Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
sinds korte tijd kan ik sommige programma's niet meer opnemen hoewel ik ze programeer toch wordt het niet opgenomen heb alles al eens terug opgestart niets dan heb ik alles gereset ook dat hielp niet dus wat kan ik nog doen
Vandaag gezien dat Eurosport Hd en Eurosport 2 te zien is. Eindelijk eens goed nieuws.
Al 3 keer gebeld om de abonnementen van onze zoons van smart +15 om te zetten naar Smart +15 full control, krijg telkens een bevestiging per email dat het omgezet wordt naar een easy 15. Abonnement wat ik dus helemaal niet wil. Boze pubers in mijn huis omdat ze niet op hun 4g mogen met hun gsm.... Ben dus al 3 dagen aan het bellen naar de klantendienst en nog steeds niet opgelost. Wat is dat nu toch! Wie kan er mij helpen ben radeloos en woedend op de slechte service
Beste, Ik heb reeds geruime tijd een nieuw geheim vast telefoon nummer waarvan ik 100% zeker ben dat ik of iemand anders dit nummer ook maar aan iemand bekend zou gemaakt hebben. Niettegenstaande dit is het reeds meermaals gebeurd dat ik opgebeld wordt met ongevraagde reclame zoals vandaag door een opgenomen bandje van OXFAM. Ik kan moeilijk aanvaarden dat deze geheime nummers toch op een of andere wijze in omloop komen. Graag een antwoord indien mogelijk. mvg roland
Beste Proximussers, ik had graag een paar van de oude telefooncellen aangekocht die vroeger het straatbeeld versierden. dit om stille ruimte te maken in een startup incubator. hebben jullie er beschikbaar aub, of weten jullie waar naartoe? dank. Lode
hoe afstandsbediening via radiofrequenties instellen ? heb nieuwe TV menu en type 5 afstandsbediening volgens de instructies zou dit moeten gaan via menu/instellingen/systeem/koppeling afstandsbediening helaas vind ik het systeemmenu de "koppeling afstandsbediening" niet terug ! mvg
Hallo, Ik probeer een poort open te zetten voor een IP camera (met vast IP adres) op BBOX2, maar de instellingen worden niet weggeschreven. Ik vul alles correct in ('Server Name', 'Access Activated' , 'Public Start Port' , Public End Port', 'Protocol', 'LAN Start Port', 'Local IP Address' en tenslotte 'Apply' , maar de poort verschijnt niet in de lijst. Intern kan ik de camera aanspreken op de ingestelde IP en poort, maar port forwarding ervan lukt niet. Heeft iemand ervaring met het niet kunnen wegschrijven van poorten naar de BBOX2? Alvast bedankt. Tom
ik zou heel graag weten wanneer je u volgende factuur kunt zien want heb 3 bestellingen gedaan voor te zien het totaalpakket beschikt gr daisy
Hoe kan ik upnp uitschakelen in mijn bbox3 ? Ik zou dit graag willen doen uit veiligheidsoverwegingen... Alvast bedankt!
Hey allemaal, Heb sinds kort een nieuwe smartphone gekocht waar ik actief mobiele data mee ga gebruiken. Momenteel heb ik een Smart+ 10 abonnement, dat volgens mij niet meer te verkrijgen is. Hierdoor kan ik ook niet meer zien wat er juist allemaal in mijn abonnement zit. Ik wil graag weten hoeveel mobiele data ik beschikbaar heb zodat ik hier zeker niet over ga.. Onder 'Mijn Producten' bij MyProximus vind ik ook niets terug 😞. Heeft er iemand een idee hoe ik dit toch kan checken ? Alvast bedankt !
Is de nieuwe layout voor de Tv enkel bedoeld voor de nieuwere modellen decoders ? Op eentje is het maar gelukt , bij de andere niet. Ook bij mijn ouders is er geen aanpassing. Zij huren de decoder (V4) , hebben ze intussen niet recht op een nieuw model ? De oude is reeds lang afgeschreven .
Beste, Kan ik meerdere toestellen connecteren op dezelfde fon-account? Zo ja, Hoe? mvg, Patrick
Ik ga binnenkort alleen wonen, en was mij van plan om een pack van Proximus te bestellen. Internet Comfort + TV. Nu vroeg ik me af, als ik nu bel/bestel, hoe lang het eigenlijk duurt, voordat de technicus langs kan komen. Daar buiten ook, gebeurt de installatie ook 's avonds of in het weekend? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Bart
We willen 17 kamers voorzien van internet en de gedeelde ruimtes van WiFi. Welk abonnement nemen we best en hoe configureren we dit best. Doel moet zijn dat er steeds een goede connectie mogelijk is. Een voorstel is om op elk verdiep (3) een netwerk te plaatsen. Hans
Onlangs nieuwe decoder geinstalleerd. Maar is niet heel duidelijk, laat je die altijd aan staan ? Ook 's nachts ? Indien ja, in sluimerstand dan ? Bedankt !
Beste, Sinds vandaag is mijn profiel teruggevallen naar 50/6. Voordien zat ik op 85/20. Mijn lijnnummer is 050/337739. Is het mogelijk dit terug te verhogen? Alvast bedankt. Mvg, Jan Strubbe
Beste, Onze dochter heeft een pay en go kaart met automatic reload. Wij willen deze automatic reload stopzetten omdat ze een belwaarde van rond de 180€ heeft en deze eerst wil opgebruiken. Ik ben hiervoor al naar het Proximus kantoor op de Meir geweest maar 1 maand later kreeg ik een mail van Play en Gold dus wist ik dat het niet in orde was. Dan heb ik gebeld met de klantendienst, ook zij gingen het onmiddellijk in orde maken. Deze morgend kreeg ik weer een mail van Play en Gold dus volgens mij is het nog steeds niet stopgezet. Hoe kan dit eindelijk in orde komen en kan ik daar dan ook eens iets van op papier krijgen want in mondelinge beloftes bij Proximus geloof ik helaas niet meer, Groetjes, Inge
In de woonkamer bezit ik een V4-decoder en heb een probleem bij het opnemen. Als ik een programma via tv gids programmeer en de opname is gestart, kan ik niet meer van zender veranderen zonder de opname stop te zetten. Kan dit verholpen worden door iets te wijzigen aan de instellingen ofzo ? In de slaapkamer heb ik een V5-decoder en heb ik dit probleem niet en kan ik gewoon van zender veranderen tijdens het opnemen. Ook is de update van de nieuwe Proximus TV op mijn V4-decoder nog altijd niet gelukt. Op de V5-decoder is de update reeds enkele weken geleden zonder probleem gebeurd.
Sinds vorige vrijdag is mijn Proximus simkaart geactiveerd maar steeds krijg ik de melding 'we krijgen geen toegang tot de myProximus service'. Dit is erg onhandig mits ik nu niks kan doen met de app. Ik zou graag mijn gebruik willen checken. Als ik naar de myProximus website ga, zie ik wel een 'huidig verbruik' maar enkel als 0 euro. Als ik op de mobile sectie wil klikken krijg ik de melding dat dit enkel voor mobile klanten is. Maar ik ben toch mobile klant?
Heb net in de solden een PC-monitor van Medion (Aldi) gekocht, en die heeft een HDMI-ingang met HDCP-decodering, een DVI-D met HDCP-decodering en een VGA-ingang. Is het mogelijk om hier bv. een V5 compact op aan te sluiten?
Beste, ik heb hier een werkend thuisnetwerk gekoppeld aan NAS server. vaste PC hangt via ethernet kabel aan BBOX3, NAS ook. Laptop is wireless verbonden met BBOX3. NAS heeft vast IP-adres, en alles werkt. Maar regelmatig, paar keer per week zelfs, krijgt de laptop wireless geen verbinding met de NAS. NAS herstarten of laptop herstarten helpt dan niet. Enkel de BBOX 3 herstarten, zonder ook maar iets anders aan te passen lost het probleem dan op. Is dit een memory overflow probleem van de bbox 3 ofzo? Heb onlangs al een nieuwe BBOX 3 gekregen, maar zelfde probleem. Heeft iemand hiervoor een blijvende oplossing? mvg Ivan.
Sedert een week heb ik veel problemen met mijn Bbox2. Regelmatig blokvorming op digitale tv en mijn wifi verbinding valt regelmatig weg. Na het opnieuw opstarten van de modem is het probleem een tijdje opgelost, maar na enkele uren is het weer van dat. Ook valt de Bbox2 soms uit en start dan vanzelf weer op. Kortom : een boel problemen die voor heel wat ergernis zorgen... Daarom wou ik graag de Bbox2 omruilen naar een Bbox3. Kan ik via deze weg een omruilnummer verkrijgen zodat ik niet naar de helpdesk hoef te bellen ?
Vandaag kreeg ik via PX support de melding dat op mijn adres te Winksele pas tegen december 2016 VDSL2 zal beschikbaar zijn. Naast het feit dat ik dit vrij laat vind en precies zou willen weten waarom op mijn adres dit niet mogelijk ik, zou ik ook willen begrijpen of er in het PX aanbod onderscheid gemaakt wordt in ADSL, ADSL2, VDSL en VDSL2 en ook hoe je kan weten of je aansluiting met één van deze verschillende opties is uitgerust. even erbij melden: fc181083 Groeten, Johan
Hallo Nu dat Disney Junior naar het basisaanbod is verhuisd, CBBC verdwenen is en binnenkort ook Cbeebies weggaat, vraag ik me af of het kids-boeket goedkoper gaat worden? Het is maar een idee.
Ik heb gisteren mijn nieuwe SIM kaart van Proximus ontvangen. Momenteel is mijn Telenet netwerk nog niet uitgevallen waardoor ik nog geen gebruik kan maken van mijn Proximus kaart. Rond wanneer kan ik mijn nieuwe simkaart gebruiken? (dit duurt al langer dan 24u)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.