Skip to main content

Proximus Brugge verkooppunt verkeerd aangeduid in map MyProximus

  • July 10, 2016
  • 4 reacties
  • 212 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3
Het Proximus verkooppunt in Koningin Astridlaan wordt verkeerd aangeduid in map van MyProximus (mijn verkooppunten)

Als locatie wordt Koningin Astridpark aangeduid. Duidelijk niet hetzelfde en enkele kilometers verkeerd



kan er iemand bij Proximus dat aanpassen? Wie deze app gebruikt komt wel heel erg verkeerd terecht.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Elsa
  • July 11, 2016
Nog een geluk dat er google maps bestaat 😉

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 11, 2016
Hoi Frank,

ik kan de bijlage hier niet openen noch zien.

ik wil dit best wel doorgeven : misschien een geschreven boodschap met wat meer info via welke app/weg je de info had opgevraagd ?

Groeten

Tina

Elsa
  • July 11, 2016
Als je die opvraagt via de proximus site is die ook verkeerd hoor daarvoor moet je zelf geen app gebruiken
zie : http://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/producten/r-orphans/vind-een-proximus-center.html



Als je dit adres invoert in google maps zal je de juiste locatie aanduiding zien op de kaart zoals het zou moeten zijn

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 11, 2016
Elsa, ik heb het bericht via een andere weg toch kunnen openen. We gaan dit doorgeven en hopen dat het wordt aangepast.

Groeten aan iedereen

Tina