Hallo ik had een vraagje ik heb bij proximus momenteel 1 klantnummer 607007884 voor tv en internet.
ik heb gisteren een brief ontvangen die verstuurt was op 01.07.2016 waar een herinnering van een openstaand bedrag ( 123.79 euro ) opstaat
en dat bedrag is verbonden aan dit klantnummer bij proximus mobile 26115101 ( ben wel sinds 03.05.2016 geen abonnee meer omdat ik overgestapt ben naar orange )
dit is het referentienummer van de factuur 160901472478 en de datum van de factuur was 16.05.2016
nu heb ik een vraag mijn mobile abonnement is afgesloten geweest op 3 mei 2016
in de brief staat vermeld indien dit bedrag ( 123.79 euro ) onbetaalt blijft word het dossier
naar een invordering bureau gestuurt of naar een deurwaarder. volgens proximus facturatiedienst
is het dossier al doorgestuurd naar een deurwaarder
nu is mijn vraag als ik het bedrag via de deurwaarder betaal kan mijn tv en internet waar klantnummer 607007884 aan gelinkt is
afgesloten worden of niet
ik had ook nog een betaalplan met een totaal bedrag van 77.79 euro gelinkt aan klantnummer 26115101
waar ik al volgens de proximus facturatiedienst 2x25 euro van betaalt heb
nu dus volgens die brief die ik gekregen heb op 6 juli 2016 staat er nog een bedrag open
van 123.79 euro van 16.05.2016 ik kan niet meer goed volgen
dus mijn vraag is word mijn internet en tv afgesloten dat gelinkt is aan dit klantnummer 607007884 of niet als ik een openstaand bedrag heb via
een ander klantnummer van een mobile abonnement
dat via een deurwaarder betaalt moet worden of via een incassobureau met vriendelijke groeten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.