Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Al even meld ik aan de klantedienst dat het verbruik in kb staan en voor veel mensen niet duidelijk is.en lieven in mb of gb ziet staan. Ook dat siends de tuttimus de scheiding van de gratise app nog niet gebeurd is.
Ik heb toch een vraagje. Mijn zus ziet al enkele keren dat ze voor haar smartphone buiten haar tariefplan extra moet betalen voor ONTVANGEN mms'n. Ik dacht dat je moet betalen voor het VERSTUREN van een mms. Bij haar wordt er 50 eurocent per ONTVANGEN mms aangerekend. Klopt dit?
Hallo ik heb de week die om is 2 keer naar Proximus gebeld waarbij ik gisteren 50min heb moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. Mijn vraag ging om het factuur van wat ze teveel hadden aangerekend maar dat is opgelost. Nu had ik ook gevraagd de zender voetbal uit ons familus te halen daar wij geen voetbal kijken en heb hem gevraagd All Entertainment te nemen van 14.95 euro wat ik al aangevraagd heb op 22 november. Daar heb ik een mail van gehad . Die man zei nadien alles is aangepast . Vandaag kijken we naar tv en wat blijkt de voetbal zender is nog wat we gevraagd hebben weg te doen. Movie en serie pass staat actief maar die zenders history niks, dus die all entertainment is niet inorde, moet ik nu al voor de zoveelste keer bellen zolang wachten aan telefoon of wat. Hoop dat het inorde komt , bedankt
hoe link ik mijn e-sevices login aan mijn belgacom tv abonnemet
Daar mijn schoonma in kortverblijf is en wellicht een vaste kamer krijgt in een zorgcentrum overwegen we om haar vaste lijn thuis op te zeggen; echter: graag zou ik de kostprijs kennen om die opnieuw te activeren in de toekomst mocht dit nog nodig zijn
Heb momenteel een pack internet tv en vaste lijn en 2 abonnementen smart +Phone20. Wil nu graag overschakelen naar tuttimus maar kan ik dan mijn 2 smart+phone20 abonnementen integreren hierin?
Is de tweede decoder inbegrepen in het bedrag dat wordt getoond voor de tuttimus abonnementen of niet? Ik had gisteren iemand aan de lijn van de klantendienst en volgens haar is dit al inbegrepen bij de prijs. Vb voor tuttimus 2gb en zonder bundel is het 81€ met twee decoders inclusief.
Beste, Bij het nazien van mijn laatste aanrekening zag ik dat deze niet volledig klopte. Ik heb voorbije maand een overstap van pack gedaan dus kan dat wel eens voorkomen dacht ik. Ik kijk even mijn vorige aanrekeningen na en zie dat deze ook niet helemaal correct zijn, geen enkele. Een foutje kan altijd gebeuren denk ik dan nog steeds en kijk op de website hoe ik dit moet aankaarten. Via MyProximus. En daar start mijn probleem. Al zolang ik mij kan herinneren krijg ik de melding van een technisch probleem met MyProximus. Ik kan enkel mijn gebruikersprofiel raadplegen en wijzigen. Alle andere optie geven foutmeldingen over dit technisch probleem en dat ik het later eens opnieuw moet proberen. Hierdoor kan ik dus ook mijn facturen niet betwisten. Aangezien ik het later nog eens opnieuw moet proberen (en ik een bloedhekel heb aan bellen) wacht ik af. En ik wacht. En ik blijf wachten. Uiteindelijk bel ik dan toch maar eens naar het 0800 nummer, vragen ze mijn telefoonnummer. Dit is
Er staat op mijn afrekening een rekening van 5,20 euro voor het volgende, Diensten geleverd door derden ? Wat is dat ? met vriendelijke groeten.
Beste, Ik ben op zaterdag 26/11 en op zaterdag 19/11 in het Proximus-center van Genk geweest omdat als bestaande Proximusklant ook van de Tuttimuspromo wil genieten. Tuttimus + HD TV 49 euro. De wachtrijen in Genk zijn enorm. Niet te doen! Daarom besloot ik om vandaag, woensdag 30/11 terug te keren naar deze 'drukke' winkel. Wat nu? Slechts 1 bediende werkzaam, en alweer 1u moeten wachten. Ik rijd hiervoor telkens 80 km, voor niks. Dan vertel ik dat ik Tuttimusklant wil worden + Promo TV. Dan krijg ik als antwoord dat de Tuttimuspromotie niet meer gegeven wordt aan bestaande klanten. Deze mail hadden uw medewerkers van Genk vandaag ontvangen. Kunnen jullie dit dan ook aan de klanten communiceren aub? Dan kom ik 's middags thuis en wil mijn ontevredenheid melden via de telefoon. Maar hier lopende de wachttijden ook al zo hoog op. Na een tijdlang wachten krijg ik een bezettoon en wordt de verbinding verbroken. Mijn vraag: ik wil Tuttimus + HD tv 49eur. Ik heb da
Hallo Is er ergens een probleem? Ik bemerk dat de snelheid van mijn internet verbinding [erg] laag is? Het versturen van een mailinglijst duurde plots meer dan dubbel zo lang... [img]http://beta.speedtest.net/result/5806659775.png[/img] Toch niet normaal voor een 30/6 profiel? Of zie ik dat verkeerd??
Ik zou graag wel weten hoe kan ik een abonnement bij proximus nemen met toestel? Bedankt Elenita
Blijkbaar zijn de forums in dalende lijn, toch volgens sommigen hier op https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=48841 Misschien ook eens interessant om weten wat de forumbezoekers hier er over denken?
Hoe kan ik alsnog smsjes versturen bvia Proximus? Dank bij voorbaat
Op 3 november besloten om tuttimus te worden en Telenet internet, tv, vaste telefonie en 1 gsm overgeschakeld. Echtgenoot en zoon hadden reeds Proximus gsm abo. Vermits de serieuze overstap kunnen wij ook genieten van de TV voor 49€? Morgen komt de installateur langs om hier alles in orde te brengen.
Beste, Graag wou ik jullie ervaring feedback in verband met toekennen van promoties. Begin deze maand (2 November) heb ik een Tuttimus pack aangeschaft. Ik had reeds een mobiel abonnement en heb dit uitgebreid tot een Tuttimus Pack. Hierdoor kon ik op dat moment niet genieten van de smartphone promo aan 9euro omdat ik voor het mobiel stuk reeds klant was voordien. Nu geld er sinds 14 November een nieuwe actie voor bestaande en nieuwe klanten bij intekening op een Tuttimus pack of het toevoegen van een nieuw product aan je pack. Mijn Tuttimus pack zou oorspronkelijk pas 15 November geactiveerd worden, maar na wat aandringen is de technieker toch reeds op 9 November alles komen installeren en activeren. Dit is nog geen week voor de nieuwe promo van start ging. Ik ben reeds lange tijd Proximus klant (verscheidene packs en mobiel) en vind het jammer dat de bestaande gebruikers meestal niet kunnen profiteren van een promo. Nu dit wel het geval is wordt ik hier niet van op
Heb geen faktuur via mail ontvangen. Kan dat verholpen worden aub
Ben nu nieuwe klant bij Proximus mijn Proximus werk niet zoals het hoort contact opgenomen nog nooit zo veel moeten bellen en meserie heb er al genoeg van Proximus na de eerste factuur betaal ik en gaat weer naar orange en op gebied van hun netwerk is zeker niet beter allemaal larie
Ik gebruik 2 Mac's, beide met Proximus IMAP. Wanneer ik een bericht verwijder op de ene, dan gaat dat ook van de andere. Dat kan toch niet !! Ik wil dat beide autonoom kunnen werken !! Kan er teruggegaan worden naar POP ?? Wat dient er te gebeuren aan de instellingen ??
Allen, Kan door de router een logboek gecreëerd of geconsulteerd worden van de websites . JP
Gisteren na thuiskomst na 3 dagen afwezigheid geen internet/wifi meer...ondersteuning van helpdesk 3x...proximuswinkel Mortsel langs geweest....technische dienst....doorverwezen naar andere dienst...terug naar technische dienst... Mevrouw, laatste was erg vriendelijk, is lang bezig geweest. Men zou het dezelfde avond nog oplossen en mij terug bellen, toen 18u15....tot 22u gewacht. Internet werkt nog steeds niet, ik ben uit het systeem gegooid... Ik probeer via jullie wachtlijn binnen te geraken maar wordt er telkens uit gegooid omdat men mijn lijn wil testen wat zever is. Ik wil weten hoe ik iemand kan contacteren die dit oplost voor mij. Ik betaal mijn rekeningen, vraag verhuis aan en er wordt beloofd dat er niks veranderd, dat ik de dag van verhuis gewoon deconecteer en alles meeneem zodat dezelfde dag, zoals afgesproken er een installateur komt om mij te helpen met installeren. Ik wil mijn internet terug waarvoor ik ook betaal. Ann Devos
waarom hebben wij als toch wel goede klant daar niets over vernomen als antwoord krijg ik koeltjes te horen er waren er maar enkele voor reeds bestaande klanten voor mij is dit weer een blunder nummer 8 op enkele maanden sorry proximus mijn bedenkingen zal ik er elf maar van maken hartelijk dank
Ik wil graag mijn mail forwarding deactiveren maar krijg steeds een foutboodschap "An error occured inside the Open-Xchange server which prevented it from fulfillig the request" Iemand een oplossing?
Beste, Ik ben reeds klant bij Proximus en wil een nieuw pack. Alles lukt tot ik wil bestellen, dan meldt de website steeds dat mijn winkelmandje leeg is. Als ik dan opnieuw iets in mijn winkelmandje wil plaatsen, meldt de website dat ik dat product er al heb in zitten. Telefonisch krijg ik ook niemand aan de lijn (enorm lange wachttijd). Kan het winkelmand-probleem opgelost worden? mvg, Anika
Ik kan sinds een tijd geen verbruik meer raadplegen via MyProximus. Contact Proximus werkt ook niet . Scherm wordt geopend maar lijkt te blijven zoeken?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.