Antwoord
Skynet mailbox vol
Omdat ik in het verleden al heb voorgehad dat mijn mails niet meer binnenkomen omdat mijn mailbox vol is, ga ik regelmatig online via de site naar mijn mailbox kijken hoeveel megabyte ik nog over heb. Wanneer ik de 1 GB nader, komt het balkje in het rood te staan en moet ik dus mails verwijderen. Deze handelingen zijn supertraag (ok, vele duizenden mails), maar dat zandlopertje (draaiend bolletje) blijft eindeloos lopen. Als ik het per 10 of 50 mails doe gaat het sneller, maar dan ben ik morgen nog bezig. Is dat de gewone gang van zaken... om de maand die mailbox handmatig gaan leegmaken? Is 1 GB altijd het maximum? Waarom werken die functies (sorteren op grootte, datum...) tergend traag. Trouwens bij een handeling als mails van 6 maanden selecteren en verwijderen, krijg ik automatisch error-boodschappen alsof het systeem het niet aankan. Dan zet ik alles stop en geef ik het op. Terug uitloggen, inloggen, beetje bij beetje mails deleten... ik lijk wel in de prehistorie. Is dit normaal? Dank voor de hulp.
Beste antwoord door Philippe_0113
ik gebruik enkel alleen nog Gmail die ook Proximus mail ophaalt.
Maar als je pop gebruikt moet je ook wel voor backup zelf zorgen (voor deze die je langdurig wilt bewaren) daarom, stuur ik belangrijke mail en attachments nog vlug door naar een outlook.com account zodat als er iets met Gmail of Outlook mail moest gebeuren ik altijd een reserve kopie heb.
Iedereen vindt wel een eigen manier van werken en vind zijn eigen systeem over het algemeen ook het beste !.....
Maar als je pop gebruikt moet je ook wel voor backup zelf zorgen (voor deze die je langdurig wilt bewaren) daarom, stuur ik belangrijke mail en attachments nog vlug door naar een outlook.com account zodat als er iets met Gmail of Outlook mail moest gebeuren ik altijd een reserve kopie heb.
Iedereen vindt wel een eigen manier van werken en vind zijn eigen systeem over het algemeen ook het beste !.....
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.