Skip to main content
Vraag

Premium Club punten inruilen

  • May 23, 2016
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

ik ruilde vrijdagmorgen 20mei punten in voor fotoafdrukken en kreeg de melding dat binnen de 15 minuten de code werd doorgestuurd.
Helaas maandagavond nog steeds geen code ontvangen .
wat loopt er mis ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Elsa
  • May 23, 2016
Je kan ook altijd meer inlichtingen krijgen door naar de premium club klantendienst te bellen op het nr 1910

  • Guru
  • May 28, 2016
Beste Pieter,

Onze excuses voor het ongemak.

Zou je ons jouw klantnummer even kunnen doorgeven via privé-bericht ( door te klikken op deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ) ?

Op die manier kunnen we jouw bestelling even grondig nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Marlies