Skip to main content
Antwoord

Foutieve verbuik op MyProximus app

  • November 27, 2016
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Al even meld ik aan de klantedienst dat het verbruik in kb staan en voor veel mensen niet duidelijk is.en lieven in mb of gb ziet staan.

Ook dat siends de tuttimus de scheiding van de gratise app nog niet gebeurd is.

Beste antwoord door KoenN

Dag Azazel

Ik heb uw feedback doorgestuurd naar de betrokken dienst.

We gaan zeker bekijken of het mogelijk is om dit eventueel aan te passen naar de toekomst toe.

Alvast bedankt voor de feedback .

Groetjes Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • December 1, 2016
Dag Azazel

Ik heb uw feedback doorgestuurd naar de betrokken dienst.

We gaan zeker bekijken of het mogelijk is om dit eventueel aan te passen naar de toekomst toe.

Alvast bedankt voor de feedback .

Groetjes Koen