Beste
ik ben nu sinds woensdag bij jullie klant en vanaf dag is is alles al fout gegaan.
ik ben helemaal niet blij met gang van zaken elke keer 30 min aan die lijn hangen voor is antwoord te horen.
jullie hebben al zeker 3 keer mijne fox eraf gehaald dan niet en dan wel.
dan ging fox niet voor serieopname en de replay ging ook weeral niet.:?
Dan gingen jullie normaal de dinsdag komen de 6 december en hebben jullie mij ook in kou laten staan en mij dan dag nadien in dagafspraak gezet waar ik ook niet van gediend van.
ik zie in mijn my proximus mijn klacht staan maar wil graag een snelle afhandeling en wil dat mij iemand belt een dossierbeheerder iemand met rechten heb al paar keer mijne uitleg gedaan ik wil nu ook duidelijk antwoord van jullie en natuurlijk schadevergoeding of compensatie van 1 maand van al mijn diensten dit is wel op zijn plaats vind ik!!
ben zeer ontevreden nu bij jullie 😠
Vraag
Over de opgelopen schade en dingen die ik heb gemist klantennummer:614888975
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
