Sedert een week heb ik veel problemen met mijn Bbox2.
Regelmatig blokvorming op digitale tv en mijn wifi verbinding valt regelmatig weg.
Na het opnieuw opstarten van de modem is het probleem een tijdje opgelost, maar na enkele uren is het weer van dat.
Ook valt de Bbox2 soms uit en start dan vanzelf weer op.
Kortom : een boel problemen die voor heel wat ergernis zorgen...
Daarom wou ik graag de Bbox2 omruilen naar een Bbox3.
Kan ik via deze weg een omruilnummer verkrijgen zodat ik niet naar de helpdesk hoef te bellen ?
Antwoord
Omruilen Bbox2 naar Bbox3
Beste antwoord door jvh
Ondertussen een 10-tal dagen geleden een Bbox3 in huis en alle problemen zijn van de baan.
Internet valt niet meer uit en ook Proximus Tv heeft geen gekke kuren meer.
Ongeveer twee weken geleden zag ik via' MyProximus - test mijn lijn' dat er werken in uitvoering waren op mijn lijn.
Maar verdere details ontbraken. Na enkele dagen was mijn lijnstatus weer ok.
Welke werken of problemen kunnen dit dan geweest zijn ?
Nu werkt alles terug perfect...
Internet valt niet meer uit en ook Proximus Tv heeft geen gekke kuren meer.
Ongeveer twee weken geleden zag ik via' MyProximus - test mijn lijn' dat er werken in uitvoering waren op mijn lijn.
Maar verdere details ontbraken. Na enkele dagen was mijn lijnstatus weer ok.
Welke werken of problemen kunnen dit dan geweest zijn ?
Nu werkt alles terug perfect...
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.