Skip to main content
Antwoord

Veranderen van abonnement

  • July 10, 2016
  • 3 reacties
  • 294 Bekeken

Momenteel heb ik een pack met internet, tv en vaste telefonie.
Hoe verander ik naar een andere pack nl. Enkel met internet en tv?
Bedankt!

Beste antwoord door Marleen

Hallo,
Je kan dat vragen aan de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook heel gemakkelijk doen via deze link: Stel je pack samen: duid wel aan dat je al klant bent, kies alleen wat je nodig hebt.
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Je abonnement wordt dan aangepast op basis van de nieuwe configuratie.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 10, 2016
Gewoon door de vaste telefoon op te zeggen.

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • July 10, 2016
Hallo,
Je kan dat vragen aan de klantendienst op 0800 22 800, maar je kan het ook heel gemakkelijk doen via deze link: Stel je pack samen: duid wel aan dat je al klant bent, kies alleen wat je nodig hebt.
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Je abonnement wordt dan aangepast op basis van de nieuwe configuratie.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • July 11, 2016
Beste Koen,

je kan hiervoor via de website een aanvraag indienen,

http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzeg-formulier.html

of je kan contact opnemen met 0800 22800 of je kan langsgaan in een proximus-winkel.

mvg

Tina