Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik zit deze maand over mijn internetlimiet. Ik heb een smart +25 tarief... ik vroeg me af of het mogelijk is om eenmalig een extra internetbundel up te loaden ofzo?
Hoe kan ik Proximus TV applicatie activeren?
Hoi, Ik ben sinds 28 Juni bij Proximus. Van telenet whoppa ben ik overgestapt op maxi pack internet+TV. De persoon waarmee ik mijn contract had afgesloten vertelde me dat ik 100Mbps zou halen voor internet. Theoretisch. ze ging na en zei dat het niet veel zou schelen, daar er hier reeds glasvezel in de buurt lag en dat het gebouw nog niet oud was. via de speedtestsite van proximus kreeg ik ook te lezen dat ik zou beschikken over: Max.: 91,7 Mbps download - 7,5 Mbps upload Min.: 62,0 Mbps download - 5,7 Mbps upload zowel bij Piek al Dal uren. ik zit echter vast op 25-30 Mbps. (pc rechtstreeks aan modem) Na een telefoontje, krijg ik als antwoord dat dat normaal is... Na wat aandringen hoor ik zelfs dat mijn profiel vdsl2_30000_10000_IL8262_v1 is wat zou duiden op max 30 Mbps download en 10 Mbps Upload. Ik begrijp het niet goed. Heeft de technieker zich hier gemist? Ik wist dat van telenet komen gepaard ging met tragere internetsnelheden. Maar maar bijna een kwart lager dan de th
Ik heb iemand die skyped via mijn router Deze is met wachtwoord beveiligd Hoe kan ik dit voorkomen? Als ik via accesscontrole kijk zie ik via portmapping dat er wordt geskyped
Ik heb een login voor mijn mobiel nummer en een login voor mijn vaste lijn. Ik zou graag de factuur van mijn Mobiel nummer ook zien in de My proximus van mijn vaste lijn. Met mijn vorig mobiel nummer is dit wel gelukt Klantnummer vaste lijn = 223086079 klantnummer nieuw mobiel nummer= 26880991
Hallo, Ik heb net een nieuwe smartphone gekocht en ik heb hiervoor een nano sim nodig. Deze ben ik gaan halen bij een Proximus verdeler. Mijn vorige smartphone werkte met een micro sim. Ik wil mijn nummer behouden, hoe moet ik dit doen? Kan je dit zelf doen, of moet je hiermee naar een proximus verdeler? Ben ik mijn belwaarde kwijt van mijn oude simkaart? Of wordt dit mee overgedragen? Alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb de 6de juli herladen met 15euro, ik kreeg 150minuten en 1536mb maar mijn belwaarde is helemaal weg? ik kan niet bellen naar buitenlandse nummers. mvg
Waar en hoe kan ik zien hoeveel licenties ik nog heb Mvg Walter
Het Proximus verkooppunt in Koningin Astridlaan wordt verkeerd aangeduid in map van MyProximus (mijn verkooppunten) Als locatie wordt Koningin Astridpark aangeduid. Duidelijk niet hetzelfde en enkele kilometers verkeerd kan er iemand bij Proximus dat aanpassen? Wie deze app gebruikt komt wel heel erg verkeerd terecht.
Mijn exwerkabonnement werd zaterdag overgezet naar een pay&go kaart zonder belkrediet. Telkens ik mijn pay&go kaart wil opladen via myproximus krijg ik bij iedere betaalmethode "Er is een fout opgetreden De toepassing is momenteel niet beschikbaar" Dat is nu al de 2de dag op rij. Probleem zowel bij Chrome als bij Firefox. Doe ik iets fout of loopt het systeem niet? groeten Martijn
Over een maand verhuis ik naar Nederland. Ik beschik over een GSM van het werk. Ik vroeg me af hoe het dan zit met eventuele roamingkosten. Standaard staat roaming af op mijn telefoon, maar eens ik in Nederland woon zou dit vaker geactiveerd worden. Zijn er nog steeds roamingkosten? Ik dacht gehoord te hebben dat deze (gedeeltelijk) gingen verdwijnen. Wat zijn de eventuele kosten dan?
Ik heb windows 10 en mijn e-mail is op skynet.dit e-mail toon veel storing,wat kan ik er aan doen??
Momenteel heb ik een pack met internet, tv en vaste telefonie. Hoe verander ik naar een andere pack nl. Enkel met internet en tv? Bedankt!
bij deze wil ik nogmaals woeker intresten op facturen aankaarten. Ik heb doorgaans weinig vrijje tijd het gebeurd dus regelmatig dat ik de tijd niet heb om jullie factuur altijd netjes op tijd te betalen..... ik begrijp dt er een intrest wordt aangerekend voor laat tijdig betalen maar wanneer er 13 euro wordt aangerekend voor een factuur van 27.50 dan wordt ik daar zer ontevreden van zeker wanneer jullie niet aanbieden om op 3/6/9/12 maand te betalen.....(u mag mij eens een bank noemen waar ik men geld mag opzetten en waarna ik na 14 dagen meer dan 40% intrest krijg) conclusie naar de toekomst toe zal ik kiezen voor een telecom bedrijf die opties aanbied omtrend betaling.u kunt mss denken dat u als bedrijf mag doen wat u wil omdat de wetgeving u ondersteund (in deze maffia praktijken) echter vergeet u op lange termijn te denken ik zal nooit nog klant worden bij proximus...
Op 1/09/2016 verdwijnen BBC Four en CBeebies uit het aanbod (boeketten Multi, Music and Culture en Kids) van Proximus. ' We hopen heel binnenkort een nieuw aanbod aan u voor te stellen', staat er bij. (Factuur van deze maand). Daar kijken we naar uit. 😃
ik kan geen sms ontvangen omdat mijn nummer prive is kan mijn nummer openbaar gemaakt worden
Ik heb een Twist 392. Als ik opgeroepen word kan ik niet zien wie de oproeper is. Dat is vervelend bij een gemiste oproep. Ik krijg wel een bericht 'Nwe oproep' maar daarna 'Geheim'. Hoe kan ik dat veranderen? Met dank bij voorbaat
Weet iemand waarom plots de voertaal van Eurosport 1 van het Nederlands naar het Duits is veranderd ? Kan ik hier iets aan doen
Ik kan nu sinds een paar dagen niet inloggen. Is er een probleem met de server ? mvg
Om mijn server te hosten heb ik verschillende poorten open staan. De server werkt in Lan maar online blijkt hij niet 'meer" te werken. Vorig jaar werkte hij met dezeflde instellingen nog wel. Iemand een idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen? Na een week zoeken zou'k het toch graag aan de praat krijgen.
Beste. Wij hebben een bbox3 die alle Apple toestellen en laptops probleemloos met WiFi verbindt. Bij aanvang ging het wel maar nu wil de ps4 van mijn zoon plots niet meer verbinden : signaal te zwak, enkel telenet van de buren nog zichtbaar boven. Ik liet het kanaal al wijzigen door medewerkers proximus. Helpt niet. Ik kocht nu een 'sitcom range extender' de aansluiting lukt absoluut niet... Het 'ops lichtje' wil niet branden, de WiFi ook niet ! Hoe los ik dit snel op aub ? Hoe connecteer ik hetzij met box 3 hetzij met plc ? Dank !
Hallo wij zijn dus onlangs overgestapt van telenet naar proximus eigelijk best tevreden van op een ding na.... Ik kan sinds de overstap dus niet meer aan mijn NAS die thuis staat via mobiel netwerk (smarphone) en andere. Via wifi hier thuis werkt het wel Ik heb de poorten al open gezet maar nog steeds niks, nu heb ik hier op het forum iets gelezen van poortforwarding Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan doen want ik kan het geavanceerde menu niet vinden als ik naar de modem surf die hier hangt Vraag me af waarom dit bij telenet altijd zonder problemen en verdere instellingen gwerkt heeft en er nu dus een hoop instellingen gedaan moeten worden voor het werkt...:8
Beste Heb geprobeerd om op de laptop met een stick van Vodafoon {deze heb ik ontvangen van Proximus} voor het gebruik van TV Overal te gebruiken maar helaas het werkte niet meer. Op de laptop zit een programma van Vodafoon mobile maar dit wordt niet meer herkend krijg ik als fout melding. Was al wel lange tijd niet meer gebruikt maar gsm nummer voor gebruik TV Overal staat nog wel steeds op mijn factuur. Komt dit door Windows 10 of is er een ander probleem. Bedankt voor het antwoord . Gr John
Beste Bij de installatie van de PLC Adapter en de Wi-Fi Extender heb ik het volgende probleem Na diverse pogingen om de PLC adapter te laten communiceren met de Wi-Fi Extender wil het niet lukken. Op de PLC adapter blijft het lampje rood knipperen terwijl dit volgens mij wit zou moeten branden. Op de Wi-Fi Extender brand het lampje rechts onder Wi-Fi wel constant groen maar er is geen onderlinge verbinding, althans niet te merken want er is gen signaal versterking. Wat kan het probleem zijn. Gr John Bedankt voor het juiste antwoord.
Graag had ik vernomen hoe ik via het thuisnetwerk bestanden kan kijken van mij pc ( windows10, B box3 word herkent) op een smart tv samsung. Zonder dat ik extra aansluiten moet maken. Ik heb al geprobeerd van foto's van op mijn pc in de mappen van de herkende b box3 willen kopieren, maar lukt niet. Graag had ik hier vernomen hoe ik te werk daar voor moet gaan MVG Felix
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.