Hallo
Ik ben een nieuwe klant bij Proximus en begin er al spijt van te krijgen.
De 1ste factuur was helemaal zoals voorzien € 51,76 euro.
Nu kreeg ik vorige week een nieuwe factuur en ik was er even niet goed van: 336,63euro! 😠 Ik probeer deze nu te betwisten en het lukt niet op myproximus!
Misschien kan hier iemand helpen?
Telefonie: 44,98euro --> we hebben geen vaste telefoon ???
Installatie: ik dacht dat die gratis was .. blijkbaar niet, want die kost ons 124euro, WIFI Bridge 49,95euro (???) en istallatie door technieker: 59euro (gratis???)
Klopt dit allemaal?
Ik die dacht dat Telenet dieven waren en ik me nu ging verbeteren ... 😞 :(
Alvast bedankt indien iemand hier meer info over heeft.
Vraag
Nieuwe klant --> torenhoge factuur!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.