Skip to main content
Antwoord

Factuur ipv aanrekening

  • October 7, 2016
  • 10 reacties
  • 286 Bekeken

Aangezien ik zelfstandige ben wens ik een factuur ipv een aanrekening. Wat moet ik doen?

Edit Wim: verplaatst naar subforum Mijn factuur

Beste antwoord door Marleen

Misschien vindt u hier al wat meet informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_vs_paymentstatement/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/factuur-of-aanrekening.html
Allicht kan u ook contact opnemen met het nummer 0800 22 500, voor professionele klanten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • October 7, 2016
Misschien vindt u hier al wat meet informatie:
www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_vs_paymentstatement/particulieren/support/klantenzone/factuur-facturatie-facturering-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/factuur-of-aanrekening.html
Allicht kan u ook contact opnemen met het nummer 0800 22 500, voor professionele klanten.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 7, 2016
Roel,
Voor professionele klanten hebben we een apart gratis nummer: 0800 22 500. Best dit nummer eens bellen voor je probleem.

Groeten,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 7, 2016
[Beste
Dit nummer blijkt niet meer te kloppen. Het zou nu 200 zijn achteraan.
Groeten
Roel

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 7, 2016
Nochtans is 0800 22 500 het gratis nummer voor professionele klanten.
0800 22 800 is het gratis nummer voor particulieren.

Philippe_0113
Wat is het verschil tussen 0800 22 800 en 0800 22 200 dan?
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 7, 2016
Wat is het verschil tussen 0800 22 800 en 0800 22 200 dan?
http://support.nl.proximus.be/app/contact/c/1248?v1=shorturl&v6=contact

0800 22 200 is in principe voor grote bedrijven (corporate klanten) en overheden.
0800 22 800 voor particulieren en
0800 22 500 voor zelfstandigen en KMO's.
http://www.proximus.be/nl/id_cl_contact/grote-bedrijven-en-overheden/support/contact.html




Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 7, 2016
Sorry, had het niet gezien.:8

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • October 7, 2016
Sorry, had het niet gezien.:8
Tiens, dacht dat je katogen had, die zien toch alles 😉. Waar is trouwens je avatar naartoe, Marleen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • October 7, 2016
Vond hem een beetje te 'zichtbaar'. Tijd voor andere (en betere) forumleden om wat meer op de voorgrond te komen, vind ik, maar helemaal weg ben ik dus niet, hé. 😃

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 7, 2016
[Eigenaardig, de 500 stuurt me naar de 200 waar ik ook geen antwoord krijg (al onze medewerkers bezet ...).
In alle geval de 500 kon me niet helpen en beweert dat het de 200 moet zijn