Skip to main content
Antwoord

Contracten voor bepaalde duur

  • October 5, 2016
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

op onze factuur staat onze contracten op 12/01/2017 aflopen.
wat moet er gebeuren?
moeten die contracten opnieuw ondertekend worden?

met vriendelijke groeten
guy bauwens

Beste antwoord door KoenN

Dag Guy,

Het is niet dat de producten na deze termijn plots opgezegd zullen worden.

Deze blijven gewoon doorlopen. Dit heeft te maken met je binnenhuiscentrale.

Als je wil kan je steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22500 voor meer info.

Met vriendelijke groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 5, 2016
Beste Guy,

Heb je voor mij klantgegevens? Je mag deze ook via een privebericht versturen.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 6, 2016
Beste,

Klantennr:2048959

Met vriendelijke groeten
Guy

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 7, 2016
Dag Guy,

Het is niet dat de producten na deze termijn plots opgezegd zullen worden.

Deze blijven gewoon doorlopen. Dit heeft te maken met je binnenhuiscentrale.

Als je wil kan je steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22500 voor meer info.

Met vriendelijke groeten

Koen