Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op mijn factuur kreeg ik 4,99 euro aangerekend voor film op aanvraag. Ik had nochtans een filmcredit ingezet, .... ik heb gebeld naar Proximus en ze hebben hun fout toegegeven. Volgende maand zullen ze deze aftrekken. Check dus goed je factuur .... want moest ik het deze week erg druk hebben of via dom. betalen was dit geld weg. Het gaat om het principe, niet zo zeer om die 5 euro. Maar, stel je eens voor dat ze dit doen bij 50.000 klanten? 4,99 x 50.000 ???
als een abb voor gsm wilt afsluiten is eerste ik hoor dat die persoon activering en aansluitkosten word aangerekend ? die persoon heeft momenteel een pay and go maar wilt een abbonement nemen voor de smartphone ! dat zeiden ze op de chat bij my Proximus dat activering en aansluitkosten erbij gaan komen
Om de paar minuten valt mijn nieuwe v6 decorder het beeld uit. Heb al zowel de modem als de decorder al een paar keer gereset.
Bester Ik moet mijn lijnnummer ingeven maar telkens ik dat doe komt er op mijn tv " fout! Probeer opnieuw" Lijnnummer is toch je telefoonnummer? Mvg
Ik ben de serie "Masterchef Australia 2019" aan het opnemen, maar ik heb nog geen enkele aflevering bekeken. Deze serie wordt uitgezonden op Vitaya rond 17u en herhaald de volgende dag rond 11u. Nu stel ik vast dat ik maar 4 afleveringen in mijn opnames heb staan. Afleveringen: E1101 op ma 19/8 E1102 op di 20/8 geen afleveringsnummer, op vr 23/8 E1108 op wo 28/8 Ik mis dus een paar afleveringen van wo 21/8, do 22/8, ma 26/8, di 27/8 Is het mogelijk om die alsnog in mijn opnames bij te zetten? Ik snap niet waarom ik die opnames niet heb, er was geen conflict met andere opnames. Er loopt ook nog een serie (herhaling van Masterchef Australia 2016) die ik opneem om 3u 's nachts, maar die bekijk ik direct. De serie van 2019 ga ik later bekijken als die van 2016 afgelopen is. Is het mogelijk om de serienummers altijd goed bij de opnames te zetten, want die 2 series van 2019 en 2016 zitten in dezelfde lijst en dan wordt het onoverzichtelijk, als de serienummer er niet bijstaat. Gepensionee
Beste, al enkele dagen storing tijdens het kijken naar tv. Beeld blijft hangen en WiFi hapert ook nog wel,eens. Reset van de bbox helpt niet. Wij kijken bekabeld.
De korte versie van het verhaal dat al 7 weken aansleept : We hebben 2 professionele (!!!) adressen op onze Proximus account. Een van de adressen moet overgezet worden van huisnummer 26 naar 24. We proberen een afspraak vast te leggen begin juli. In augustus eindelijk iemand over de vloer gehad. En nog eens. Afgelopen vrijdag zijn er opnieuw 3 mensen van Proximus langs geweest. Die man is niet de geschikte persoon om een telefooncentrale te installeren. Vandaag nog steeds geen telefonie! Niemand te bereiken. En dit voor een bedrijf! En we hebben (want het kan nog chaotischer) moeten vaststellen vandaag dat de verkeerde telefoonlijnen zijn verhuisd.Het verkeerde adres is afgesloten! Een klucht. En niemand bij Proximus kan een antwoord geven. We worden doorverbonden en doorverbonden (en telkens moeten we het hele verhaal opnieuw met hand en tand uitleggen) en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken! Wat nu?
Beste, Ik heb op 4/07 een minimus-pack besteld met een promo waarbij ik gedurende 3 maand een korting zou krijgen van 10 euro (Orderbevestiging: R4WEBSHOP004925257). Toch is bij mijn eerste aanrekening van het pack (voor 2 maand) deze korting niet verrekend (nummer 6947******88). Ik belde daarjuist met de klantendienst en kreeg een onvriendelijk man aan de lijn. Hij geloofde mij niet eens dat ik recht zou hebben op korting, terwijl ik hem de orderbevestiging voorlas. Volgens zijn computer was er echter geen korting, maar ik heb dus zwart op wit een pdf van de orderbevestiging met de vermelding van de korting. Uiteindelijk zou hij het oplossen met een creditnota. Ik zou hier volgens hem nog bericht van krijgen in de vorm van een brief (voorlopig krijg ik dus geen bevestiging van mijn betwisting enkel zijn woord). Maar moet nu gewoon het volledige bedrag betalen en dat wordt volgens hem dan wel later geregeld. Nochtans staat er op jullie website: Hoe kunt u het betrokken bed
Hallo proximusmedewerkers en klanten.Ik heb af en toe problemen met internetverbinding.Mijn 4G werkt soms niet goed op bepaalde plaatsen.Vreemd.Vroeger waren er nooit problemen.Kan mij iemand uitleggen waarom internet soms uitvalt? Zeer vervelend.Man uit Lokeren.
Plots alles weg van opnames die we op onze decoders hebben opgenomen en ingesteld ???? We kunnen zelfs niets meer programmeren. Zoveel serie's die we niet meer kunnen bekijken of volgen 😲🙄😪
Bij de start van een nieuwe maand stond mijn dochter haar teller op 0, na haar eerste dag gebruik en falen van wifi netwerk thuis kwamen we tot de conclusie dat er gelijk een verbruik van meer dan 400mB te zien was op haar teller (bovenste screen). Toen ik haar mobiele data verbruik ging nakijken op haar gsm (screens hieronder) zag ik dat de mobiele data afkomstig was van instagram, haar "favoriete app". Na proximus winkel bezoek, na opgebeld geweest te zijn door de technische dienst en na contact met de chat help via mijn proximus, is dit mijn laatste redmiddel om mijn misnoegen te tonen en of tot een oplossing te komen hiervoor. Bij de chat hulp wist een heer mij te vertellen dat instagram achterliggend een andere app opent om een filmpje of videochat in fullscreen te bekijken, en als je dit doet dan telt jou verbruik blijkbaar niet meer als "instagram app". Niemand in de winkel kon mij dit zeggen, de persoon in de winkel zei zelf ook dat het duidelijk was dat "alles binnen instagra
om 22;15 staat er bij jullie nog altijd castle geprogrammeerd maar het moet elementary zijn graag eens nakijken aub
hallo, hoe verwijder ik de laatste zoekresultaten? hier ga je naartoe via de zoekknop (naast ‘shop’ en daarna vind je ‘laatste zoekresultaten’) bedankt
Ik kan niet meer inloggen op My Proximus, verkeerd paswoord en/of gebruikersnaam. Nochtans ben ik zeker van m'n inloggegevens, al jaren dezelfde. Lukt niet met Safari, noch met Chrome noch met Internet Explorer, noch via de smartphone. Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent! mvg,Denis
I kan de app niet gebruiken omdat deze niet gekoppeld is?
Sinds gisteren slaag ik er niet in om met mijn modem connectie te maken met het internet. Het dsl lampje en wifilampje blijft knipperen. Heb het ook al meerdere malen heropgestart, maar er verzndert niets. Zeer vervelend. Hoe kan dit gefixt worden? Dankjewel!
Beste, Bij het aanmelden in de pickx app, krijg ik de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een proximus pickx-account terwijl ik wel degelijk een televisie-abonnement heb. Kan hier eens naar gekeken worden? Mvg, Koen
Laat maar, ik heb het gevonden 🙂
Hoe komt het dat 4G data op week tijd 2,81 gb verbruikt heeft en andere maanden kwamen we over de ganse maand niet aan dit verbruik, we doen niks anders dan de vorige maanden.
Bij de wedstrijden van My Proximus is er altijd de bijvraag: "Hoeveel deelnemers"...….. Kan men dat ergens te weten komen???
Ik kocht recent een Raspberry Pi Zero W met de bedoeling er Pi-Hole (https://pi-hole.net/) op te draaien, om zo voor alle toestellen op het netwerk ads, trackers etc te kunnen blocken. Nu heb ik de Pi al 2 keer 'from scratch' geinstalleerd, en treedt telkens een probleem op op het moment dat ik DHCP uitschakel op de BBox3 en inschakel op de Pi: na een aantal minuten verliezen alle geconnecteerde toestellen verbinding met het internet en zelfs met het internet netwerk. Nazicht met ipconfig toont dat de IPs niet meer 192.168.1.x zijn dan, maar van de vorm 169.x.x.x. In de BBox staat een statisch IP adres ingesteld voor de Pi-Hole, de range van IPs in de Pi-Hole begint pas vanaf 192.168.1.201 dus zelfs buiten de range van de BBox3... Heeft iemand succesvol een PI-Hole draaien in combinatie met een BBox3? Dank bij voorbaat!
ben momenteel in Spanje wanneer ik met mijn gsm naar een Belgisch gsm-nummer bel valt het mij op dat ik het gewoon Belgisch formaat kan gebruiken ?? dus zonder +32 er voor heb ik ergens iets gemist en is dit niet meer nodig om van het buitenland naar België te bellen ?? de nr's waar ik het heb mee gehad staan niet in het telefoonboek van mijn iPhone(waar ze dan eventueel toch zouden in het formaat +32.... zouden hebben gestaan) ook bellen naar de voicemail met het nr. 1999 werkt gewoon > ik begrijp er niets van
Hallo, In mijn huis zijn netwerkstopcontacten geplaatst, deze zijn aangesloten op de LAN uitgang van mijn Bbox3 modem. Wanneer ik mijn laptop via utp kabel inplug in dit stopcontact dan wordt verbonden met het netwerk maar krijg ik Unidentified network en is er geen internetverbinding. Wanneer ik de vertrekkende utp kabel aan de Box3 modem uittrek en daar mijn utp kabel insteek en verbindt met mijn laptop dan wordt ik wel verbonden met mijn internetverbinding. Deze stopcontacten zijn nog gebruikt om naar mijn digibox te connecteren voor digitale televisie van proximus en dit werkte zonder problemen. Iemand een idee wat de oplossing is voor dit probleem?
Kan men bij gewoon abonnementen Mobilus S de app MyProximus. Installeren, tot nu toe lukt het niet, ze vragen steeds weer email adres en die heb ik niet, een vriend althans. Mvg
ik heb laatst een nieuwe afstandsbediening gekregen. Ik moest een UPS punt kiezen om het af te halen Gelukkig had ik voordien gevraagd of ik de oude moest inleveren bij het afhalen. In het UPs punt melden ze dat ze regelmatig tegen komen dat de mensen terug naar huis moeten om hun toestel op te halen. dus het is misschien raadzaam dit te melden bij de aanvraag of melden dat het geleverd word of er geruild of het een zuivere levering is zoal voorbeeld bij een V4 waar de oude naar het containerpark moet. (bij de V4 stond dit wel op heb formulier) maar bij die afstandsbediening niet. Dus om misverstanden en misnoegde klanten, duidelijk mededelen wat er moet gebeuren
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.