Vraag
Slecht bereik
Sinds wij overgeschakeld zijn van Mobistar naar Proximus ( wij hebben namelijk onze gsm's ook in ons pakket gestoken) ondervinden we niet anders of problemen. Ik heb namelijk bij het overschakelen van Mobistar naar Proximus gevraagd of we en goede service hadden in onze buurt, volgens de verkoopster was dit zo. Hierna onze 2 gsm's in het pakket gestoken ( 1 gsm met abonnement aan vastgekoppeld), een iPhone en een lg. We hebben beide slecht bereik. Dus het kan niet aan de gsm liggen. Hierna al meermaals opgebeld voor dit probleem en al vanalles van antwoorden gekregen, vorige week dacht ik dat er een oplossing ging komen, er waren volgens de 2de lijn werken aan de gang aan de mast. Ik mocht deze week eens terugbellen als het probleem nog niet was opgelost, zo gezegd zo gedaan. Ik belde gisteren terug. Nu ook van de 2de lijn gehoord dat er daar totaal geen werken zijn. Dus ze spreken elkaar weer tegen. Ik moet veel bellen voor men werk ook en dit is zeer irritant als er 20 keer in een gesprek moet gevraagd worden of ik nog aan de lijn ben, omdat er slecht bereik is of dat ik totaal niet kan bellen. De oplossing zou een kleine mast binnenshuis kunnen zijn maar het probleem situeert zich ook buiten, nuja we willen dit nog wel proberen maar hiervoor moeten we betalen wat we totaal niet pikken omdat ik er bij het afsluiten van het abonnement expliciet naar gevraagd had of we wel goed bereik zouden hebben. Deze kleine mast zou moeten aangesloten worden op onze b-box, deze zou dan ook nog eens centraal in de woning moeten staan. Onze b-box zit in een hoekje aan de voorzeide van het huis, dus dit is ook niet mogelijk tenzei ik Een kabel zou leggen midden in onze living waar de mensen continue moeten passeren. Wij kunnen er toch niet aandoen dat Proximus ons geen goede service kan bieden en zeker omdat ik ee de nadruk had op gelegd. Ik vind dit totaal niet kunnen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.