Beste,
Ik ben op zaterdag 26/11 en op zaterdag 19/11 in het Proximus-center van Genk geweest omdat als bestaande Proximusklant ook van de Tuttimuspromo wil genieten. Tuttimus + HD TV 49 euro. De wachtrijen in Genk zijn enorm. Niet te doen! Daarom besloot ik om vandaag, woensdag 30/11 terug te keren naar deze 'drukke' winkel. Wat nu? Slechts 1 bediende werkzaam, en alweer 1u moeten wachten. Ik rijd hiervoor telkens 80 km, voor niks.
Dan vertel ik dat ik Tuttimusklant wil worden + Promo TV. Dan krijg ik als antwoord dat de Tuttimuspromotie niet meer gegeven wordt aan bestaande klanten. Deze mail hadden uw medewerkers van Genk vandaag ontvangen. Kunnen jullie dit dan ook aan de klanten communiceren aub?
Dan kom ik 's middags thuis en wil mijn ontevredenheid melden via de telefoon. Maar hier lopende de wachttijden ook al zo hoog op. Na een tijdlang wachten krijg ik een bezettoon en wordt de verbinding verbroken.
Mijn vraag: ik wil Tuttimus + HD tv 49eur. Ik heb daar als bestaande klant ook recht op! Ik vind ook dat ik als klant moeite genoeg gedaan heb om een medewerker van Proximus te spreken. Ik ben het wachten beu. 😠
Vraag
Word Tuttimus en kies je cadeau - ook voor bestaande klanten?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.