Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben de hele koehandel met wegnemen en toevoegen van zender meer dan kotsbeu. Enkele jaren terug koos ik voor Proximus TV, net omdat ze Syfy en 13th Street in hun (weliswaar extra bij te betalen) zenders zitten hebben, en nu gaan ze die zomaar, zonder pardon eruit zwieren???? En dan krijgen we weer een zender in de maag gesplitst die eerst betalend was, maar nu plots niet meer? Wat zendt die uit? Welke films? Wat met de typische Syfy series??? De lokroep van Telenet en andere begint bij mij steeds luider te klinken..... Goed bezig, BelgaProxiComMus.....
Sinds gisteren krijg ik geen nieuwe mails meer binnen in outlook. Mails versturen lukt wel nog. Ik heb ook nog gewoon toegang tot webmail waar ik de inkomende mails wel kan zien. Als ik in webmail mails verwijder dan komen die ook in de trashmap in outlook te staan. Enkel in de inbox-map komt niks binnen. De map is ook niet te groot. Iemand hier nog problemen mee of gehad?
Domeinnaam die niet goed werkt in browser. Melding die ik krijg als ik zoek naar justoneclick.be. Na enkele vernieuwen doet hij het we maar steeds na uit en inloggen geeft browser deze melding Bad Request. Zie ook screenshot. Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Apachi/2.2.15 (Red Hot) Server at www.justoneclick.be Port 80 Iemand een idee wat ik moet doen.
Ik begrijp niet waarom PX NGC enkel voor nederlandstalingen (in Vlaanderen) uitsluitend in SD doorgeeft. Waarom?
Hola, Ging vandaag naar " mijn berichten ". Moest weer allerhande informatie opnieuw in vullenin " configuratie, gebruiker ". Kreeg mail met " Wachtwoord herstel email configuratie token " Klik hierop en kom in " mijn berichten ", geen enkele mail meer te zien. Alle mappen zijn leeg. Nog een geluk dat in Mozilla Thunderbird gebruik en alles hierin kan terugvinden. Op mijn gsm vind ik al mijn mails ( in en uit ) wel terug. Groetjes peter V
SFR Belgique staat te koop (kabelmaatschappij). Ondermeer in Brussel en klein stukje van Henegouwen actief. Hopelijk koopt Telenet dit netwerk zodat we ook in de hoofstad de mooie competitie tussen TN en PX zouden kunnen zien.
Beste Vodafone usb stick K4510 werkt niet samen met Windows 10 Alles geprobeerd het werkt gewoon niet. Dus geen internet en TV Overal op de laptop meer Heeft Proximus een ander type stick al in de aanbieding??? Vandaag wel bij een Proximus verdeler geweest maar die wilde er alleen een verkopen ondanks dat het bij mijn abonnement in zit. Die verwees me dus door naar een Proximus center Wil graag eerst weten wat anderen er mee doen. Bedankt voor het antwoord. Gr John
voorheen kreeg men bij het omruilen van z'n premiumpunten automatisch 10% van z'n gebruikte punten automatisch teruggestort. Vraag: geld deze regel nog ? mvb
Deze mail krijg ik net van Px, wat is daar nu de bedoeling van ? Mijn voordelen : Surf nog sneller, kijk TV in HD op 3 schermen tegelijk. Ik zit nu op 100/20 profiel, vraag me af hoe ik nu nog sneller ga surfen....
Via mijn werkgever kan ik een korting krijgen via het Affinity Program. Via volgende link en een code kan je de info zien. Bovenaan staat er een knop "contact". Telkens ik via deze knop een mail verstuur komt die als niet afleverbaar terug. Kan dit aan gepast worden naar een werkend e-mailadres. http://www.proximus.be/affinity Bedankt. mvg
Ik kreeg vandaag de melding dat tussen vandaag en 4 dagen het menu volledig gewijzigd wordt. Ik ben echter in verlof en de spanning ligt thuis af. Ik ben nog een tijdje afwezig en is het een probleem als ik pas later de elektriciteit terug inschakel?
Proximus heeft momenteel een actie lopen met de Iphone. Echter, deze is enkel voor nieuwe klanten of Pay&Go klanten die overschakelen, en laat ik nu al een abonnement hebben. Een medewerker in de Belgacomwinkel wist me te vertellen dat ik mijn huidig abonnement dan kan opzeggen en een nieuw afsluiten met een nieuw nummer. Nu ben ik helaas niet echt gewonnen voor het idee om een nieuw nummer te nemen. Is trouwens ook best belachelijk want het blijft voor Proximus evenzeer een nuloperatie, maar soit... Nu vroeg ik me af of je je gsmnummer zelf kan kiezen. Ik las iets van Silver waarbij je 6 cijfers zelf kan kiezen. Zou ik op die manier dan de laatste 6 cijfers van mijn huidig nummer kunnen behouden? Ik zou het erg spijtig vinden als ik moest overstappen naar een andere provider, maar Proximus laat me helaas weinig keuze, want ik ga echt geen 699€ betalen voor een toestel dat ik kan hebben voor 149€ (en zelfs voor 99€ bij een concurrerende provider).
Beste, Ik had vroeger een oude tv waarop mijn afstandsbediening van belgacom was geinstalleerd zodanig dat ik met de afstandsbediening van belgacom zowel mijn tv kon aanleggen als mijn tv proximus maar ik heb een nieuwe tv aangekocht maar die instelling is weg weet iemand hoe ik dit kan instellen Mvg
Beste, Ik heb een Audi A4 die voorzien is van Audi Connect, ik heb 3 maand kunnen genieten van deze service en nu is mijn abonnement verlopen. Ik heb een eigen datasimkaart (van Proximus) in mijn auto steken (de WiFi hotspot die ik ingesteld heb werkt perfect dus ik heb internet connectiviteit) maar de Audi Connect werkt niet meer. Hoe kan ik Audi Connect terug activeren zodanig dat die gebruik maakt van mijn eigen SIM kaart? Ik kan daar nergens informatie over vinden. Alvast bedankt voor de feedback! Mvg, Bert
Beste Als ik me aanmeld en dan naar toegangscontrole ga, opent ouderlijk toezicht zich normaal, maar als ik op poortmapping klik blijft er staan 'Loading...'. Firewall en Remote toegang werken wel, dus alleen hetgene wat ik juist nodig heb niet. Als ik naar de poortmapping van een apart apparaat ga heb ik hetzelfde probleem. Wat moet ik nu doen? Dank bij voorbaat Limoentaart
Waarom 720 pixels in plaats van 1080 zoals met de oudere decoder? Dit is een stap achteruit voor mooie programma's op EurosportHd en Nat Geo wild HD. Waarom krijgt niet iedereen de mogelijkheid om de decoder te kopen aan €225 en blijft dit beperkt?
Ik wil niet dat mijn nummer in telefoongids of 1207 verschijnt.. waar kan ik dit ongedaan maken?
Beste, als trouwe klant met een maandelijkse factuur van om en bij de 80€ vind ik het spijtig dat ze mij in de winkel te Dendermonde niet kunnen helpen om mijn beltoon op mn gsm te verlengen. Mijn gsm belt amper 3 x en ik ben wegens ziekte (hersenbloeding) niet in staat om op tijd op te nemen. Ik weet dat het simpel is als je een abonnement hebt maar ik heb dat sedert mijn ziekte ingeruild voor een abonnement op sport van 15€ per mnd. en heb dus nu een P&G.Kunnen jullie mij eens duidelijk uitleggen wat ik moet doen om dit ongemak op te lossen of moet ik misschien bij Telenet gaan??? Hopende op een gunstig advies wacht ik inmiddels op een oplossing waarvoor mijn dank. De Backer Cyriel.
ontvangen MMS berichten kunnen niet worden gelezen ik heb de instellingen al enkele keren opnieuw ingesteld, echter zonder resultaat ik krijs steeds de melding " downloaden mislukt"
Op het ogenblik heb ik 2 providers. Proximus met pakket: Internet Overal Maxi en Telenet: met een analoge aansluiting. Ik gebruik hoofdzakelijk mijn Proximus Overal Maxi. Telenet gebruik ik alleen om in een 2de kamer af en toe eens TV te kijken en soms een film analoog op te nemen op DVD en ook al eens wanneer mijn Proximus decoder (V3) weer zijn kuren heeft en ik verplicht ben alles te resetten. Nu ga ik eind volgend jaar verhuizen. Ik zit dan met de vraag: ga ik zoals nu mijn beide providers behouden of moet ik gaan kiezen? Ik zou liefst bij Proximus blijven. Met een nieuwe V5 decoder is het resetten dan vermoedelijk minder? Maar met enkel Proximus lukt het me niet meer in een 2de kamer analoge opnames te maken. Anderzijds denk ik dat het tijdperk van analoge TV stilaan ten einde loopt. Dat is dus mijn toekomstig dilemma, waar ik moet zien uit te geraken. Suggesties zijn welkom.
Beste, Ik ben allesbehalve tevreden van jullie diensten zo had ik onlangs een factuur gekregen niet tijdig betaald werd Daarbij werd mijn nummer afgesloten van zodra ze werd betaald werd mijn nummer terug in werking gesteld Daarbij komende een bijkost van 30€ die ik niet van plan ben te betalen wordt mijn nummer terug afgesloten ben ik genoodzaakt bij een andere operator te gaan!
Hallo ik had een vraagje ik heb bij proximus momenteel 1 klantnummer 607007884 voor tv en internet. ik heb gisteren een brief ontvangen die verstuurt was op 01.07.2016 waar een herinnering van een openstaand bedrag ( 123.79 euro ) opstaat en dat bedrag is verbonden aan dit klantnummer bij proximus mobile 26115101 ( ben wel sinds 03.05.2016 geen abonnee meer omdat ik overgestapt ben naar orange ) dit is het referentienummer van de factuur 160901472478 en de datum van de factuur was 16.05.2016 nu heb ik een vraag mijn mobile abonnement is afgesloten geweest op 3 mei 2016 in de brief staat vermeld indien dit bedrag ( 123.79 euro ) onbetaalt blijft word het dossier naar een invordering bureau gestuurt of naar een deurwaarder. volgens proximus facturatiedienst is het dossier al doorgestuurd naar een deurwaarder nu is mijn vraag als ik het bedrag via de deurwaarder betaal kan mijn tv en internet waar klantnummer 607007884 aan gelinkt is afgesloten worden of niet ik ha
Omdat de vraag soms gesteld wordt, deze link naar de support pagina: www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_subtitles/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/hoe-krijgt-u-ondertitels-op-uw-scherm.html Het gaat zowel over ondertiteling via teletekst als via het Proximus TV menu. Bron: Proximus TV News (mail).
Ik ben Nederlandstalig,dus geen Franse berichten krijgen aub. Hoe oplossen ? 0498/214979 Dank U
Hallo ik probeer de proximus tv app op windows 10 te opstarten maar iedere keer als ik ingelogd heb en dan volgende klik komt er iedere keer op mijn account Kies het Proximus-telefoonnummer waarmee mobiele toestellen moeten worden verbonden maar vind nergens waar ik iets moet invullen of vind nergens geen info hierover foto van wat er op komt in blijlage
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.