Beste,
na jaren zonder noemenswaardige problemen een BBOX2 te hebben gebruikt, begint deze BBOX2 nu wel rare kuren te krijgen.
De laatste maanden start deze te pas en onpas automatisch opnieuw op. Je bent naar de Formule 1 aan het kijken op zondagmiddag en jawel, hup, klik, halverwege de wedstrijd herstart hij automatisch... niet onoverkomelijk maar best wel vervelend. Deze morgen willen de kids TV kijken en jawel, klik, alles herstart.
Ik kan mij niet ontdoen dat de problemen begonnen zijn toen ik op profiel 70/10 gezet ben. Ik zie dan ook dat training margin gezakt is naar 11 db.
De ROP staat hier 75m verder, dat kan toch het probleem niet zijn en in de binnenbekabeling is er niets gewijzigd.
Zou een BBOX3 een oplossing bieden of eerder het profiel een trapje lager zetten. Ik verkies een stabiele verbinding boven een iets hogere snelheid. Als ik een automatische lijntest doe, dan stelt deze dat er geen problemen zijn.
Alvast bedankt voor de feedback.
Groetjes,
Bjorn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.