Skip to main content
Antwoord

MyProximus "intern probleem"

  • May 24, 2016
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Enkele dagen terug kreeg ik een mail van dnsmaster@proximus.com i.v.m. mijn domeinnaam. Om de informatie aan te passen moet ik naar de MyProximus website https://admit.proximus.be. Daar bots ik steeds op dezelfde mededeling:
Warning
An internal problem has occurred. Please try again later or contact customer service.
Wat nu?

Beste antwoord door josm

Dag Luk,

Best stuur je hierover een e-mail naar dnsmaster@proximus.com met vermelding van het probleem.

Groetjes,

Jos
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • May 24, 2016
Wanneer krijg je de foutmelding? bij het openen van de pagina? bij het inloggen?

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • Antwoord
  • May 25, 2016
Dag Luk,

Best stuur je hierover een e-mail naar dnsmaster@proximus.com met vermelding van het probleem.

Groetjes,

Jos