij als reeds 30 jaren vaste klant bij Belgacom en Proximus in de kou gezet. Waarom niet zulke aanbiedingen voor vaste klanten? Moeten wij ons contract opzeggen, bij een andere provider gaan en dan terug klant worden om van een promotie te kunnen genieten? Nieuwe klanten worden op en top verwend. Wij hebben op telefoonnummer 011 64 88 28 3 mobiele nummers en en Internet + TV + Tel bij Proximus. U kan via mijn telefoonnummer nagaan welke Packs wij gebruiken. Een jaar geleden is deze factuur overgegaan van Brouwers Jean ( 33049) naar de zaak 'De Verver'. We hebben hier geen enkele goede promotie voor mogen ontvangen. Huidig klantennummer 618702643. Graag zou ik ook van de promotie willen genieten van 2 in 1 PC/tablet voor 49 € met gratis installatie en 1 jaar office 365 Personal. Hopenlijk kan
Decoderversie : v5 Softwareversie : NTE_6.1.10.116 Sinds geruime tijd heb ik maar 8 dagen in plaats 10 dagen tv gids. Nochtans staan er 10 dagen opgemaakt, enkel de 2 laatste zonder programmatie. Is er een speciale reden hiervoor? Of is het (de zoveelste) bug? Zelfs nat het resetten, factory-resetten en ook MET modem-reset, verandert er niets. Graag een duidelijk antwoord aub
Onze klant "coloursoftheworld.be" heeft al enkele jaren een nieuwe website maar wanneer je deze klant opzoekt via Google dan krijg je hun oude website(s) ook als resultaat: 91.183.46.112/COTW/Oostduinkerke.asp & 91.183.46.112/COTW/nieuwpoort.asp Hoe kunnen deze pagina's verwijderd worden?
Ik heb mij hier zitten suf zoeken waarom ik niet meer in het afstelprogramma van de TV's kan .. Wel de V5-c blokkeert dat commando om één of andere mysterieuze reden. Ik heb batterijen zitten vervangen in de afstandsbediening van de TV op alle soorten van manieren, maar al boter aan de galg. Het TV lampje blink wel bij het commando maar er gebeurt totaal niets op de TV .. schakel de decoder op stand-by en oeps daar komt het TV menu .. en nu jullie ? (Sony TV's)
hallo iedereen ik vind nergens hoe ik moet op de site extra volume aanvragen en proximus comfort is toch gratis extra volume?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.