Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb 2 weken geleden een aanvraag ingediend (telefonisch) om over te stappen naar Tuttimus, ik heb ondertussen echter nog altijd geen bevestiging gekregen (of een telefoontje om de levering van de televisie vast te leggen). Is dit normaal? Of neem ik best nog is contact op met de klantentdienst zelf?
Beste , Gisteren een herinnerings brief open st. saldo toegest. gekregen Factuur 6653101843 01/11/16 Factuur 6651164700 02/10/16 Deze heb ik onmidd. nu betaald , maar hoe komt het dat ik van beide thuis niets heb toegestuurd heb gekregen gedurende die 2 maanden ? Ook nu voor de maand december is tot op heden nog niets aangekomen !!! Het kan toch niet dat er telkens om de twee maand een herinnering zal aankomen omdat er iets niet klopt bij het versturen van de maandel. overschrijving . Graag een rechtzetting van dit alles aub ik kan maar betalen als er overschrijvingen thuis toe komen !!! mvg. kl. nr. : 605033929
Heb altijd gebruik gemaakt van de Belgacom cloud. Onlangs is deze aangepast naar Proximus cloud. Gevolg: kan mij nog altijd inloggen op de Belgacom cloud maar niet op de proximus cloud.
Beste, Ik heb deze app. op mijn smartphone gezet maar ik kan mijn verbruik van mijn belminuten niet zien, krijg hiervoor geen toestemming hoe kan ik dan weten hoeveel minuten ik al gebeld heb. Is er iemand die weet wat ik fout doe of hoe ik dit kan oplossen? vriendelijke groeten
Sinds het bezoek van een technieker i.v.m. Happy House is onze b-box2 vervangen door een 3. Alles werkt behalve dat ik nu op laptop win 7 pro vermelding krijg day de programma's auteusrechterlijk beschermd zijn. Happy house is horror house geworden, technieker heeft niet alles geconfigureerd, heb ik daarna voor 2 stuks zelf moeten doen, geen probleem, maar uitleg van proximus dat mijn laptop in buitenland zou zijn en ik daarom deze melding krijg of mijn laptop niet goed geconfigureerd is? Sorry, de technieker heeft het zelf gedaan en contact opgenomen met proximus met het antwoord laptop in buitenland. Ben geen IT er maar ook geen idioot Proximus. Graag een oplossing anders ben ik weg.
Ondertussen werd ons tuttimus pack al 14 dagen geleden geactiveerd, tot op heden nog steeds geen netflix code ontvangen. Hoe kunnen we die ontvangen? Bedankt!
Wat betekent de uitgang Wan op BBox3 ?
een aantal jaar geleden, bood proximus me een analyse aan van de telecomdiensten die ik bij hen kocht. bleek dat ik van centrale diende te verwisselen. omdat Voip de weg was naar quasi gratis telefoneren... het liep en loopt enigszins anders! dat kan natuurlijk, maar war niet echt leuk of goede zaken doen is, is dat proximus weigert dat contract op te zeggen, waardoor ik nog een kleine 3 jaar een 33 euro per maand kwijt ben. O ja, ik kan het wel in 1 keer betalen. ik heb dan maar gemeld dat ik vanaf die kleine 3 jaar naar een andere leverancier overstap.zijn overigens ook goedkoper, en hebben blijkbaar meer toekomstvisie.
Hallo allemaal, Ik probeer al een hele tijd tevergeefs een port forwarding te doen op de Bbox 3. Ik heb port 8082 geforwarded naar het interne ip address van mijn server die ik wil opzetten (zie afbeelding in bijage). Echter, elke keer als ik wil testen met een online port checker zoals http://www.canyouseeme.org/ krijg ik de boodschap dat de poort gesloten is. Zowel van binnen mijn LAN als van buitenaf lukt het niet. Ik heb in de firewall al een aangepaste regel ingesteld dus ik denk niet dat het probleem hieraan ligt. Waaraan zou dit kunnen liggen? Alvast bedankt voor jullie hulp.
Hoe kan je zeker zijn dat de beeldkwaliteit van de zender overeenkomt met HD? Wij zijn overgestapt van Telenet naar Proximus en hebben de indruk dat het beeld minder scherp is. Bij Telenet had men steeds een HD melding bij de zender. Dit hebben we niet meer.
We hebben recent de Twist 304 Duo gekocht. Alles mooi aangesloten, de telefoons aangemeld op het basisstation maar de telefoons willen maar niet overgaan. Al eens een andere telefoon aangesloten en die werkt wel. Geen idee wat ik verkeerd doe...
Eeen kort relaas van de feiten .Mijn echtgenote is op 10/12/2016 naar het proximus center in Neerpelt gegaan om één van haar abonnement te wijzigen in een mobilus+phone20 en volgens de advertentie kon zij als bestaande klant een keuze maken uit verschillende modellen waaronder de Huawei Nova maar dit kon volgens de aanwezige verkoper niet alhoewel dit met dikke letters in jullie advertentie staat en terwijl dit toestel beschikbaar was. Mijn echtgenote werd afgescheept met de Huawei Y6 II. Nu mijn vraag wie gaat er in de fout jullie advertentie of de verkoper?
Hey, Binnenkort komen ze alles van proximus aansluiten. Een lijst met alle tv zenders kan ik terugvinden op de site. Maar een lijst met radiozenders (stubru, nostalgie, ...) kan ik nergens vinden. Dit is toch mogelijk he? Radio beluisteren via tv bij proximus? Bedankt mvg
ik kan mijn account niet selecteren omdat het het verkeerde email adres is en als ik het verander dan gaat dit niet
Geachte behulpzame zielen Sinds ongeveer een week melden mensen mij dat ze mij niet meer kunnen bereiken op mijn gsm. Ik heb hiervoor gebeld naar 080022800, maar na een half uur wachten werd de oproep verbroken. Ik heb niet direct tijd en zin om opnieuw te wachten. Kan ik via deze weg misschien geholpen worden? De boodschap "het nummer is momenteel verstoord" werd een tijd gegeven, nu is het "deze oproep wordt niet toegelaten" geworden. Wat is de oorzaak hiervan? Wat kan ik eraan doen om dit op te lossen? Bedankt!
Beste ik ben nu sinds woensdag bij jullie klant en vanaf dag is is alles al fout gegaan. ik ben helemaal niet blij met gang van zaken elke keer 30 min aan die lijn hangen voor is antwoord te horen. jullie hebben al zeker 3 keer mijne fox eraf gehaald dan niet en dan wel. dan ging fox niet voor serieopname en de replay ging ook weeral niet.:? Dan gingen jullie normaal de dinsdag komen de 6 december en hebben jullie mij ook in kou laten staan en mij dan dag nadien in dagafspraak gezet waar ik ook niet van gediend van. ik zie in mijn my proximus mijn klacht staan maar wil graag een snelle afhandeling en wil dat mij iemand belt een dossierbeheerder iemand met rechten heb al paar keer mijne uitleg gedaan ik wil nu ook duidelijk antwoord van jullie en natuurlijk schadevergoeding of compensatie van 1 maand van al mijn diensten dit is wel op zijn plaats vind ik!! ben zeer ontevreden nu bij jullie 😠
Hallo, binnenkort komen ze bij mij alles van Telenet uitbreken en Proximus installeren. Nu is mijn vraag: Mijn decoder van Telenet is momenteel aangesloten op mijn TV met mijn eigen Powerlines en dat werkt perfect. Zal ik deze powerlines ook kunnen gebruiken voor de decoder van Proximus? Dus in feite gewoon decoder vervangen? Bedankt
Ik gebruik nu een V5-compact decoder en ik heb het volgende praktisch probleempje. Als ik de TV uitschakel, gaat die TV enkele seconden later weer aan. Blijkbaar doet de decoder dat, via de HDMI-interface. Als ik de decoder uitschakel is het opgelost. Vroeger vroeg Belgacom ons om de decoder nooit uit te schakelen (nochtans verbruikte die heel wat elektriciteit, maar dit geheel terzijde). Misschien is dat advies nu veranderd, met de nieuwe decoders (en de nieuwe infrastructuur aan de server-zijde)? Anderzijds … kan ik de decoder zo instellen dat hij niet probeert mijn TV telkens weer in te schakelen?
Ik heb zeer recent een proximus aansluiting. Ik vind nergens een beschrijving hoe ik radio kan aansluiten zonder de televisie aan te zetten. Is er een mogelijkheid die niet via HDMI of zo gaat?
Elke werkdag word één maal het nummer gebeld 02-534.54.24 gebeld voor een duur van enkele seconden in de piekuren. Thuis geen fax-machine op de vaste lijn en ik weet zeker dat we het nummer niet bellen via onze vaste telefoon. Daarom dacht ik aan een trojan horse op één van onze PC's, tablets of smartphones. Mijn virusscanner vindt niets. Maar helaas geen virusscanner op mijn iPAD2. Heb een b-box3 en kan inloggen, maar vind niet hoe je de Telephone Service kunt uitschakelen (bij een b-box2 kan dit in Advanced Settings - Telephone Settings). Kan mij iemand helpen aub hoe dit kan in een b-box3. Alvast bedankt.
Hoe kan ik mijn rekeningen betalen via Zoomit?
Hallo , ik heb mij onlangs deze DAB receiver aangekocht. Omdat de bijgeleverde lint antenne niet voldoet , heb ik mij een kabel aangeschaft die ik wil inpluggen in het kastje in de muur (coax). Via deze kabel heb ik helemaal geen ontvangst , buiten een 2-tal(radio 1 en randstad) radiozenders op FM. DAB geeft totaal niets. Wat moet ik verder doen om toch ontvangst te hebben? Geeft Proximus geen signaal door via deze weg? Ben ik toch verplicht de lint antenne te gebruiken of kan ik een indoor FM antenne gebruiken?En zo ja dewelke is best ? Als ik meer zenders kan ontvangen , buiten de 2 die ik heb , is FM voor mij voldoende en hoef ik geen DAB ontvangst. Alvast bedankt voor de eventuele reacties. Groetjes , Louis
Beste, De promotie die nu loopt tot 31/01/2017 is heel misleidend. Na telefonisch kontakt gehad te hebben kreg ik te horen dat er niets meer van de producten beschikbaar zijn. Aangezien er geen producten meer aanwezig zijn vind ik het misleidende reklame. Dit omdat er dan een ander vorstel gedaan word die de meeste dan niet willen. Graag had ik gezien op de site als er niets meer beschikbaar is dit ook op de site vermeld word. Met vriendelijke groeten
ik heb al jaren northon security onlangs is er een update gedaan voor echte hd tv sindsdien begon ik melding te krijgen dat mijn northon na zoveel dagen zou stoppen contact genomen de befaamde 0800 hopeloos echt hopeloos intussen geen security meer is nu al 3 weken dat ik met dit probleem bezig ben ik zou kunnen de sleutel opnieuw ingeven op northon , vroeger zag ik dat staan in mijn proximus nu niet meer betaal er wel nog voor man man wat te doen
Ik probeer al een tijdje een programma van gisteren uit de programma overzicht lijst te bekijken via de proximustv website op mac, maar stevast wordt het huidige programma van die zender afgespeeld. Is Replay sowieso mogelijk? Het betreft dus geen programma die werd opgenomen maar een programma die met het replay symbool staat aangegeven. Dit geldt trouwens voor elk programma van gisteren. met vriendelijke groet.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.