Hey allemaal,
Heb sinds kort een nieuwe smartphone gekocht waar ik actief mobiele data mee ga gebruiken. Momenteel heb ik een Smart+ 10 abonnement, dat volgens mij niet meer te verkrijgen is. Hierdoor kan ik ook niet meer zien wat er juist allemaal in mijn abonnement zit. Ik wil graag weten hoeveel mobiele data ik beschikbaar heb zodat ik hier zeker niet over ga.. Onder 'Mijn Producten' bij MyProximus vind ik ook niets terug 😞.
Heeft er iemand een idee hoe ik dit toch kan checken ?
Alvast bedankt !
Antwoord
Smart+ 10 abonnement
Beste antwoord door Marleen
Tariefplannen die niet meer gecommercialiseerd worden, maar die toch nog in omloop zijn, kan je hier terugvinden:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf.
Daarin vind je telkens een gedetailleerde informatiefiche over elk product:kijk eens op pg. 5 onder Mobile, daar staat een abo Smart 10.
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/old_rates_Proximus_RES_NL.pdf.
Daarin vind je telkens een gedetailleerde informatiefiche over elk product:kijk eens op pg. 5 onder Mobile, daar staat een abo Smart 10.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.