Skip to main content
Vraag

twee decoders ... alles weg

  • September 8, 2019
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Luc .H
Plots alles weg van opnames die we op onze decoders hebben opgenomen en ingesteld ????
We kunnen zelfs niets meer programmeren. Zoveel serie's die we niet meer kunnen bekijken of volgen 😲🙄😪
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 9, 2019
Hallo Luc,

Heb je hiervoor de bbox al eens een reset gegeven zoals uitgelegd wordt in dit filmpje?


Geert

Luc_0219
  • Apprentice
  • September 9, 2019
Beste,
1 decoder werkt maar de andere geeft niets weer ? ik heb de laatste weken ook steeds een slechte wifi verbinding ?

Martin
  • September 9, 2019
heb je alles al eens herstart door de stroom even te onderbreken.
Als je het al uitgevoerde hebt en Indien het je mogelijk is van beide decoders eens te wisselen van plaats.

zijn beide decoders rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan de bbox

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 10, 2019
Luc, ik zie alvast een hele boel opgenomen afleveringen staan op het netwerk.
Wat wil zeggen dat deze op beide decoders terug te vinden zijn die met het lijnnummer zijn aangemeld.

Ik zie ook 2 V5 compact decoders aangemeld.