Skip to main content
Vraag

geen connectie met internet

  • September 7, 2019
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Sinds gisteren slaag ik er niet in om met mijn modem connectie te maken met het internet. Het dsl lampje en wifilampje blijft knipperen. Heb het ook al meerdere malen heropgestart, maar er verzndert niets. Zeer vervelend. Hoe kan dit gefixt worden?

Dankjewel!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 7, 2019
Bel best nu naar de Helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800
Desnoods kun je eventueel nog eerst eens een reset van de bbox uitproberen, zie hoe het moet hier > klik hier
Want hier op het forum komen de mensen van het Proximus team niet langs tijdens het weekend

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 9, 2019
@Jlgoessa

Er zal vandaag tussen 12:30 en 16:30 hiervoor een technicus langskomen.

Mogelijk bevindt de storing zich in de verdeelkast.

Geert