Vraag
Onze verhuis is een klucht!
De korte versie van het verhaal dat al 7 weken aansleept : We hebben 2 professionele (!!!) adressen op onze Proximus account. Een van de adressen moet overgezet worden van huisnummer 26 naar 24. We proberen een afspraak vast te leggen begin juli. In augustus eindelijk iemand over de vloer gehad. En nog eens. Afgelopen vrijdag zijn er opnieuw 3 mensen van Proximus langs geweest. Die man is niet de geschikte persoon om een telefooncentrale te installeren. Vandaag nog steeds geen telefonie! Niemand te bereiken. En dit voor een bedrijf! En we hebben (want het kan nog chaotischer) moeten vaststellen vandaag dat de verkeerde telefoonlijnen zijn verhuisd.Het verkeerde adres is afgesloten! Een klucht. En niemand bij Proximus kan een antwoord geven. We worden doorverbonden en doorverbonden (en telkens moeten we het hele verhaal opnieuw met hand en tand uitleggen) en uiteindelijk wordt de verbinding verbroken! Wat nu?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
