Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Goedendag, Het is voor mij onmogelijk om volgende nummers te gebruiken op jullie netwerk, op andere netwerken werken deze wel correct! Ik krijg de melding dat deze nummers niet meer in gebruik zijn (wat dus niet juist is, op andere netwerken zijn deze te bereiken) 0909-nummers: 090987026 090981037 090982037 Dat deze nummers door gebruikers kunnen geblokeerd worden, om hoge facturen te besparen is normaal. Maar dit is hier niet het geval, toch?
Was ingegaan op de uitnodiging van Proximus voor een bezoekje van Proximus in het kader van Happy hour actie. Afspraak correct gemaakt, twee maal bevestigd met sms, dan nog telefoontje half uur voor de technieker ter plaatste was vandaag. Correcte afspraak ! Wij zijn uitermate positief over deze Happy hour actie. Alhoewel wij echt geen technische problemen hadden, heeft hij alles nagezien. Heeft de b-box2 vervangen door b-box 3, alle PLC 's vervangen. Alles terug in werking gesteld, met nieuwe wi-fi paswoord en nagezien dat alles werkte , zoals het hoorde. Dit is pas service ! En als het goed is , mag het ook wel eens gezegd worden ! Zeker een positieve actie van Proximus . Groeten. Ro
Graag had ik de detail van een telefoonnummer kunnen downloaden/opvragen. Iemand die weet hoe ik een overzicht kan verkrijgen in lijstvorm? (en dus niet in de vorm van de online-tool) Met vriendelijke groeten
Volgens TV Visie (http://www.tv-visie.be/nieuws/belgie/zes-kleurt-vlaamse-huiskamers-vanaf-6-oktober-rood-wit-en-blauw_79774/) komt de nieuwe zender uit de SBS stal van eigenaar Telenet beschikbaar op preselectie 16. Kan iemand mij vertellen of deze 24/24 zender met series en films in HD beschikbaar komt?
ik heb een paar dagen een probleem, mijn pc staat in verbinding met het internet via wifi en regelmatig valt deze weg. er staat dan bij de verbinding "identificeren internettoegang ".ik heb een bbox 3 en windows 10 weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? bedankt in ieder geval
Hoe moet ik een NIEUW TOE TE VOEGEN klantennr. (= privé !) aan een reeds bestaande account toevoegen om van de BIZZ CLUB punten te kunnen genieten zodat deze bijkomende punten automatisch bij de reeds bestaande punten bij geteld worden of is dit niet mogelijk en wat dan te doen...?? De beheerder blijft dezelfde persoon maar ander leveringsadres (=ander contract) vd Proximus diensten...; dus in feite 2 verschillende contracten met éénzelfde beheerder...?
Heb de laatst nieuwe decoder vandaag ontvangen en zoals de instructies aangeven de oude eerst gedeactiveerd ,maar nu wil die nieuwe niet activeren .Op de tv blijft het welkom proximus tv staan en hij blijft maar laden? Iemand snel een antwoord want is nu al enkele uren zo
Van waar die verschil in prijs.Op de sms staat van Malta naaar Belgie 0.70 cent en op de app staat 0.02 cent. moest wel de 0.70 cent betalen !!!!!!!!
Omdat ik in het verleden al heb voorgehad dat mijn mails niet meer binnenkomen omdat mijn mailbox vol is, ga ik regelmatig online via de site naar mijn mailbox kijken hoeveel megabyte ik nog over heb. Wanneer ik de 1 GB nader, komt het balkje in het rood te staan en moet ik dus mails verwijderen. Deze handelingen zijn supertraag (ok, vele duizenden mails), maar dat zandlopertje (draaiend bolletje) blijft eindeloos lopen. Als ik het per 10 of 50 mails doe gaat het sneller, maar dan ben ik morgen nog bezig. Is dat de gewone gang van zaken... om de maand die mailbox handmatig gaan leegmaken? Is 1 GB altijd het maximum? Waarom werken die functies (sorteren op grootte, datum...) tergend traag. Trouwens bij een handeling als mails van 6 maanden selecteren en verwijderen, krijg ik automatisch error-boodschappen alsof het systeem het niet aankan. Dan zet ik alles stop en geef ik het op. Terug uitloggen, inloggen, beetje bij beetje mails deleten... ik lijk wel in de prehistorie. Is dit normaal?
Beste, Na heel wat facturatie problemen de voorbije 3 maand, heeft de Proximus boekhouding eindelijk een oplossing gevonden (Jonathan, bedankt!). Tegelijk werd me de raad gegeven om via het Affinity program een korting op de factuur te vragen aangezien de nieuwe factuur nog steeds duurder uitvalt dan de vorige facturen en ik een bijkomend voordeel van gratis TV op aanvraag verlies (men kon mijn oude pack niet meer instellen). Het Affinity program zou dat dan compenseren... Alleen, ik vind op de Proximus site geen enkele link of verwijzing naar dit programma maar zie dus wel enkele berichten op het forum. Mijn vraag: hoe kan ik dit affinity program aanvragen? Dank voor de reactie! Mvg, Gunter
Hoe kan ik mijn gsm opladen?:?
Hallo, Ik krijg sinds vanmiddag de melding 'ongeldige simkaart' op m'n bedrijfsgsm. Aangezien ik vandaag een dagje verlof had, ben ik naar een Proximus verkooppunt gereden voor een gratis omruiling. Groot was mijn verbazing toen ze me daar vertelden dat ze dit niet mochten doen omdat ik een bedrijfsgsm heb. Ze hebben daarvoor een kopie van het paspoort van de zaakvoerder nodig. Ik denk echter dat onze grote baas in Amerika niet echt geneigd is om me een kopie van zijn paspoort te bezorgen... Kan dit niet op een andere manier worden opgelost? Ik blijf intussen met een niet werkende telefoon zitten :-( Met dank, Sofie
Aangezien ik zelfstandige ben wens ik een factuur ipv een aanrekening. Wat moet ik doen? Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur
Hallo Gebruik maken van internet thuis of op het werk lukt zonder problemen. Wanneer ik echter wens in te loggen op Telenet wifree of telenet homespot lukt dit niet..... Ik krijg het scherm om log in en paswoord in te geven maar bij het typen daarvan gaat het iedere keer terug over naar het beginscherm... Er gisteren mee naar lokale handelaar geweest en met zijn toestel lukte het perfect om op de homespot in te loggen... Zou dit aan mijn toestel kunnen liggen....
Midden juli zal de internationale financiële zender Bloomberg verdwijnen uit het basisaanbod, zo is bevestigd door Proximus. Als zogezegd alternatief wordt verwezen naar Kanaal Z, dat één keer per dag voornamelijk Belgisch economisch nieuws brengt. Kanaal Z is een goede Belgische zender, maar is niet hetzelfde als een volwaardige 24 uurs internationale financiële zender. Het is zoals BRF dat ook één keer per dag uitzendt een volwaardige Duitstalige zender te noemen. Waarom CNBC Europe niet aanbieden in de plaats? Belangrijke troeven van CNBC Europe: - Focus op internationaal financiëel en beursnieuws de klok rond. - Tijdens weekends ook sport zoals golf (dat ontbreekt bij Proximus TV) - 's Nachts ook Amerikaans nieuws van NBC en The Tonight Show. - Bovendien is het de best bekeken zender in zijn genre (meer dan Bloomberg). Het kan toch niet dat Proximus als nationale operator het internationaal economisch en financiëel nieuws definitief wilt ontnemen? Daarom de vraag voor
Ik tracht toegang te krijgen tot de gratis webruimte (Internet Overal Start) via Webruimte raadplegen met gebruikersnaam (fb+6cijfers) en paswoord van de internetverbinding zoals vermeld op de brief (niet de login voor de e-services). Ik krijg telkens een blanco pagina. Ik zou graag deze webruimte willen creëren met naam en aliassen en opladen. Zou het paswoord nog correct zijn ?
op onze factuur staat onze contracten op 12/01/2017 aflopen. wat moet er gebeuren? moeten die contracten opnieuw ondertekend worden? met vriendelijke groeten guy bauwens
hoi mijn vrouw had van gils en gasten opgenomen en termijn was nog niet verstreken nu zijn die weg en kan ze die nergens meer bekijken ze zegt ze het ook langer bewaard heeft we hebben ook al decoder uitgetrokken helpt niet wie kan me helpen
De tv-versie van Qmusic met videoclips is/was al jaren exclusief via Telenet te bekijken, maar met de opkomst van de diverse (HD) versies van Waalse radiozenders (NRJ, PureFM, Bel RTL, Radio Contact,...) vraag ik me af wanneer Proximus de Vlaamse "Visual radio" van Qmusic kan aanbieden? Bedankt voor het navragen.
al meerdere dagen kan ik niet meer kijken via laptop naar live tv. Er komt steeds op dat de server momenteel niet bereikbaar is. Ik heb een abonnement en kan wel inloggen maar kan naar niks kijken
Even kort de situatie schetsen: Voor de verbinding van de laptop (of ander toestel) naar de televisie toe gebruik ik een MS wireless display adapter (V2) (verder: de adapter). Deze werkt, als draadloze HDMI-adapter, perfect als 2e beeldscherm voor alle toepassingen, behalve TV-overal. Zowel de app als via de website geven een (niet gespecificeerde) fout bij het afspelen via de adapter. Bij het afspelen van televisie via de app (Proximus TV-Overal via MS Windows store) op de laptop zelf speelt alles perfect af, idem website. De problemen starten eens de verbinding (draadloos) met het 2e scherm tot stand wordt gebracht. De foutmelding die komt geeft ook weinig verdere info: "FOUT. Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw" Deze komt in praktisch alle mogelijke verbindingsopties voor. -> Beeldscherm dupliceren: FOUT -> Enkel 2e scherm: FOUT -> Alleen 2e scherm: FOUT -> Beeldscherm uitbreiden: beeld speelt af op de laptop, geluid gaat over de adapter. Eens je het be
Geen verbinding
Heb onlangs een vraag gesteld over mijn factuur. Tot vandaag nog geen antwoord gekregen... normaal zou ik mijn factuur moeten betalen voor 30 september.... betaal ik deze of wacht ik op antwoord Groeten Jessie
Hallo Hopelijk het juiste forum... Vond zo snel niet iets die echt paste. Vandaag de migratie gedaan van ADSL naar VDSL2 met bbox3. Technieker heeft alles vlot kunnen aanpassen. Geen hoofdbrekens op dit vlak en een dikke pluim voor hem!. ;-) Alleen is mijn netwerklaserprinter (een HP Color LaserJet CP2025dn) nu in staking gegaan. :-( Kan hem perfect via het netwerk benaderen, status opvragen en noem maar op. Alleen, als ik wil printen komt er in het logboek deze melding: ------------------------- In de machtigingsinstellingen application-specific wordt de machtiging Activation niet verleend aan Local voor de COM-servertoepassing met CLSID {6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52} en APPID {4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D} aan de gebruiker NT AUTHORITY\LOCAL SERVICE SID (S-1-5-19) met het adres LocalHost (Using LRPC) die wordt uitgevoerd in de toepassingscontainer Unavailable SID (Unavailable). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerprogramma
Op 27/9 zette ik mijn pay&go over naar een tariefplan 25+ Hiervan kreeg ik bevestiging. Op 4/10 werd mijn nummer op non-actief gezet. Op 5/10 meldde een medewerker van de Proximus shop Lier mij dat het nummer per vergissing was afgesloten, en dat alles dadelijk zou worden rechtgezet. Ik ontving hiervan bevestiging via SMS dat mijn tariefplan geheractiveerd was. Vandaag krijg ik de melding dat mijn nummer nu plots een herlandkaart is. Ik ben het werkelijk beu! Graag onmiddellijke heractivering van mijn tariefplan 25+, alsook feedback vanwege Proximus
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.