Skip to main content
Vraag

Winkelmandje

  • November 28, 2016
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Beste,

Ik ben reeds klant bij Proximus en wil een nieuw pack. Alles lukt tot ik wil bestellen, dan meldt de website steeds dat mijn winkelmandje leeg is. Als ik dan opnieuw iets in mijn winkelmandje wil plaatsen, meldt de website dat ik dat product er al heb in zitten.

Telefonisch krijg ik ook niemand aan de lijn (enorm lange wachttijd).

Kan het winkelmand-probleem opgelost worden?

mvg,
Anika
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 29, 2016
Dag anika_duchateau,

Ik bezorg je feedback aan de betrokken dienst.

Als je mij een contactnummer doorgeeft vraag ik onze commerciële dienst om je te bellen!

Groetjes,

HeidiE

Dag anika_duchateau,

Ik bezorg je feedback aan de betrokken dienst.

Als je mij een contactnummer doorgeeft vraag ik onze commerciële dienst om je te bellen!

Groetjes,

HeidiE



Hoe kan ik dit in een privébericht sturen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • November 30, 2016
Hallo Anika,
een privébericht sturen aan Het Proximus Team doe je door te klikken op volgende link, je tekst in te vullen in het voorziene veld, en vervolgens te klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Mvg,
Wim

Dag anika_duchateau,

Ik bezorg je feedback aan de betrokken dienst.

Als je mij een contactnummer doorgeeft vraag ik onze commerciële dienst om je te bellen!

Groetjes,

HeidiE



Hoe kan ik dit in een privébericht sturen?


Het is al in orde, bedankt!