Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, na jaren zonder noemenswaardige problemen een BBOX2 te hebben gebruikt, begint deze BBOX2 nu wel rare kuren te krijgen. De laatste maanden start deze te pas en onpas automatisch opnieuw op. Je bent naar de Formule 1 aan het kijken op zondagmiddag en jawel, hup, klik, halverwege de wedstrijd herstart hij automatisch... niet onoverkomelijk maar best wel vervelend. Deze morgen willen de kids TV kijken en jawel, klik, alles herstart. Ik kan mij niet ontdoen dat de problemen begonnen zijn toen ik op profiel 70/10 gezet ben. Ik zie dan ook dat training margin gezakt is naar 11 db. De ROP staat hier 75m verder, dat kan toch het probleem niet zijn en in de binnenbekabeling is er niets gewijzigd. Zou een BBOX3 een oplossing bieden of eerder het profiel een trapje lager zetten. Ik verkies een stabiele verbinding boven een iets hogere snelheid. Als ik een automatische lijntest doe, dan stelt deze dat er geen problemen zijn. Alvast bedankt voor de feedback. Groetjes,
Beste Sinds vandaag (3/10/16) werkt mijn Norton Internet Security Online (via Proximus) werkt niet meer?? Er komt op "Uw Norton abonnement is geannuleerd" - "Uw Norton-abonnement is niet actief" Kan geen scans meer doen dus NIET veilig meer. Wordt dit niet meer aangeboden via Proximus misschien?? Of is dit een fout op mijn pc, of een fout bij Norton? Bij myproximus zie ik wel niets meer staan van Norton .... ?? Iemand raad?? mvg Jordy login: fa306090
Goedeavond iedereen, Ik wil hier even mijn mening kwijt over Proximus. Ik ben hier alles behalve tevreden over. Ze hebben mij al 2 keer een rekening gestuurd waarbij ik 100 euro meer moet betalen. Ik vind dit niet kunnen omdat de app van Proximus niet werkt, ze toont pas dagen nadien hoeveel je echt hebt verbruikt zodat je niet door hebt dat je over je limiet zit. Ze sturen geen waarschuwing als je over je limiet gaat, en ze sturen geen sms als je in het buitenland bent. Daarom raad ik Proximus spijtig genoeg af! mvg Edit Wim: verplaatst naar subforum MyProximus
Ik heb recent mijn b box 2 vervangen door een b box 3 in een proximuscentrum; tot daar geen probleem. Het probleem dat ik nu meemaakt is dat proximus deze bevestiging van wijziging per brief meldt op mijn vorig adres waar ik sinds 6 jaar niet meer woon. Nochtans is mijn adres in mijn account aangepast en zetten ze op mijn bevestiging mijn correcte installatie- en facturatie adres. Waar kan ik dat laten aanpassen zodat mijn briefwisseling op de correcte plaats toekomt. Ik vind daar nergens een aanwijzing voor of moet ik mij terug wenden tot een proximusvestiging? Niets is vervelender dan briefwisseling die elders toekomt en waarbij men afhang van de goodwill van de nieuwe bewoners.
Ik heb enkel een gsm abonnement, is het mogelijk om via mijn gsm Netflix te kijken ? :D Mvg
Ik heb via mijn werkgever een aantal abonnementen voor mijn gezinsleden op basis van het MAAE tariefplan. Ik krijg nu elke maand een pak papier te verwerken om de betalingen uit te voeren, kan dat niet met een bestendige opdracht of via zoomit? Als ik inlog op my proximus zie ik maar 1 mobiel nummer staan, ik zie ook nergens de optie om zoomit te activeren. De helpdesk van A&M (waar de abonnementen aangevraagd worden) stuurt me door naar proximus helpdesk, daar zeggen ze dan weer dat de GSM nummers gelinkt zijn aan mijn werkgever... Wie kan dit oplossen?
Vaststellingen : *Laptop via Wifi naast bbox3 : 65 Mbps Download, 7.2 Mbps Upload, 26 ms Latency *Desktop via UTP naast bbox3 : 55 Mbps Download, 6,7 Mbps Upload, 11 ms Latency *Zelfde Laptop via Wifi in living (1 verdiep lager dan modem) :23 Mbps Download, 7.1 Mbps Upload, 26 ms Latency *Zelfde Desktop via powerline met UTP in living : 8 Mbps Download, 5 Mbps Upload, 14 ms Latency 2 verschillende powerline adapters geprobeert maar gaven zelfde snelheidsverlies. Oplossingen ? : *UTP kabel trekken van modem naar living is geen optie. *Een wifi-netwerkkaart in desktop steken? *Zijn er andere alternatieven? Tx !
ik heb gehoord dat je als bestaande klant ook recht hebt om smartphone via proximus aan te kopen maar hoe gaat dit in zijn werk?want op de site staat wel ook als bestaande klant maar voor de rest vind ik daar geen verdere uitleg over . we hebben nu al alles in 1 pack
Hallo, Kan iemand mij vertellen wanneer mijn nieuwe simkaart zou werken die ik deze voormiddag haalde in de proximuswinkel? Oude werkt intussen niet meer en nieuwe doet het nog niet. Groeten Eveline
Het kanaal 110 Brava TV heb ik geen geluid andere zenders werken wel hoe komt dit ?
Hoe kan ik Daily Travel Passport deactiveren? Want ik vind het nergens op de site terug. Ik heb in een ander forumbericht gelezen dat ik naar MyProximus moest gaan maar daar vind ik het ook niet.
hallo, ik heb juist een iphone 6 gekocht online maarik heb nog altijd geen mailtje gekregen bestaat er zo iets dat ik kan kijken waar mijn bestelling al is?
Heb nooit problemen gehad met mijn internetverbinding op de Playstation maar nu is het echt ondragelijk. Ik speel voornamelijk het spel 'Destiny' en krijg hier steeds error codes. Wegens een software bug in de nieuwe playstation software kan ik niet via PPPOE verbinden omdat de party chat niet meer werkt. Maar via het normale NAT 2 die ik krijg heb ik dus de ene error na de andere. Heb mijn Playstation een vast IP gegeven in mijn bbox 3 en via DMZ aangesloten. Heb ook poorten geopened maar krijg steeds dezelfde error codes. Ligt het probleem bij Proximus? Help AUB
De nieuwe mannenzender CAZ start op zaterdag 1 oktober 2016. Die avond start de zender met een heuse boksmatch tussen BV’s in Boxing Stars. De kampen zijn: Maarten Breckx vs Viktor Verhulst, Josje Huisman vs Olga Leyers en Guga Baúl vs Bill Barberis. Film- en serieliefhebbers komen bij CAZ zeker aan hun trekken. Elke dag is er film rond 20.30u. Kaskrakers zoals The Shawshank Redemption, True Grit en The Godfather I zijn de eerste week te zien. Er is op woensdag 5 oktober ook de tv-première van A Most Wanted Man, een thriller van Nederlandse fotograaf en regisseur Anton Corbijn. De hoofdrol wordt vertolkt door Oscarwinnaar Philip Seymour Hoffman, tevens zijn laatste grote rol, want enkele weken na de release van de film overleed de 46-jarige acteur. CAZ staat naast film, ook voor heel veel bekende series zoals Game of Thrones, Dexter, True Blood, Las Vegas en Ray Donovan. Van maandag tot donderdag is er late night comedy in Live at the Apollo. Later dit najaar volgt ook nog een blik
Sinds wij overgeschakeld zijn van Mobistar naar Proximus ( wij hebben namelijk onze gsm's ook in ons pakket gestoken) ondervinden we niet anders of problemen. Ik heb namelijk bij het overschakelen van Mobistar naar Proximus gevraagd of we en goede service hadden in onze buurt, volgens de verkoopster was dit zo. Hierna onze 2 gsm's in het pakket gestoken ( 1 gsm met abonnement aan vastgekoppeld), een iPhone en een lg. We hebben beide slecht bereik. Dus het kan niet aan de gsm liggen. Hierna al meermaals opgebeld voor dit probleem en al vanalles van antwoorden gekregen, vorige week dacht ik dat er een oplossing ging komen, er waren volgens de 2de lijn werken aan de gang aan de mast. Ik mocht deze week eens terugbellen als het probleem nog niet was opgelost, zo gezegd zo gedaan. Ik belde gisteren terug. Nu ook van de 2de lijn gehoord dat er daar totaal geen werken zijn. Dus ze spreken elkaar weer tegen. Ik moet veel bellen voor men werk ook en dit is zeer irritant als er 20 keer in een ge
Beste Graag had ik de gsmfactuur van mezelf alsook die van mijn vriendin op dezelfde factuur laten komen. Wat moet ik hier voor doen? Vriendelijke groet Wim
beste, Na installatie van de PLC Extender op de Bbox3, waarbij alles correct leek te verlopen, geeft de adapter inderdaad een sterk signaal uit, maar onder een andere naam ("wlan-f4068dcc1a11") dan de oorspronkelijke wifi (Wifi-2.4-67D8). Voor verbinding met mijn draadloze laptop en iPhone op de extender, wordt een wachtwoord gevraagd Ik dacht het wachtwoord te kunnen gebruiken voor de "oorspronkelijke wifi" (waarvan de beveiliging automatisch bij installatie (enkele maanden geleden) is gebeurd, incl. bij installatie geleverde wachtwoord); maar dit werkt niet. De installatiegids stelt dat de verbinding automatisch tot stand zou worden gebracht, maar dit gebeurde dus niet (ook het duwen op de toets wps gaf geen reactie). Kan iemand mij hiermee helpen? Ik vond geen gelijkaardige vraag op het forum... Marc
Hoe het wachtwoord vinden voor een WiFi-5.0-FAA1 .
Ik overweeg om over te stappen naar proximus, maar vooraleer ik dit doe, had ik nog eens een praktisch vraagje. Misschien dat iemand mij hier mee kan helpen. Ik zou graag op 2 verschillende tv's in huis televisie kunnen kijken. Moeten wij hiervoor dan nog een extra bakje of kaartje aanschaffen? Of hoe gaat dit bij proximus precies in zijn werk als je op meerdere tv's tegelijk wil kunnen kijken?
Ik heb een herlaadkaart van Scarlet met voldoende belwaarde. Als ik probeer om een persoonlijke hotspot te maken van mijn gsm ( en dus met de data van de Scarlet herlaadkaart) dan krijg ik de melding 'om de persoonlijke hotspot voor deze account te activeren neemt u contact op met proximus'. Ik hoorde via via dat het niet mogelijk is om via Scarlet een persoonlijke hotspot te maken. Klopt dit? Hoe kan ik dit oplossen? Bedankt alvast!
Ik ben intussen al 2 jaar klant bij Proximus en wens nu de IPhone 6S via de promotie aan te kopen. Intussen word ik al twee weken aan het lijntje gehouden en van hier naar daar gestuurd. Daarnaast wordt er ook onderscheid gemaakt tussen de nieuwe klanten en bestaande, wat ik echt niet kan begrijpen. Ik vind dit alles weinig klantgericht. Concreet: eerst ging ik naar de winkel voor de aankoop van IPhone 6S 16 GB, deze waren niet beschikbaar in de winkel. Ik ga dus online kijken, maar daar kan je enkel aankopen als nieuwe klant. Dus ik denk dan ok, misschien toch een 64GB nemen omdat het uiteindelijk ook beter uitkomt qua capaciteit... Online kan je de 64GB aankopen voor 179 met een abo van €65 of voor € 249 met een abo van €45. In de winkel kan je enkel het abonnement van € 65 nemen, wat ik helemaal niet nodig heb (heb nu ook een €45) klantendienst en verkopers in de winkel spreken elkaar op meerdere punten tegen. Intussen ook klacht via het contactformulier ingediend maar nog
De 3 poorten : mobile port, client port en de http port zijn automatisch vanuit mijn DVR naar mijn bbox 3 geforward en toch krijg ik geen beelden op mijn gsm te zien als hij overgaat naar het 3 of 4G netwerk ( dus wel op mijn WiFi thuis )
Mijn afstandbediening V5 werkt sinds vandaag niet meer naar behoren. Het kiezen van een andere voorkeuzezender kan nog uitsluitend met de '+ ' & '-' toets. Wanneer we rechtstreeks een voorkeuze kiezen, bvb voorkeuzezender op 3, drukken we op de toets 3. Op het scherm verschijnt " 3 " in de linker beneden hoek. De decoder schakelt dan over naar een Menu - scherm setting. Weet iemand raad om dit euvel op te lossen ? Afstandbediening lijkt korrekt te werken, batterijen zijn nieuw.
Beste, Wij hebben een tweetal maanden geleden net een nieuwe router gekregen en sindsdien hebben we niet anders dan problemen. We hebben maar WIFI in een klein deel van het huis meer en een deel van de tijd hebben we gewoon geen connectie. Vandaag zitten we opnieuw al de hele dag zonder connectie, zonder internet en dus ook zonder TV. We hebben de klantendienst gebeld en ze kunnen pas morgen ergens in de loop van de dag komen !!!! Wat is het nut van een Proximus abonnement te hebben voor Internet en TV als we geen Internet hebben en geen TV kunnen kijken ?! Kan dit echt niet sneller opgenomen worden dan morgen? Alvast dank. Mvg, Inge Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Is het niet mogelijk om 1 factuur te krijgen voor mijn pack en 2 gsm abonnementen? Bij de concurrerende operator is dit wel het geval
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.