Momenteel heb ik een pack met internet, tv en vaste telefonie.
Hoe verander ik naar een andere pack nl. Enkel met internet en tv?
Bedankt!
Antwoord
Veranderen van abonnement
Beste antwoord door Marleen
Hallo,
Je kan dat vragen aan de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook heel gemakkelijk doen via deze link: Stel je pack samen: duid wel aan dat je al klant bent, kies alleen wat je nodig hebt.
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Je abonnement wordt dan aangepast op basis van de nieuwe configuratie.
Je kan dat vragen aan de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook heel gemakkelijk doen via deze link: Stel je pack samen: duid wel aan dat je al klant bent, kies alleen wat je nodig hebt.
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Je abonnement wordt dan aangepast op basis van de nieuwe configuratie.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
