Beste,
Graag wou ik jullie ervaring feedback in verband met toekennen van promoties.
Begin deze maand (2 November) heb ik een Tuttimus pack aangeschaft. Ik had reeds een mobiel abonnement en heb dit uitgebreid tot een Tuttimus Pack.
Hierdoor kon ik op dat moment niet genieten van de smartphone promo aan 9euro omdat ik voor het mobiel stuk reeds klant was voordien.
Nu geld er sinds 14 November een nieuwe actie voor bestaande en nieuwe klanten bij intekening op een Tuttimus pack of het toevoegen van een nieuw product aan je pack.
Mijn Tuttimus pack zou oorspronkelijk pas 15 November geactiveerd worden, maar na wat aandringen is de technieker toch reeds op 9 November alles komen installeren en activeren.
Dit is nog geen week voor de nieuwe promo van start ging.
Ik ben reeds lange tijd Proximus klant (verscheidene packs en mobiel) en vind het jammer dat de bestaande gebruikers meestal niet kunnen profiteren van een promo.
Nu dit wel het geval is wordt ik hier niet van op de hoogte gebracht en is er geen loyaliteit van Proximus uit om te zeggen dat er een nieuwe promo aankomt en dat ik beter even wacht of dat ik er toch ook van kan genieten.
Graag jullie ervaringen met Proximus promo's en feedback om mijn ervaring.
Alvast bedankt,
Ruben
Vraag
Nieuwe inschrijving op Tuttimus - zonder promo :-(
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.