Skip to main content
Antwoord

digicorder

  • July 14, 2016
  • 20 reacties
  • 559 Bekeken

sinds korte tijd kan ik sommige programma's niet meer opnemen hoewel ik ze programeer toch wordt het niet opgenomen
heb alles al eens terug opgestart niets dan heb ik alles gereset ook dat hielp niet dus wat kan ik nog doen

Beste antwoord door veerle01

ja dat de nr van mijn vaste lijn
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

20 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • July 14, 2016
Staan de opnames in de 'mijn planning' -lijst als je drukt op 'PVR'? Als ze hier in staan, kan je ze hier eens uit verwijderen, decoder herstarten dmv stroomschakelaar achteraan en opnieuw proberen op te nemen?

Kan je me vertellen over welke opnames het gaat (naam, zender & datum) alsook even je telefoonnr of klantnr doorsturen? Dan kijk ik dit even voor je na. Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team. Ik weet het, al die vragen... 🙂

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2016
4 uur geleden

ik had zaterdag 09/07 op VTM om 20u40 The hunger games geprogrammeerd op dinsdag 12/07 had ik op 2Be om 20u35 2 fast 2 furious ook geprogrammeerd is gisteren had ik op VTM om 22u55 Chicago fire ook geprogrammeerd en niets van de bovenstaande programma's had hij opgenomen hoewel ik geprobeerd om te resetten de kabels losgemaakt en terug ingestoken en terug opgestart
decoder herstarten dmv stroomschakelaar achteraan en opnieuw proberen op te nemen
en dat lukt ook niet

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 15, 2016
antwoord van 12.17 :

ik vind jammer genoeg geen enkele programmatie terug hiervan, dus ook niet dat de opname gefaald is. het lijkt wel alsof de opname nooit in ingepland. Ik vind echter wel andere programma's terug van die dagen

Voor alle zekerheid, het nr van je vaste lijn/tv is 038990550 toch ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 15, 2016
ja dat de nr van mijn vaste lijn

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 15, 2016
Ik vind je opnames nergers terug jammer genoeg

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2016
die opnames waren bedoelt om later te bekijken omdat ik on regelmatige uren heb
maar niets aan te doen

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • July 15, 2016
Hou het wat in de gaten. Mocht het probleem nog te frequent terug keren zorgen we toch eens voor een omruiling van je decoder.

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2016
ok dank je wel voor de hulp 🙂

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 22, 2016
(K00109) en op dit nr kan u me bereiken 0479.xx xx xx

Edit Wim: gelieve geen gsm nummers online te plaatsen omwille van de privacy.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • July 22, 2016
Veerle, over welke decoder gaat het? Een V5 (met display) of een V5compact (zonder display)?
Welke SW staat er op de decoder? (menu - instellingen - systeem )
Uw probleem komt mij zeer bekend voor, met de vorige SW was dit tering en inslag, met de nieuwe laatste versie 1.4.4 NTE SW bijna volledig van de baan.
Beter om voor dat de opname begint nog eens de planning nakijken.

Mvg

Elsa
  • July 22, 2016
De beste software tot nu toe is inderdaad Dec(V5) NTE_6.1.14.4 en Dec(V5-Mini) SW-versie:NTE-miniv5_6.1.14.4
Maar volledig van de baan zou ik toch niet durven zeggen wel veel minder klachten tov vorige NTE software versies,
dus het gaat zeker de goede richting uit 😉

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • July 22, 2016
Elsa, ik schrijf: BIJNA volledig van de baan...een 100% betrouwbare SW heb ik bij Px nog niet ondervonden.
Inderdaad de 144 versie werkt redelijk naar behoren t.o.v. de vorige.

groetjes,

Elsa
  • July 22, 2016
Dat was niet op wat je daarjuist gepost had, maar ter verdere aanvullende info voor alle lezers dat ik dit erbij gezet heb, dus we zeggen gelukkig inderdaad het zelfde en heb ik je gelijk gegeven :-)))

Elsa
  • July 22, 2016
@Veerle,
Als je deze laatste software versie nog niet hebt op je decoder en die komt ook niet binnen na een reboot van je decoder dan kan je aan de proximus medewerkers vragen dat ze deze laatste NTE.....14.4 pushen op je decoder,
maar natuurlijk 100% zekerheid dat je probleem dan van de baan is ga je dan toch nog moeten afwachten,
zoals reeds aangehaald werd hier in de bovenstaande posten.
NB: dit alles in geval je decoder een v5 of v5 mini is want voor de v4 is er nog geen NTE software in omloop.
foto's van de verschillende decoder types vind je hier: http://bgctv.skynetblogs.be/#decodertypes

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2016
nee ik heb momenteel decoder v4en die doet regelmatig software update en dan is het weer even in orde maar als ik dan iets programeer en ik wil dat later bekijken dan krijg ik de melding u programma zal zo dadelijk beginnen maar begint er niets of hij neemt helemaal niets op dus wat doe ik dan alles resetten en alles terug opstarten maar dat helpt ook niet

Elsa
  • July 23, 2016
Mss dan toch eens het voorstel van Wim overwegen om je decoder te ruilen.
Want het helpt blijkbaar ook al niet als je alles reset, de bbox en de decoder.
Hou het wat in de gaten. Mocht het probleem nog te frequent terug keren zorgen we toch eens voor een omruiling van je decoder.

MVG,

Wim

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • July 23, 2016
Dag veerle01,

Kan je mij eens je klantnummer doorsturen?

Mvg,

AndyM

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 23, 2016
Mss dan toch eens het voorstel van Wim overwegen om je decoder te ruilen.
Want het helpt blijkbaar ook al niet als je alles reset, de bbox en de decoder.
Hou het wat in de gaten. Mocht het probleem nog te frequent terug keren zorgen we toch eens voor een omruiling van je decoder.

MVG,
ja ik heb gisteren een berichtje gekregen dat ik mijn decoder mag gaan omruilen

Wim

Elsa
  • July 23, 2016
Hopelijk is je probleem dan achter de rug 😉
hou ons op de hoogte als je wilt,
Nog een prettig weekend verder,
Elsa

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • July 23, 2016
We zijn inderdaad benieuwd :-)
Prettige weekend aan iedereen

Mvg,

AndyM